.

четвртак, 10. март 2011.

Oglasi upoznavanja

Moji roditelji split kad sam imao 17 godina i moj je bio 19 Sis. upoznavanje oglasi Mi smo živjeli u obiteljskoj kući i stvari koje je otišao glatko za neko vrijeme. 
Moja mama i Sis počeo piti togeather oko 1 godine nakon podjele. Oni će ići van i vrati se kući kasno i da pomažu jedni drugima u kuću. 
Oni bi se smijati i budi me, ali nisam um uvijek sam dobio pogled na tu rodila tits i samo painties pokriva tamo pussys. Mogao sam vidjeti tamne kose na tu gomile kroz platno. 
Prije 3 mjeseca sam krenuo u tu sobe kada su spavali i povlačenjem tamo gore spavaćice. Jedne noći moje Sis nije imala gaćice na i dobio pravi dobar pogled na nju dlakave humak i prorez između nogu. 
Mora da sam jerk-off puta desetak toga vida. 
Zadnji petak navečer moja mama došla kući bez Sis i ja sam čula da reket. Pijani opet sam ustao i pomogao joj u njezinu sobu. Ona mora imati mislio sam Sis jer je ona počela povlačenjem joj odjeću i bio je gol prije nego što sam ga znao. 
Njezina tits su male, ali bradavice su veliki izgledalo vrsta smiješno. Njezina je bio gust grm sa tamno smeđu kosu. Ona floped na krevet bez stvar na svoje noge i slomljen da izgleda mi kao da je bila podijeljena na pola. Svjetlo u sobi nije, čini se gnjaviti joj je ona bila van hladno. Morao sam vidjeti više od nje pička pa sam raširila noge malo šire ona nije stop me je ona stvarno van hladno. oglasi za upoznavanje partnera preko interneta sa slikom 
Znao sam da je rupa u svemu tome kosu i htjela sam ga pronaći pa sam dobio između nogu i gurnuo u usta njezina pička apart. Unutar njezina pička je bio pravi roza i rupa je bila na samom dnu. 
Moj penis je bio tvrd kao kamen i Znala sam da ću imati puno jerk-off uspomene iz ove noći. 
Kao što sam ležao tamo trljajući joj prorezati sam staviti jedan prst u njezinu rupu. To je skliznuo u jednostavno, to je mokro unutar nje. Moj penis je toliko teško da sam ga uzeo iz moje boksera, ali to nije pomoć pa sam uzeo moj boksači off. 
Polako sam sliped drugi prst u joj mokro maca, pa sam mislio ako je 2 prsta ići u zašto ne moj penis. Vrlo polako sam klizila joj tijelo dok mi hard-on je bio u pravu, na ušću njoj pizda. Moj čuo bio lupa u grudima tako teško sam mislio da će ga čuti. Ja gurnula moj penis prema naprijed i glava ode u njoj pizda. Ja gurnula malo jače i više otišao u tada požude preuzeo i sam odgurnuo cijeli moj penis u nju. Kao što sam učinio je pustiti van stenjati i sam smrznut. Ona nije otvorio oči ili pokušati odmaknuti ona je samo ležala tamo s moj penis u njoj sve na putu. 
To je ono što jebeno je sve o sam mislio, to sigurno doza osjećati dobro iznutra mokro cunt.I počeo pumpanje moje dupe u nju, a znao da ne bi mi dugo da se sperma. 
Htjela sam probuditi nju i reći joj je bio uzimajući moj trešnja, ali umjesto toga sam stavio ruke ispod magarca i jeben joj dok sam došao. Mislim da ona mora imati poznato ona je dobivanje jebeno, jer kad sam došao ona moaned i ja pucao moj cijeli teret unutar nje. Erotska prica biseksualci
Sam skliznula s nje i gledao joj pička moja sperma je trčanje vanjska strana od njoj i dolje između ispucati od magarca. Otišao sam u krevet i ne sjećam se da da je velika noć spavati. 
Sljedeće jutro kad sam bio na putu do kupaonice sam čuo moje mame pitati moj Sis, ako je imala spolni odnos noć prije. Sis je rekla da ne znam da li je učinio, ali s lijeve taksist. Jeste li ga jebati? Mama, rekao je Ja ne mislim tako, ali ny pička je puna sperma i to je trčanje po cijelom moj magarac. 
Sis je rekao da bi trebali imati bio sa mnom ovaj tip sisao moja maca dok je bila toliko suha da je ozlijeđen. 
Mama rekao da sam ja uvijek dobiti dečki koji jebati mene i samo me ostavite s pička puna sperma. 
Možda sljedeći mama će biti sretan i ja ću se jebati Sis ... ... ... ... ... ... ... ... ..

Нема коментара:

Постави коментар