.

субота, 19. март 2011.

Muskarci i zene

Moj prijatelj je bio spasilac na bazenu u gradu odrasti. U noći blizu zatvaranja, otišao sam u vruće cijevi i preko od mjesta gdje sam sjedio tamo je to lijepo izgleda žena sjedi tamo. Nismo ništa reći jedni drugima za prvi malo. Isprva je sve dobro mlaznice u vruće cijevi gdje udaranje moje donjeg dijela leđa i to se dobro osjećali, Gledam preko da vidi što gospođa radi i primijetio sam da joj je ruka kreće, a njezine ruke je bio pod vodom. U tom trenutku moj prijatelj pustiti nas znati da je pola sata do bazen zatvoren, ja sam klimnuo natrag k njemu. Nakon što je napustio sam mislio da ću pokušati razgovarati s njom, najprije ona mene ignorira i pogled na njezinu licu bila je skakanje da ću ostaviti kako bi mogla masturbirati neki više. Ja sam položio glavu nazad na rubu i zatvorene oči, naravno jedino što sam mogao misliti na što joj je klizna joj slike gore i dolje joj maca. Moj penis je dobio teško i ja definitivno nije bio idući u dopust vruće cijev sada, sam podigao glavu gore
i gledao preko na nju opet, a bila je pod vodom do njezina vrata i polijevanje vodom je oko vrlo malo. Tako sam završila moje oči opet i pravedan pokušao ne razmišljati o tome, ali jedina stvar koja se događa baciti moj um je bio da je vruće i kako bih želio da joj pomogne sići. Sam otvorio oči i ponovno pogledao više na nju i ona su joj oči zatvorene, pa sam ju pitao da li joj je trebala bilo kakvu pomoć. Otvorila je oči i pogledao me i pitao što mislim da ona treba pomoć. Morao sam to reći, ali to izgleda kao sebe uzimajući off tamo i mislio sam da možda ti bi to kao da sam slid moj je između bedara i izvukao kupaćem kostimu na jednoj strani i gurnite moje figure duboko u njoj maca i ih u slajd i van dok ona quaked s višestruke orgazme. Ona je pogledala u mene i rekao da sam bio grozan malo pokvarenjak. Pa sam samo ostavio samu i ne reći ništa drugo s njom. Tada još dvije djevojke došla u vruće kadica nosio škrt Li
ttle bikinijima koji su ostavili ništa na maštu, rekao bih da su oboje imali barem 36 dvokrevetnih D's, a imali su struka da biste mogli obaviti svoje dvije ruke oko lako. Oni su došli u sjede pokraj mene i oni je napravio moj kurac stajati na punu pozornost. Ne mislim da sam svaki imao takav hard penis. Jednom pogledao me i nasmiješio se, a zatim njena prijateljica preselila na drugu stranu od mene, oboje mi se nasmiješio i ja nasmijala natrag.


Moj prijatelj je došao i rekao nam da je bazen bio približavaju kao pet minuta pa je vrijeme da biste dobili vanjska strana, tako da je prvi pilić koji je tamo ostavio i moj prijatelj pogledao moj i druge dvije. Sam se preselio na drugu stranu gdje je bio i sam pitao ako on bi mogao pustiti nas troje ostati malo duže, a plus sam ne idući u ostaviti da cijev vruće s mojim penis priljepljivanje out kao što je to, tako da je moj prijatelj pogledao djevojke i rekao, jer ovaj tip je moj prijatelj ja ću pustiti te ostati malo duže onda je namignuo mi je i otišao svojim putem. Dvije djevojke počele smijati, ja sam ih pitao što je tako smiješno, prva djevojka, rekao je i da se vole igrati sa sebe ovdje i da sam trebala otići. Drugi Pogledao ju je prijateljica i rekla joj da zajebavati isključeno da ona nije igrati sa sebe. Ja samo mogu misliti na sebe u tom trenutku, ali umjesto da ga boravak u moje srce, rekao je naglas, ja mogu pomoći ako vam je potrebna. Djevojka je tukao crvena i njezina prijateljica mi je dao pogledati i pol. T
je dvije od njih prišao i sjeo kraj mene i opet jednom uzeti moje ruke i skliznula između bedra i počela gristi joj usne i tiho jadikovanje. Iako što se događa na drugoj klizila joj ruku prema dolje pod moje gaćice i počela milovati moj penis.Ona je počela da udara brzo i samo sam joj mogao reći da ide kao što sam klizila par prste u njene prijatelje svile glatka maca. Jedan milovati moj penis počela šaputanje u moje uho stvari, kao i kako bi voljela da se moj penis u usta i ona htjela lizati moj penis kako je otišao i iz prijatelja vruće mokro maca. Njezina prijateljica počela stenjati loader kao što je ona počela kliziti prstima nad njom klitoris dok sam joj fingered brže i brže, dok je pokušavao da ne puhati moj opterećenja kao i njezin prijatelj ga Pomilovala i razgovarali prljave u moje uho.


Pogledao sam preko mog ramena da vidim ako je moj prijatelj, ili bilo koje druge spasioci na dužnosti su dolazili oko.Nitko nije bio na vidiku pa sam shvatio da bi bilo najbolje vrijeme da pokušate dobiti djevojke ići u saunu pa sam ih pitao, a oni mislili da je najbolja ideja ikad. Tako smo sami postavili i ležerno hodao preko sauna vrata i otišao u. Čim smo u dvije od njih skinula svoj ​​bikini vrhovima i moj kurac rasti još više jer su lizali jedni drugima velika palačinka bradavice, dok su oni igrali sa međusobno sam skinula moje gaćice i počela moždanog udara moj kurac i njih dvojica su jedni drugima od dna i počinje šezdeset devet na klupi. Nisam mogao vjerovati očima dva hot chicks samo ide na svaki drugi kao ništa, oni prestaju jesti jedni druge van i rekao mi je da dođe više i igrati. Tako sam ići preko njih i jedan počne sisati moj kurac off kao drugi liže moje loptice i njezini prijatelji tits. Pokušavam zamisliti nešto moguće da ne puhati moj sisate debele zene
opterećenja u usta, ali ništa nije činilo da rade tako da sam izdvajali moj penis iz usta, a ona stavi durenje na licu kao i ona gleda mene i govori mi svoje sve u redu ako sam puhati moj opterećenja u ustima, jer ona voli okus sperma. Nisam mogao pomoći, ali da joj kažem da sam htjela zalupiti moj penis u njezinu kaplje mokri maca prije nego što je dobio da moja sperma dolje joj grlo.


Njezin prijatelj je dobio i pognut ispred mene, ona je uzeo moj penis u ruci i počeo ga klizna preko njezina maca usne čineći vrh hit joj klitoris i i piti spermu kumin sve preko njega kao što je gumiran. Nisam mogao pomoći sebi sam slid moj penis pravo u njoj maca sljedeći put je došao natrag. Upravo sam počeo potisak moj hard penis duboko u njoj strani, njezina prijateljica je morala početi joj ljubakanje da bi joj malo mirniji jer ona je samo oplakivanje toliko opterećenje Mislio sam sigurno jedan od spasilaca bio idući hodati u. Kao što je I tresak se protiv nje ona bi vrištati i kao što sam ja izvadio joj sperma samo curila na svojoj prijateljici i kat. Ja izvukao i njena prijateljica zgrabio moj penis i počeo trzati ga isključili i onda uzela cijeli moj penis u usta i počeo sam da zajebavati joj usta, kao i njezin prijatelj položio pokraj nje, još uvijek pokušavaju zaustaviti kumin sve više mjesta. Ja izdvajali moj kurac iz usta i rekla joj da jede svojim prijateljima maca dok sam joj usta jebeno. Dakle, ona je ustala na klupi i sta Domaci erotski film
rted jesti svojim prijateljima kaplje maca dok sam udario moj penis u usta i počela ga ovan i iz njezinih usta. Drugi počela sama ukazivanje i jede se njezina prijateljica kao da je vrijeme obroka u morskog psa tenk. Kao što sam izdvajali moj penis iz usta njezina prijateljica je došao gore i obojica počeli udvajanje igrača s loptom mi penis usisan kao jedan drugi bi ga izbačaju i lizati moje loptice. Nakon što su završili igranje sa mojim penis  vrele zene su počeli ljubiti jedni druge i igrati sa svaki drugi tits, tako sam odlučio otići i slajd moj kurac u ruku jednog sam jebeno ali kao što sam ga gurnite u ona lučnim leđa i rammed leđa protiv mene i Počela sam slam protiv nje i zajebavati joj teško jer su obje moaned sam mogao osjetiti moje učitati upravo spremao odsvirati, tako baš kao što sam vjerovao u i izvukao dvije od njih je dobio dolje na koljena i počeo da se okreće me sisa off . Onda samo kao jedan izdvajali moj penis iz usta sam počeo puhati moj opterećenja preko njezina lica drugi je dobio pravo i muskarci i zene
n tamo i počeo da me sisanje off. Zatim su njih dvojica počeli ljubiti i swap moja sperma natrag i naprijed jedni drugima i lizati cum off jedni druge. Ako to je bio kraj da bi bilo najbolje vrijeme ikad. zene i muskarci

Čim smo dobili našu odjeću natrag na moj prijatelj je pokucao na vrata i pitati što se događa tamo. On je otvorio vrata i vidio nas sjedi na klupi sve znojav i  dve zene samo zatvorio vrata i otišao natrag u njegovu uredu. Mi smo napustili skočio u bazen da se hladi i oni otišli u svlačionici djevojke i otišao u momački. Počela sam off tuš i onda sve što sam mogao čuti je dvije djevojke giggling na vratima način. Pa sam otišao preko da vidi što se događa, baš kao što sam je dobio na vrata njih dvoje izvoditi u meni i zgrabiti, a dobili smo u tuš području i početi sve iznova. Ali to je gdje je priča završava. dva muskarca 

Нема коментара:

Постави коментар