.

среда, 29. јун 2011.

Najbolji erotski filmovi

Još uvijek je vezan na klupi, su otišli da se tuš, samo sam tamo mogao polaganje ništa učiniti, samo čekaju da vide što će se dogoditi da mi sljedeći,   erotske sex price    mogao sam čuti kako se smiju u kupaonici, znajući da sam još uvijek je par dana boli i užitka. 
Zatim vrata kupaonice otvorena i ona ušla, hodanje  erotski filmovi online krugovima oko mene, nije ništa reći, stoji više od mene, sa zlom smiješiti se na licu i nestašan pogled u očima, ona tada hodala je na postelju, ona sjedi na rubu kreveta, šireći joj noge, ona pokreće prst preko njezina maca, ona je bila samo nekoliko metara od mene, ona dolazi k sebi igračku torbu čupanje velika crna dildo desetak centimetara duga s nositi na sebi, ona ga stavlja na nju maca usne i polako počinje trljanje gore i dolje na nju maca, dopuštajući da joj ulazak ona polako fucks joj maca, nakon što je oko četiri poteza, ona je u potpunosti u njoj maca, to radimo s jednom jedinom strane, igranje s njom 38DD tits s druge strane, obje bradavice proboli, kao i ona erotski filmovi 2010 online  fucks joj samo sa velikim penis, ona vuče na njoj proboli prstenje u bradavicama, ona počinje tresti vlasništvo tvrdo orgazam, ona je sama fucks dok ona ide šepati , onda ona sjedi se gleda u mene, Ona kaže da vidite kao da ste tako teško moj mali kuja, ona vuče gumene pijetao od nje maca, i to mjesta na nos, biste željeli miris moj sok vam je činiti, ja glavom Da, i onda ona meni kaže da lizati penis čist, a ja to kao što je rekao, to okus tako slatko, ona tada ustaje šetnje iza mene, osjećam ju pokrenuti ruku niz leđa, preko moje dupe, ona kaže da imaju tako seksi magarac, ja samo ljubav, Lol, a zatim sljedeća stvar osjećam je ubod kožni remen preko moje dupe, ona ne držite leđa, uživa daje bol na mene i kao što sam skakati svaki put me pregleda , kaže ona možda i dobiti koristiti za to kuja, ja računati udari preko moje dupe, 5 puta, 10 puta, kaže ona svoje kao što je   erotske sex price    dobivanje crvene, 15 udari, udari 20, mislio sam da će stati na 20, ali ne ne, 30 udari, udari preko 4o mi sada jako bolan magarca, ona tada hitove me 10 puta na leđima, ne znam što očekivati ​​sljedeći, ona to traje i pregleda moje loptu vreću 5 puta bez prestanka, a zatim 5 više puta, ona prestaje. 
Kaže Volim mućenje nestašan dječaka i muškaraca, a smijeh glasan, onda osjećam trljanja joj moje dupe rupu s prstima, ona je zatim umeće dva prsta, a zatim tri, ona kaže da su način da široka, za moje zadovoljstvo, osjećam ju sipati lubrikant niz moje pukotine i to raditi u moje dupe rupu, besplatni erotski filmovi 2010  onda se osjećam ju trljati 10 inčni penis na ulazu u moj magarac rupa, kaže se opustite i to žele povrijediti koliko, radi čudovište penis u mene i počinje polako me jebu, ona se dobiva u dubljim svaki put, i fucks mi teže i teže, sve brže i brže, u ovom trenutku njezin muž izlazi iz kupaonice, on stoji ispred mene joj gledate, nasmijan, ona laje iz naloga na mene sisati njegov penis, a on stavlja u usta, ja sam sada sisanče penis i uzimajući jebeno u dupe u isto vrijeme, kao što sam ga sisati on vuče moju kosu, ja se kotrljam moj jezik oko hard penis, ona fucks mi teško i brzo , mogu reći da je u blizini, spreman ispuniti usta s toplom sperma, on vremenima i puca opterećenje nakon opterećenja u mojim ustima, kao što je fucks moje dupe, erotske sex price   ona udari me u isto vrijeme, a zatim njegov penis ide mekan, on vuče iz mojih usta, i odlazi i sjede na krevet, ja sam mu lizanje ostatak sperma s moje usne, ona je tada ovnova penis duboko u moje dupe, a to ostavlja tamo.
Ona mu se pridružuje na krevetu, on počinje jesti mokro joj maca i igranje s njom tits, a ja gledati, ona je još jedan orgazam, on drži da jede do 10 minuta poslije ona je još jedan orgazam, ona leži leđa izgubiti, on je okrene ona dobiva na sve četiri, a on joj nosače sa svojim hard penis, oni kurac za još 15 minuta, a ona mu govori ona će sperma, on je drži na jebote mokro joj maca vruće, dok su obje imaju orgazam zajedno, on ispunjava njezine s sperma je vruće, on izvlači, tako da mogu vidjeti njegova sperma kaplje iz nje i jebeno maca, on stoji do šetnje erotski filmovi 2010 za gledanje besplatno do mene i ja sisati njegova sperma i njezin sok od njegova polu hard penis, ali kada on je čist, ona mi govori sisati do svojih teško, a ja i dalje sisa, ona šeće iza mene i počne udaranje me opet, nakon 20 više liže, ona počinje me jebu s penis koji je još uvijek u moje dupe, on joj kaže da je teško opet, ona je mu govori magarca njegova je spreman tako da on obilazi se zadnjih mene, ona je izvlači veliki penis iz moje dupe i on me opet nosače, počinje me jebu opet, on kaže da je njegova magarca osjeća bolje jer ona mi otvara, drži jebote mene kao ona uzima slike, on mi je fucks za najmanje 20 minuta dok je cums u meni, nakon što je otišao šepati je povlači prema van, i sjedi dolje, ona tada dolazi do iza mene, klekne na koljena i liže njegova sperma iz moje dupe, kaže on doista mora kao što je to gledati kako tvrdi on, on je nestašan dječak, ona ustaje UN-a veze me, me vodi preko ravno natrag stolicu, ona čini mi sjeo, veza mi ruke i noge, s nogama širiti otvoriti, a zatim šetnja natrag pokupi jahanje obrezivanje, šetnje natrag na mene, počinje udaranje moje 
 erotske sex price     bradavice i kormilar, a ona počinje spanking moj penis s njom dok sam crvena i vrlo bolan, ona onda odlazi natrag na leđa i dobiva uže i neke bradavice obujmice van, ona se vraća i stavlja na bradavici stezaljke na moje bradavice, vrlo široka i stavlja utege na njih njih istezanje, ona tada obaviti mali konop oko moj penis glave i veze 1 £ težine na nju, ona kaže Ja ću učiniti vaš penis dulje, bol je intenzivna, onda ona ista oko moje loptice i stavlja ¾ težinu na njih, ona je tada   erotske sex price    Gags mi, oni oblačiti i ostaviti da bi ih ići nešto jesti, a izlazi vrata, ostavljajući me u boli. 
Ovdje sam vezan za ovu stolicu, u boli i pitate što je sljedeći. Tada sam čuo nekoga izvan vrata, čuo sam za zaključavanje zauzvrat, obojica ušli u sobu, ona je pogledala njezin muž mu je rekao da se svuku, a on je pravo ispred mene, njegov penis je teško, on je hodao do strani stolicu, ona uklonjena moja usta čep, je hodala uz muža i uzeo njegov penis i rekao da ga sisati, ja sam ga uzeo u usta, i počeo sisa njegov bijesan hard penis, ja pokrenuti moje jezikom oko glave i više njegov gljiva dio penis glavu, mogao sam okus mu precum, ona tada hodala ravno ispred mene sa dvorištem štapom, kao što sam sisao njegov penis počela udarnim moje cockhead s dvorištem štapom, više me pogodila jače sam mu isisan, ona bi ga štrajk preko magarca s vremena na vrijeme, on je neka znaju da je o to sperma, i tada mi je ispunjen sa svojim slatkim sperma opet, otišao je opušten i ja ga očistiti, on je napustio i otišao u tuš opet, ona je počela povlačenjem na moj bradavica stezaljke kako biste vidjeli koliko je teško mogla dobiti moje bradavice, ubrzo je došao iz kupaonica odjeven, on je hodio putem i jezikom poljubio u usta, on je rekao da je za povratak rada, a on izostavljen vrata, ona pogledala mene i rekao sada vrijeme da biste dobili ozbiljne sada, erotski filmovi sa zivotinjama ona mi je razriješen od stolica i vodio me u drugoj sobi, ona je podstavljena klupa oko osam m duga, a tri ft širok , ona mi je ležao na njoj je povezana moje ruke iznad moje glave, a zatim je uzeo uže i vezan moje lijeve noge natrag prema mojim prsima, a zatim mi desna noga isto, moje dupe je bio na rubu stola, bio sam tako u potpunosti izloženi, ona je veliki pristup moje dupe rupu i penis, klupa je napravljen tako da je moj magarac je bio u istoj razini s njom maca, ona je tada razriješen uže od moj penis i loptice, ona svuče ispred mene, ona je izvukao iz crne dildo moje dupe, oh da dobro osjećala kad je to izvukao, ona zatim staviti na drugi remen, on je crvena, i bio je prilično velik, s manjim dildo koji je otišao u njezinu pičku, da joj zadovoljstvo u isto vrijeme, ona to lubed gore i pala na mene, to je više osjećaj grub, a zatim je izlio odlicno mirisna krema na moj penis, kao što je navedeno jebeni moje dupe, ona je počela mene jacking off i povlačenjem na bradavici obujmice, ona je jebeno mi je brzo i teško, i milovati moj penis teško, kao metvica vrhnje, me jače, to je trajalo oko pet minuta, mogao bih reći dildo u njoj maca je događaj joj puno dobrih, znala sam bio blizu eksplodira, ona je zadržao to sve do sam pucao tok sperma u zrak slijetanje na njezine velike tits, ona je zadržao jacking i mene jebu nakon što sam prilično Cumming, bio sam još uvijek teško, je izvukao iz mene, ona je uklonjen joj remen na, a zatim je razriješen moje noge me povukao se na klupu dok sam bio u potpunosti u središtu toga, ona je zatim otišao i dobio čelične štap oko 8 inča dugo i ¼ inča u promjeru s loptom na kraju od toga, ona je zatim staviti više lubrikanta na moj penis i štap, i počeo da ga skliznula u moj penis rupu. polako, onda je to radila i van, dok joj je to duboko u moj penis, ona je rekao da je štap vibracijski, ona bi ga slavine s manjim štap i to bi poslati vibracija u moj penis, on nesreću i tada osjećao bolje , do točke mi je trebalo da se sperma, ali sa štapom u mene ne bih mogao sperma, molio ju da mi sperma, ali je odbio, ona je ovo za oko 20 minuta, bio sam tako potreban da bi se osloboditi, rekla je to bilo orgazam poricanje, rekla je ona bila spremna da vidi mi sperma, pa je dosegla dolje i uhvatio štap i izvukao brzo, spalio ga kao što je to izvukao, onda sam eksplodirao na mene i nje, sam se Cumming i Cumming, rekla je Kladim se da nikad ne dođe da je dobro prije, ona je tada popeo na vrhu mene, rekla je Ja ću dati najbolju maca ste ikada imali, ona se popeo iznad mene i uzeo moj penis je trljanje na nju maca polako sama smanjuje na mene, a zatim je počeo jebeni moj penis s njom maca, mogla sam osjetiti joj maca široka oko moje penis, ona je veliki kontrole mišića, što sam rekao nisam vidio ženu koja bi mogla ugurati penis kao da je, ona je rekao da nije vidio ništa, ali kao i ona mi je jahao ona će zategnuti joj maca, ona me je vozio oko 45 minuta, ona je sperma najmanje 4 puta, rekao sam sam Cumming, ona zategnite joj maca više, i sam došao teško, punjenje joj maca s velikim opterećenjem od sperma, ona me vozio do moj penis je korišten gore, ona je zatim okrenuo stavljanjem sperma joj maca napuni na moje lice, reći joj da jedu čistim i da joj sperma, ona je okrenut moj penis, svakih nekoliko sekundi, ja sam mogao osjetiti njezin šamar moj kurac s njom bičem, ja sam joj jesti, liže naše sokove od nje maca, sisa na nju engorged klitoris, mogao bih ispuniti joj maca spasming, kao što sam joj jesti, mogla sam osjetiti joj ruku na moje bradavice uvijanje i povlačenjem ih, ona je nastavila udaranje moj penis, osjetio sam njeno tijelo napeta kao ona imala orgazam od mene joj jesti, ona  erotske sex price     je ustala i stade me gleda vezani uz moj penis teško opet, ona je nagnuo uzimajući moj penis u njezinu vruće usta, ona je počela mene sisa, a zatim rukom počela uvijanje moje loptice ih stiskanje kao što je isisan na moj penis, znala sam da neće dugo trajati, ona je zadržao na sam mogao osjetiti njezin skliznuti dva prsta u moje dupe rupu dok je sisao moje penis, a zatim je pronašla moj ispružen i počeo ga mužnje, bio sam oko da eksplodiraju u ustima, ja lučni leđima, stiffed i došao u usta, punjenje joj seksi usta s toplom sperma, kada sam sasvim Cumming, ona se okrenuo me, stavljajući svoje usne na moje usne, osjetio sam njezin jezik ide u usta, a onda je neka moja sperma je održan u usta, protok u moja usta kao našim jezicima isprepletenih sa svaki drugi, i ona je još uvijek radi moja ispružen, voljela ukazivanje moje dupe, kad smo lizali jedni druge čista, ona mi je razriješen i rekao mi je da se tuš i oblačiti, kada sam se vratio u sobu, ona je za mene dvije joj se ponovno sastati za dva tjedna za više treninga, ona rekla   erotske sex price    da ne može čekati. I mi lijevo ide naše odvojenim putovima, još jedna priča da se sperma uskoro 

Нема коментара:

Постави коментар