.

субота, 5. март 2011.

Erotski oglasi sa slikom


Moje ime je Rajesh im muški .. I m visok i vrlo mršavih i smeđe boje s glatkim ćelav body.six metra Moj otac više nije živ. Ja zivim sa mojom mamom. Dok sam studirao u školi sam se sjediti u blizini tip zove prem.I se da su interes za starije dame. Koristio sam gledati cijepanja našem razredu učitelj Krišna Veni i glava ljubavnica jeyalakshmi. Krišna je 52 godina i jeya je 55 godina .. Oboje su bili vrlo debeo. Krišna je glatko bijelo tijelo s vrlo veliki trbuh i veleslalom boobs poput apayas .. ona nije imati bore na njenom tijelu .. ja wud stopa joj 40-38-40. Jeya imao puno wrinkles.she je također bijeli. Ali ja voljela svoj trbuh koji je bio pun masti, a koji se koristi za oblik u različitim oblicima, a ona teaches.But ona nije imala tako velika boobs poput Krišne .. ali je imao vrlo veliki magarac. Ja bih stopa joj 38-36-42.
Sam bio na studiju X class.Once prem me vidio kad rascjep Krišne. On je dao osmijeh i pitao što sam bio seeing.I nije prihvaćen Gledala sam Krišna. On je vidio moj izbočiti u lupanje srca. On ga dotaknu rukom. Ali ja to odselili. On je rekao da će reći svima, ako on nije dopustiti. Tako sam ga dozvoljeno. Počeo je pritiskom na moj penis nad mojim pants.I dobio vrlo neveseo. On je preselio svoje ruke sve preko njega i počeo ga pritisnite sa različitih strana.
Nakon toga je počeo raditi svaki dan. Jedan dan je radio nešto s moje donje rublje u jeya klasi preko moje hlače. Pitao sam ga što je i on rekao da je bio donosi moj penis iz donje rublje. Bio sam vrlo erotičan i ja dopušteno him.The vrh moj penis slike je uvijek bio osjetljiv. On je pronašao i zadirkivali. Atlast on pritisne ga vrlo teško i ja došao u moje hlače. On se nasmiješio i počeo mi dosadan. Morao sam to sakriti dok sam otišao doma. Od tog dana on je uzeo penis iz moje donje rublje svakodnevno. Jednog dana on iznenada povukao niz moje zujanje i uzeo penis out. Povjetarac zraka donio drhtaj u meni. Pitao sam ga da ga ostavite. Ali on je gurnuo ruke u stranu i počeo ga masturbira. Jednom je čak i mene poniženi ostavljajući zip otvoreni i ne dopuštajući mi da ga zatvorite, a uzimajući gore. Ali on je držao moje penis unutra. Moji prijatelji počeo smijati na mene. Nakon što je napravio mi je sisati njegov penis u toilet.This dogodilo dok je on napravio da sjedi u drugoj klupi.
Jednog dana jeya me nazvao i rekao ona je htjela da se moj susret mom.She požalio se moja mama da nisam bio dobro učenje i zamolio je da me ostavite s njom za dva dana. Moja mama je rekao je bio idući u drugi grad slijedeći dan. Ja mogu biti u jeya kuću za sljedeća 3 dana. Bio sam šokiran.
Sutradan navečer sam otišao u svoj dom nakon škole bila gotova. JA je uzeo haljinu sa mnom. Sjedila je kraj mene i dao kavu. Ona je odjednom pitao pitao "Wat ru i prem radi u klasi sati" Rekao sam "mam, errrr ...". Ona je rekla: "Ja znam sve. ću reći to da ur mama? "Rekao sam" ne mam. Molim vas. "Rekla je" ako mi ne bi trebali reći u bi trebao učiniti sve što reći i u mora biti poslušan rob "Rekao sam" ok ". Ona je rekla: "Idi u sobu".picke slike  Otišao sam tamo. Ona je došla tamo nakon nekog vremena i ona je sjela na moje prepone. JA mogao nositi njezinu težinu kao što je bila vrlo debeo dama.
Odjednom je maknuti moj košulju i prsluk. Otkrio sam što je bio upto. Bio sam zaveo puno. Držala je moje ruke gore s rukama i pognut i počeo lizanje i ljubljenje moje bradavice. Bio sam u nebu. Odjednom je počeo ga gristi jako teško. Počela sam vikati i plakati "Ohhhhhhhh ... Pleeeaase ... .. svoje bolovanje "Ona uzvikivali" Shut Up u kurvin sin "Bio sam šokiran čuti ove riječi iz jeya. Počela je to naizmjenično na obje moje bradavice. Oni su postali crveni. Počeo sam plakati. Ona uzvikivali "šuti" i otišao dolje za uklanjanje moje hlače. Pokušao sam se oduprijeti, ali ona ih izdvajali off. Zatim maknuti moj rublje previše i trgajući. To je bilo kad sam našao svjetlo za snimanje svih tih stvari. Ja sakrila moje prepone s rukama zbog poniženja.No, ona se preselila daleko moje ruke.
Ona je proširila moje noge i počela osim lizanje moje pijetao i loptice. Bio sam u raju, iako ne bih mogao zaboraviti bol u bradavicama. odjednom ona nasmiješio i počeo gristi moj penis oštro. Ona je zadržala svoju zubi čvrsto iznad moj penis i izvukao ga iznenada uzrokuje rashes na koži moj penis. Skočio sam s kreten.Ona je tada izvukao me u kupaonicu i izli antibiotika losion preko njega. Viknuo sam u bol i pokušao pobjeći.Ali ona mi je održana i izlijevali. To je bio gori od moj penis. Ona ga oprali i me doveo u krevet ponovno.
Ona je stajala iznad mene i držao ju noge preko mojih usta i me je zamolio da ga lizati. To je bio prljav, ali ona mi je zapovjedio da ga lizati i čisti sve nečistoće. Ja lizali joj noge lagano. Do svih prljavština su nestali.
Ona me je podigao i bacio me na bed.Then netko pokucao na vrata. To je bio njezin suprug Anand-. Mislio sam da će me ostaviti sada. Ali ona je rekla "dolaze u mužić je otvoren" Anand je došao i nasmijala ", pa u dobio rob, kada je u početku", rekla je "samo 16 minuta". On je pitao "Je li u dodir svoga magarca". Ona je rekla "Ja sam to ostavio za u dati prvi dodir". Bio sam shocked.Anand bio star čovjek mršav petina na veličinu jeya. Njegovo je tijelo bilo puno bora. On je gol i postao gol. Njegov penis je dug oko 9 inča. No, jedan će povraćati gledajući ga.
To je bio pun dlaka i penis je natečen. Ležao je na mene i počeo grliti me.I je nevoljko. Ali jeya me srušena do bed.Anand donio njegov penis u blizini moje lice. Bio sam oko na povraćanje jer gavun stvarno loš uz puno ljutiti. Održao je glavu i gurnuo ga u moja usta. Zatvorio sam usta. Odjednom jeya siđe i stegnut moje bradavice koji je napravio mene otvoriti usta. On je otišao u. Ja nisam bio ni u mogućnosti da dah. On je jebeno mojih usta za oko 10 minuta. Kroz to vrijeme je bio Jeya štipanje moje bradavice. Bio sam u ukupnom boli. Tada sam bio okrenut da legnete na trbuh. Znao sam što će se dogoditi. Viknuo sam "noooooo .. ne jebi mi asss .. To je štetno ", ali samo podiže Jeya moje dupe gore. Osjećao sam se ja mogao zaustaviti. nevine picke U svakom slučaju ja pokušao to kontrolirati. Viknuo sam: "molimo da ne učinite to brzo ..Učinite to sporo "Anand je rekao:" Vi zaslužujete to. U kurvin sin "Reći ovo je gurnuo penis iz velike udaljenosti s puno brzine da cijela 9 inčni ušao moje dupe u jedan pritisak suzenje moje analnog trakta.Skočio sam i dao veliki plakati. "Noooooooo ..." Krv je došao iz moje ass.It osjećala poput metalnih istezanje analnog trakta i to je bio suzenje kao platno. Ali on nije ga se zaustavi i mi jebeno jako brzo.
Moj magarac je bio gori i krvarenja. Bio sam vikati kroz jebeni put. Atlast došao je u mojim ustima. Odbila sam da proguta. Ali jeya izgled me progutati. Ležala sam na krevetu zadihan i plače. Anand spavao pored mene. Jeya rekao "sada je moj red u možete uživati malo sada". Reći to ona skinula Saree izlažu svoj trbuh i svoje duboko pupak koji sam uvijek tražio da see.My penis postao uspravan. Ona neka mi lizati joj trbuh.Držao sam svaki njezin masnih mesa i lizali ih dobro. Zatim je skinula bluzu leving joj samo u grudnjak i podsuknja. Njezin trbuh bio visi kao što je ona puno masti. Vidio sam joj krut boobs u suprotnosti s Krišnom čiji boobs su vješanje. Ona me askeed lizati moje pazuha. Odbila sam. Ali ona je hit moje loptice i ja pala natrag u boli i onda je ona gurnula joj pod pazuhom preko usta i me je zamolio da ih lizati. Morao sam ih lizati. Foto oglasi
Dok radiš ih odvoji od tla i grudnjak. To su joj grudnjak pala. Ona je dala prestrašena izgled i vikali "U majka guzica .. Kako se usuđuješ u maknuti moj grudnjak bez nje dozvole i mene gura i počeo izvoditi svoje prste u moje dupe i ozlijediti moje analnog trakta s njom nokte. Povikao sam "pleeeeeeese. Oprosti mi "Ona nije me ostaviti dok je okusio krv. Atlast ona me sjesti i imaju pogled na nju boobs. Oni su stvarno glatka sithout bore s crnim velikim bradavicama. Ona me izvukao ih lizati. Ja ih lizali za pola sata. Tada je dobio niz krevet i izdvajali gore čipke njezina podsuknja koji je podsuknja da padaju u djeliću drugi i ona izašla iz it.I mogao vidjeti njezin div krut, ali bedra i noge. Njene noge su snažne i dlakave. Ona se okrenuo da pokaže joj dupe.WOW! najveći magarca koji sam ikada vidio. Ona cam preko kreveta i napravio mi je leći, a ona sjedi na moje lice s njom maca u mojim ustima.
To gavun loše. Ali ja sam bio u visini eroticity da sam je počeo lizanje. Zatim se preselila malo ispred koje su joj šupak da dođe preko mojih usta. Ja skočio zbog loše miris. On je imao neke neočišćeni sranje. Ona izdvajali moj penis i dotaknuo vrh nje. Kao što je moj najosjetljiviji dio i grču. Ona je skliznula joj nokte u malu rupu u moj penis. Sam bio vlasništvo jeza trknuti moje kralježnice. Pitala me lizati joj dupe inače ona će nanijeti bol tamo također. Tako sam nevoljko ga lizali. Govno okusili gorak i osjećao sam se kao povraćanje zbog miris. Zapravo sam bio pokopan unutar previše div dupe guzovi. Ja nisam bio ni u mogućnosti da dah. "Hajde stavi ur jezik unutra", rekla je zapovjedio. Prihvatio sam i skliznula moj jezik u njezinu šupak tijekom kojeg je farted. Sam bio ne u mogućnosti to dah. Nasmijala se velike picke  i onda me lizati joj maca opet. Imala je stvarno puno maca kose.
Zatim je sjedila preko moj penis i imao voziti preko moj penis. Bio sam u nebu pritiskom na nju boobs. Ali ona nije bila uopće prikazuje bilo koji znak. Njezina vagina je bio rastrgan i moj penis je otišao u lako. Činilo se kao da je jeben od mnogih osoba. Ona je tada sub preko mene i opet me je zamolio da zagrize njen klitoris. Sam to učinio, a ona moaned "oooohh. greeeeeaaaat "Onda ona me je zamolio da zajebavati joj dupe. Njezina magarac je bio također vrlo labave i to je lako za mene da unesete. Sam joj jebeno za pola sata nakon čega sam came.She također je došao u isto vrijeme. Ona me izvukao na lizanje joj dupe i poletjeti sperma. Osjećao sam se loše jer sam morao polizati svoj cum.I je to učinio.
Onda je ona rekla je ona morala pišati. Okrenuo sam se da vidim da je to moj užas vrata kupaonice bila zaključana. Bio sam iznenađen. Ona je nasmijala i rekla: "Zašto bih trebao koristiti ga dok ur ovdje?" Bio sam dumbstruck.She me izvukao na floor.She je od čelične šipke i grijani u peći, a zatim je stajala iznad moje glave s nogama na obje strane i onda je rekao "Ako u lijevo čak i jedna kap u izvan primit punnishment" užasnut sam otvorio moj mouth.Yellowish Piss sišao kao vodopad prema mojoj mouth.It okusio jako loše i bila je puno salty.I pokušao piti koliko sam može, ali moj želudac je guranje sve vani.Atlast je prestala pišanja. Odjednom Anand probudio i rekao da je također želio popišati. Plakala sam da moje samo "ono što im položaj u" Bio sam ponižen vlasništvo piti pišati starih par. On je također ljut što sam pokušao piti. Ali sam povraćao na podu. Jeya uzvikivali "Kako se usuđuješ u povraćati na naš spavaće sobe i okrenuo me na drugu stranu. Čak i bez razmišljanja je gurnula vruće kraj štapa u mom abd viknuo sam u bol i zakrivljene po podu "nooooo .. maaaammm .. molim ... aaaaaaaaaarrrrrrrrgggghh. Njegova bolovanje i ja onesvijestio "
Nakon što je neko vrijeme me je probudio i rekao: "Vrijeme je za večeru". Probudio sam se i otkrio da pileća juha i chicked curry je naručio od nekih hotela. Ona je rekla joj se sviđa chicked juhu. Reći to ona ga izli preko moj penis. Ja skočio na bol kao što je bilo vruće i kiselo. Rekla je ona navika ostaviti juhu i ona lizali od moj penis. Zatim Anand uzeo komad piletine i izdvajali moje noge prema gore što mi leći na kauč i umetnut chicked kost u mom ass.It počeo gori u moje dupe i ja plakala opet i opet. Potom ga maknuti i to pojeo. Onda su oni dali neke jela za mene jesti. Onda sam pitao za vodu. Ona je rekla: "U morati opskrbu vodom za sebe". Ona uze čašu, a ona me je zamolio da pišati u čašu "Morao sam slušati njezin naredbe i sam ljut. Onda je ona i njezin suprug ljut. Zatim je napravio mene to pije. Morao sam ga piti zbog žeđi.
Onda smo se vratili na spavanje zbog umora. Sljedeći dan sam bio probudio hit u moj penis. Sam otvorio oči da vidim u potpunosti odjevena jeya i anand.They me izvukao dolje na podu i ljut nad mojim ustima i me je zamolio da pije. Prvi jeya rastegnut joj noge i stao pored iznad mene ja mogao čak i vidjeti joj maca zbog mraka u njoj haljina, ali odjednom puno ljutiti požurio prema mojim ustima imao sam piti jer to je bio moj fate.Then Anand otvorio je svoj poštanski broj i ljut više usta i onda je masturbirao preko mojih usta. Tada sam bio s obzirom doručak i otišli smo na school.That dana ona nije dati moje donje rublje i morao sam ići u školu s moje donje rublje i samo moje hlače.
Nakon što su više klase. Morao sam se vratiti u Jeya's car. Dok ide jeya rekla je dar za mene čeka na home.I bio oduševljen. Ona nije to reći dok smo stigli home.Once smo išli kući ona je otvorila vrata od sobe gdje joj je kći SUJA sjedio me čeka. Bio sam zadivljen joj zapanjujuća ljepota i strukture. Bila je točno Xerox kopiju Indijska glumica Aishwarya i missworld RAI.Readers .. ako u dont znati joj samo tražiti Aishwarya Rai u nekim u tražilicu ćete mastrubate 10 puta dnevno gledajući svoje ljepote.
Jeya je rekao: "Ovo je moj daughter.She je još uvijek djevica i da je žudnja za izgubiti nevinost za mlade gay.Tako smo joj se zove od Banglore uživati s u. U mogu sama s njom u ovoj sobi za 3 sata. Nakon toga ćemo grupu aferu ". Reći ovo je izašla zaključavanje vrata. Bio sam u visini od raspoloženja kako bi vidjeli ovaj anđeo odjeveni u noći haljinu. Ustala je i došla do mene i rekla kako je i dominantna žena poput nje mama.Reći to ona došla kod mene i gol ljube moje dijelovi često i napravio mi je gol. Svaki od njenih poljubaca poslao val topline kroz moje tijelo. Ona je tada ukloniti čipke njezina spavaćica i ona se sruši dolje glatko, a ona je u grudnjak i gaćice. Ljubio sam joj pupak i lizali temeljito. Onda sam joj lizali pazuha namjerno. Iako sam nije to kao u prošlosti sada liže pod pazuhom anđela je blagodat za mene. Imala je 23 godina star sa svim statistikama isto kao Aishwarya rai.This soba također ima kameru i sve je se snima.
Ja dobrovoljno pala u noge i lizali noge kao oblik njezine noge me cum samo promatrajući ih. Ja lizali sve nečistoće iz nje feet.She zatim uklanja grudnjak i gaćice sebe. Ona je sada gol i ona je otišla u krevet.Također sam ležao na njoj. Sam joj lizali za 30 minuta čak i bez napuštanja jedan centimetar njezina tijela.Ona je tada me gurnuo na krevet i uzeo moj penis i počeo ga sisa kao klinac. Prizor anđela sisanče moj penis i svoju dugu kosu teče preko moj želudac je napravio moj penis hard rock. Shesucked za dugo vremena. Tada je ležao stan s njom širiti noge Apart. Ona mi je rekao "Fuck me hard i da me cry". Pratio sam 6 "penis pred joj maca i umetnut s ogromnim snagu na isti način Anand jeben moje dupe prethodni day.She uzvikivali" ooohhhhhhhhhh.nooooo .. "Njezina čisto obrija maca dahnu u nagli ulazak moj penis i pustiti neke blood.I joj maca rammed i pogleda na ljepotu plače od boli i njezin glas me još više mad.She sklopljene joj noge oko mog tijela zbijeno.
Onda sam ju napravio da bude u doggy stilu. Onda JA je zadržao moj penis u blizini joj dupe. Ona je rekla "to blago", ali sam ga gurnula kao i obično. Bilo je teško ući. No, neki kako sam to napravio iznutra i onda je uzeo moj tempo joj dupe guzovi su bili prokleto glatka i polirana i lizali po leđima dok jebeni i stegnut joj bradavice atlast sam došao u magarca, a mi oboje pala na krevet. Upravo sam ju zagrlila za cijelu 3 sata Njena ljepota je progone me. Atlast kao sat MU 8 'o' clock. Jeya ušao u. Vidjela krvarenja maca od suja. Suja je rekao "Ovo kurvin sin je jebeno me brutalno" Bio sam zapanjen po bio je pričala.
Bio sam odveden u kuhinji bio sam napravio stajati na stolu s rukama iznad vezan na stropu. Anand je došao iza mene i počeo jebeni pakao iz mene. Jeya me održava u zrak držeći noge joj okružuje. Suja došao sa željezom noktiju i umetnut vrha ga u moj penis savjet. Znao sam što će se dogoditi. Viknuo sam to zaustaviti .. No, bez sluha moje riječi suja dao udarac noktiju s njom lakat naile ušao suzenje moj penis ostavljajući ga u stanju krvarenja. Bio sam vikanje kao ništa. Onda me suja održati u zraku i jeya uzeo štednjak lakši i pitao Anand premjestiti na stranu i umetnut lakši u moje dupe, a zatim ga pokrenuti. Kao što je vatra iskru došao u moje dupe. Ja skočio u boli. Ali suja me drži i gristi mi bradavice s prednje strane.Zatim je uzeo dvije vilice. Ona je iskoristio jednu iglu vilicom umetnuti u moj penis i ona upletena u svim smjerovima i sam plakala i skakanje poput pakla. Jeya uzeo drugi tanjura i umetnut u moje dupe brutalno i poderao mi analnog kože brutalno. Obje moje prednje i stražnje su krvarenja.
Tada sam bio razriješen. Onda jeya je rekao da je krajnje vrijeme suja dobio neke prakse. Reći to ona vezana suja na taj način. Pitala me i Anand jebati iz oba smjera. Mi je to učinio ja jebeno joj maca ljubeći njene usne strastveno sve vrijeme bila skakanje u bol kao Anand's penis je prevelik za her.She bio idući lud uzimanje dvostruka penetracija u isto vrijeme. Onda smo oboje došli u njoj. Tada prije nego što odete u krevet svima ljut u mojim ustima. Ovaj put sam to učinio s kamatama. Posebno sam tražio za suja urin.
Sutradan ujutro sam bio probudio ranije. Jeya me pozvao na WC i pitao me za čišćenje joj dupe kao ona je sada samo shitted. Odbila sam. Ali sam čuo suja vikanje. Anand je došao iz te sobe sam vidio suja je bio gol. Anand onda gurnuo glavu u wc i uzvikivali "okkk Prihvaćam" onda sam lizali govno visi nad njom šupak ".Sam bio ne u mogućnosti to podnijeti miris. U to vrijeme Anand počeo sranje u WC. Cijela soba mirisala loše. No, bio sam napravio to lizati čisto njegov šupak previše. Tada je suja red. Opet joj lijepo tijelo mi je to učiniti dobrovoljno. Onda smo išli u školu u jeya's car.
U večernjim satima Jeya rekao mi ne r ide kući večeras. Mi jesu idući u uživati u samoj školi. Rekao sam "stražar će biti tamo", rekla je: "On zna sve što smo r u koje se bave". JA je pitao što je to, ali ona nije reći it.I je napravio akt i odveden u kemijskom laboratoriju gdje me veže lancima za što mi leži na mom trbuhu.Stražar je sjedio pokraj vrata vidjeti sve. Zatim je izvadio svijeća i umetnut u moje dupe i onda ona nakon upaljene svijeće cijeli ušao moje dupe sam počeo osjećati bol u pet minuta. Vrući vosak uzimao ogroman danak od mene. Plakala sam svaku minutu kao moj magarac je bio pod ozbiljne bolove. Svaka kap voska na mom analnom traktu me skok poput pakla, ali jeya me drži do poda. Zatim je skinula vosak držati na moje dupe uz pomoć shart metala epruvetu nositelj koji nanosi više boli na mene.
Zatim je skinula okove i ona je postala gol. Ona je tada umetnuti moj penis u peć u chemostry laboratoriju i osvijetljen i zaustavila se naizmjence opet i opet. Moj penis mogao podnijeti toplinu. Ja grču za svaki potez njezin. Onda je ona malo moj penis sa svojim oštrim zubima i to ohladiti. Tada joj je vožnja preko mene u joj maca i magarca. Atlast stražar je ustao i rekao da je bio njegov red. Bio sam šokiran. On je povukao jeya joj kosu i ju je gurnuo preko stola, gdje su držani rekord bilješke. Zapis bilješke pala. On je uklonio svoje haljine i postao nude.I bio zapanjen da se vidi njegov masivan 12 inča i masnoće jak penis. Jeya pala na stol. On je podigao joj noge preko njega. On je tada ležao nad njom, širiti njezine noge i počeo joj jebote kao jebeni stroj. Čuo sam jeya viče u bol za prvi put "ooooohhhhhhhhhhhhh ... .. nooooo .. ur penis je tooo looooonggggggg .. Njegova bolovanje "joj kosa visi ispod stola i njezin boobs odskakanje krut. On je jebeno vrlo brzo da su popadali sa stola dok radite tako, ali ipak je jebeno joj jako teško.
Onda je pomaknuo njegov penis da joj šupak tijekom kojeg je vikao "Noooooooo .. ne to učiniti u mom asssss .. "Ali, prije nego je završila je jebeno joj dupe brutalno .. Jeya je pokušavao pobjeći, ali on ju je uhvatio za kosu i jebeno joj kao anything.At tada se dogodilo nešto iznenađujuće. Krišna Veni mom razredu učitelj je ušao u sobu s spavaćica. Nasmiješila na ono što se događa jeya. Onda mi je odveo u susjednoj sobi. Krišna me sjesti u tablici. Ona je uklonjen spavaćica. Bio sam iznenađen da se vidi da ona nije nosio bilo unutarnje nositi. Joj boobs visi poput papayas s ružičastim nippleas i lonac kao što su trbuh i previše magarad poput jack voća. Ali joj koža nije imao bore i njezine noge bile hairless.Then rekla "zašto ru dumbstruck. Također sam bio rob za jeya za jedan cijeli tjedan kad je moj muž nije bio ovdje. Ona i Anand poderao moj šupak kao ništa. "Reći to ona joj je pokazao magarca.
Bio sam zapanjen vidjeti veliki tunel u njoj ass.Even cijelo moje strane ušao slobodno. Ona je rekla "Jeya umetnuta stroj cocunut piercing koji je sfera s mnogo oštrih iglica oko njega se u moje dupe rupu piercing moj analnog trakta. Ona je uključen i stroj počeo okretati i puno krvi ooozed iz moje dupe sam bio viče kao anything.But je to učinio dok je bio dug put i da je mogao ići više nema. "Čak sam i mogao misliti na to .
Ona je rekla "ok nemojmo gubiti vrijeme" Reći ovo je sjedila preko mog trbuha i počeo sisanče moj penis, a zatim je sjedila na moj penis s njom maca na moj penis i imao dobru vožnju. JA mogao odoljeti gledajući joj boobs skakanje kao što sam održao joj bradavice i njih stegnut. Atlast sam došao. Tada je ljut u mojim ustima koja sam pio nestrpljenjem. Onda sam lizali joj trbuh i šupak. No, tijekom vremena sam čuo ogromne plače po Jeya iz susjednih room.After neki jebeni smo išli tamo da vidi što se tamo događa.
Bili smo dočekali ogromne plače "Pleeeeaaaaase .. netko spasi me od ovog monstruma .. "Bilo joj je stražar drži u tablici na leđima. Njezina magarac je bio podignut koje je jebeno. On je imao granu stabla u našoj školi koji je bio pun trnja bio ubacivanja u Jeya's vagina. Bio je to krvarenje mnogo u nju maca i grana je bila prepuna krvi. To se nastavilo i za dugo time.Jeya vrištale kao ništa. Suze su joj teče niz oči. Onda je izvukao joj kosu i uzela iz room.The podružnica je još uvijek u njoj maca. Iako će on to često upletena što joj plačem. Ona nije bila ni u stanju hodati. Mi smo ih slijedili. On ju je odveo u zahod. On shitted u WC. On nije to rumenilo. Umjesto toga, on gurnuo Jeya glavu u njega i zamolio je da ga jedu. Ali ona je odbila. On je udario trnovit grane. A ona je počela vikati na bol.
Ona je tada pojeo govno djela jednog po jednog ih često povraćanje. Svaki ona vomitted je započeo grane.On je tada joj je lizati svoju magaricu. Zatim ju je odveo u sljedeći WC. Tu je već bilo sranje u tekućem obliku. On je uzeo jug i ispunjena polovica s diarrheao ili dysentry god to može biti i napravio Jeya ga piti.Jeya je iz control.She vikali kao pakao i pokušao runaway.But podružnice nije neka ju pomaknete. Njezino lice bilo prekriveno sa svim tekućim sranje. Smijao se, a zatim nad njom masturbirao lice. I ode uzeti odmor.
Jeya onda ustao .. Ona nije bila ni u mogućnosti da walk.She limped i očistiti svoje tijelo temeljito i otišao u auto. Ona je rekla da niti jedna od tih stvari o stražar bi trebao biti poznat anand.SHe askd da ostanem s Krišnom. "Krišna će pasti u mojoj kući u ranim jutarnjim satima." Reći ovaj jeya daleko vozio uzimajući joj haljinu, ali ona posredovanje ga nositi. To je bio gol u vožnji.
Tada mi je i Krišna uživao malo kad stražar again.He došao uhvati Krišne. On je uzeo granu i umetnuta trn u tome joj bradavice. Joj bradavice počela krvarenja koje je drank.THen on umeće svoj cijelu šaku u magarca i počeo štipanje joj analni trakta .. dok rezak joj bradavice. Krišna uzvikivali "ohhhhhhh.noooo .. molimo da ne patiti .. ahhhhh.ohhhhhhh", a onda je počeo jebeni joj maca brutally.The cijeli stol je bio potres. Tada je došao do mene i pitao me da se u doggy položaju. Počeo je jebeni moj magarac. Viknuo sam zbog brzine kojom je bio jebeni. On je iznenada zaustavio i rekao: "Ako u jednu riječ vikati i ll kazni Krishna za svaku riječ."
Reći ovaj je započeo jebeni ponovno. Ali ja pokušao kontrolirati vikanje. U trenutku je stegnut moje bradavice whenn viknuo sam: "Oh noo ...." Ustao je i uzeo granu i razbio na dva dijela. Jedan je gurnuo u nju maca i druge u magarca dok i otišao unutra. On je širiti njezine noge i počeo osim mrda gore joj maca brutalno.Ona je vikao za svakog udarca kao trn je otišao u njoj maca kožu. Zatim je podigao joj dupe gore i staviti ga s velikom silom, tako da trnje u magarca će povrijediti kožu .. Ona je počela plakati "Noooooooooooo ... Njegova ranjavanje" Tada uze aa duge željezne šipke i umetnuta u nju maca i čvrsto je stajao na stolu i podigla joj i joj pao s velikom silom da štap striked zemlju koja je najgori učinak ikada na maca. Pri tome je otišao vanjska strana naručivanja joj da dođe u zahod. Otišao sam Krišna. Pokušao sam uzeti štap, ali je uhvaćen u njoj maca. Ona je plakala puno dok ga se izvadi atlast sam ga izvadio, a dvije grane od kojih su bili prekriveni krvlju.
Zatim sam pomogao joj hoda do WC-om. On je bio spreman sa vrčem urina "Kao u dobio brutalne kazne u ne treba jesti govna samo pije urin" Ona ga popio. A onda nas je pitao da ide u Jeya dom. Krišna staviti na pidžame i otišli smo u svom automobilu na Jeya kuću. Tu Jeya je spavao gol i suja bio jeben Anand u dupe.
Kada Anand nas vidio je došao do nas i izvukao spavaćica s Krišnom i napravio joj gol i počeo gristi joj bradavice kao lud čovjek Krišna pao na pod i Anand indeksirao preko svoje tijelo i jebeno joj brzo. Zatim ju je zamolio da ostane tamo i otišao u i broughtsome Viagra i otišao u pećinu u blizini kuće i napravio njegov četiri psi ih jesti. Zatim ju je povukao za kosu i bacio ju na den i zaključana. Krišna se nastojao oduprijeti, ali uzalud. Došao je i što je počeo gledajući iznutra u tv. Psi malo bradavica Krišne. Krišna je kao vikanje anything.Suja došao i sjeo kraj mene gol i počeo gledati video. Zatim dva psa počeo jebeni joj obje ulazi joj maca u istom time.One pas ljut nad njom cijelo tijelo. Još jedan pas shitted nad njom.
Svaki pas jebeno joj brutally.Suja izvukao me iznenada ležati na kauč i sjela preko mene i pitao me lizati joj dupe i ja to učinio sa zadovoljstvom. Zatim Anand iziđe. On je došao u povlačite Krišna drži kosu. Zatim je rekao: "Nabavite spremni za Kaznom opet" govori ovaj je otišao u uzeo kokos piercing stroj koji Krišne spomenuto već. No, ovaj put okrenula leđa Krišna Anand na voluntarily.Jeya također se probudio tog vremena. Stroj ušao u magarca Krišna počeo vikati "aaaarrrrrrrrgghhhhh ..." dala je ogroman vikati. Anand je gurnuo sve dok nije bilo dobro unutra, a zatim ga izvadio.
Zatim jeya okrenuo mi "ok njegove ur skrenuti Ali u ćete dobiti različite kazne mogu ići natrag u ur kući nakon toga." Reći to ona me odvukao u zahod i sjedio preko mene i dao đavolski osmjeh govori "U sjetiti što Stražar nije za mene? "Odjednom joj šupak otvorio i veliki komad govno je došao iz tunela. Osjećao sam se kao povraćanje. Anand je došao i održao moje glave. Veliki komad turd izašao iz rupe se polako je gurnula je teško dok se slomio i pao na usta. To je bilo najgore miris sam imao ikada felt.I vomitted.Anand gurnula govno u mojim ustima i vomitted ponovno i ponovno, ali on me lizati povraćati također. Zatim Anand shitted u toilet.He me odvukao do WC sjedalo. Gurnuo glavu u wc i ugušili. On mi je zapovjedio da ga jedu. Nisam imala druge ide, ali da ih jesti. Onda Krišna također došao there.She imao teške dysentry i ja morao piti svaka kap to. Onda suja došao i sjeo preko usta s osmijehom. Osjećao sam se kao da Aishwarya Rai je sranje nad mojim mouth.I gulped sve.
Onda Jeya rekao "uspješno prošao u naših u rob trening licni kontakt  foto oglasi  može potrajati kupka i otići kući." Dobio sam i uzeo kadu i otišao home.Before ide Ljubio sam suja strastveno .... i onda bye ponuda za njih.
Dani otišao po. Ovih dana sam dobio novi osjećaj-incest. Počela sam se osjećati prema erotskim moja mama ... To će se nastaviti ... .. Ako u ljudi vole priče. Molimo vas pošaljite u ur komentare na ovu stranicu.

Нема коментара:

Постави коментар