.

уторак, 26. јул 2011.

Slobodne zene za vezu

Putovanje iz Pittsburgha u London slobodne zene za brak  je bio dug. Bio sam tako drago 
da Terry razumio i složili  slobodne zene iz srbije su se da trebam dobiti neki ostatak. Ja 
mu je rekao da sam uznemiren za naš prvi pravi zajebavati, ali ja sam htjela
priliku da se osvježiti i ja sam htjela biti širok probuditi, kada nismo
njega. On mi je pokazao u slobodne zene za upoznavanje moju sobu, poljubio me na obraz i
ode mi želi ugodan san.

Ja obasuo brzo, 
slobodne zene iz srbije ne zaostaje igrati s moja maca i tits poput 
Ja obično učiniti. Ja skliznuo u bič panty i sitnim bijelim t-shirt.
Želim u spavaću sobu i popeli između poziva plahte. Ja
mislim da je spavao prije nego što glavu pogodio jastuk.

Spavao sam za ono što se činilo kao dana, odmarajući san. Kad sam probudio sam se
je osvježena i uzbuđen sjećanja, gdje sam bio. Nešto
iako je bilo čudno. Bio sam na leđima - neobično za mene. Moje ruke
su preko moje glave i nisam ih mogao pomaknuti. Također sam osjetio svjež zrak sve
preko moje kože. Znao sam slobodne starije zene  da nisam imao moj top na, bio sam ne siguran o mom
gaćice. Nisam mogao premjestiti moje noge, koje su širiti apart.

Tada sam počeo panika malo. Soba je gotovo parcele
crni. Mogao bih dati sjene lik u podnožju kreveta.
"Terry", šapnuo sam. "Shhh", bio je jedini odgovor. Još uvijek nije
zna tko je bio u sobi.

Ja zatvorene oči. Možda je to san 
slobodne zene iz srbije  i ja bih se probuditi. 
Uostalom, kako se to moglo dogoditi bez mog znajući? Kako bi
netko ukloniti sve moje odjeće i mene vežu na krevet bez mog
znajući?

Prije nego što 
slobodne zene za brak   sam mogao otvoriti oči osjetila sam toplo usta na mom bradavica. 
Tko je to bilo nije mi dodir bilo gdje drugdje, samo na mom jednom
bradavica. Njegov vješto usne slobodne starije zene  sisao nježno na moje osjetljive dojke. Ja
dahnu na osjećaj, on je nastavio sisati sve tako nježno.

Mogao sam osjetiti sokovi potekle u moja maca, unutarnje zidove
ugovaranje volje. On je isisan na da je jedan komad za o
tri ili četiri minute, valjanje svoj jezik oko mog tvrdog metak.
Zatim je okrenuo 
slobodne zene iz srbije pozornost na drugi, nikad me dira 
bilo gdje drugdje, nikad ne rekavši ni riječi. On je otišao na posao sisanje i
lizanje moje druge bradavica za ono što se činilo kao zauvijek. Moj vaginalni
zidovi ugovaranje i sokova u moja maca zgrade.

Mora da sam imao pola tuceta orgazma samo sa svojim jezikom na mom
tits. "Stani, ja ne mogu uzeti bilo koji više," rekao sam. "Ssshhh", bio je njegov jedini
odgovor.

Opet, bez dodirivanja moje nigdje drugdje svoju pratio njegov vješti
jezik i usne slobodne starije zene dolje središte moje grudi i trbuh. On
vodio njegov jezik, iako  slobodne zene za upoznavanje moj pupak i dolje u moj goli stidne
regiji. Ja predvidjeti usta na mojim debelim roza maca usne, ali on
detoured i lizali i isisan moj unutarnje strane bedara umjesto. Ja pustiti
jecati razočaranja. "Sshh", bio je njegov jedini odgovor.

Njegova topla usta i daha nastavio svoj put prema dolje moje bedro se
moj unutarnji koljena, tele i gležanj. Na moje stopalo  
slobodne zene iz srbije je sisao svaki nožni prst u 
okrenuti. Sokovi počeli slobodne zene za upoznavanje  graditi opet u mojoj ljubavi kanalu. Moj nožni prst u
usta su mi da njegov penis u mom maca. Ja stavim svoju prst
duboko u usta. "Jebi me sad, Terry," rekao sam.

On je počeo njegov put natrag gore drugu nogu počevši s mojim prstima
ponovno. Bio sam tako blizu eksplozivnih orgazma, ali htio ga spasiti
za što sam se nadao dolazi sljedeći. Zamislio sam da je vruće i usta
talentirani jezik na moj klitoris i pokušao ugurati mojih bedara zajedno
spremni sperma čekati.

Po prvi put sam osjetila njegove ruke kao što su pried moje noge Apart. On je ležao
dolje na trbuh između mojih nogu. Mogao sam osjetiti da je potpuno
odjeven. To je pravi uključite za mene, kada je čovjek odjeven i ja sam
gola.

Sljedeća prste su na moj debeli 
slobodne zene za brak  maca usne ih držati skupljene. Ja 
pustiti stenjati, a ja ne mogu čekati osjećaj svojim jezikom na
moje razrez. Pokušao sam sebi potisak na njega. "Ne", rekao je da krmi glas.
"Opustite se."

On je spustio usta mi, ali ne dirajte me. slobodne zene iz srbije On zatrubi toplo
zraka na moja maca usne i klitoris kabinet. Ja potisak na njega opet. "Ne", rekao je
ponoviti.

Mogao bih ga golim više. "Jedite me Terry. Jesti moja maca, molim te," ne
prije imao sam riječi iz nego što sam osjetio široku, ravnu, mokro jezik na
moje razrez. Vrištala sam i sok došao teče iz moje rupe. Njegov
jezik valjanog polako se iz mog razrez na moj klitoris. On izdvajali natrag moj
klitoris napa sa svojim nježnim palce i stavio svoje usne na moj klitoris
lagano sisa. On je zadržao njegove usne sklopljene čvrsto oko moje klitoris dok sam
bucked i tučen

Tada je počeo najukusnijih slobodne zene za brak maca koja jede sam ikada
iskusni. Njegov jezik je talentirani sve prave poteze. Natrag
i naprijed i iz moje gladak rupa. Njegov usne latching na moj klitoris
kao beba latching na sjenica suckle.

Imao sam još šest ili sedam orgazme slobodne starije zene  sa svojim ustima na moja maca. "Ja sam
želim da me jebati sada ", šapnuo sam. On je pregledao gore iznad moje
tijelo, da mu se odjeća trljanjem moje osjetljive bradavice. Polaganje
licem u lice svojim poljubio me dugo i strastveno, moj slatki, ljepljive
pička sokovi na njegov jezik, usne i lice. Miris mi je na licu bio je opojan.

Nikada neću 
slobodne zene za brak  zaboraviti riječi slobodne starije zene  koje je rekao dok sam ležala gola ispod njega, 
"Dobro došli u Englesku moje princeze, sada omogućuje imaju neke stvarne zabava."

1 коментар: