.

понедељак, 18. април 2011.

Besplatni erotski filmovi za gledanje preko interneta


Bio sam pod stresom. Majorly naglasio je. Sam proveo zadnjih deset sati na radnom mjestu, odgovaranje na telefonske pozive i besmisleno pisanje desetaka zamorno pisama ljudima koji nisam imao pojma postojala. Samo sam htio doći kući. Htjela sam samo mali lijepo topla kupka za sebe u kojoj sam  erotski filmovi za gledanje preko interneta mogao opustiti i onda priviti u krevetu, stalno zaspe.

I kao što sam uzdahnuo miješaju zadnji od mojih administriranje. Ja stavio na hrpicu na kojoj su pripadali, pokupila moj ključeve i krenuli iz mog vrata ureda. Ja mahao zbogom moj šef i nestala kroz izlaz, tarifni van u prometnoj ulici.
To nije dugo hodati do kuće, ali je dovoljno dugo. Rushing automobila počeo da moje glave boli a moj želudac je bio tutnjava s nedostatkom hrane da sam ga dao.
Okrenuo sam se zadnji kutu i primjetio moj stan u očima. Ja zapravo nasmiješio u sebi.Ja oživi moj tempo.

Okretanje ključa u bravi bio tako olakšanje. Nakon koračni unutar moje ulazna vrata i yanking ključ iz brave, Ja sam potrčala gore stepenicama do moje kuhinje.
Nisam bio u raspoloženju za velika obroka, ali ja za gledanje preko interneta  imaginaran nešto slatko. Stavio sam tri palačinke u mikrovalnu i postavi ga za dvije minute. Ja odvodom nestrpljivo na šalteru dok stroj počeo zvučni signal.
Otvaranje vrata mikrovalne, ja slajd palačinke na tanjur i čekaju da ih pokrivene erotski filmovi   u šećer.Zgrabio sam nož i vilica iz ladice i krenuo prema mojoj dnevnoj sobi. Prestao sam mrtav.

Kuntal bio tamo. On nije trebao biti kući iz Španjolske do sljedećeg tjedna. On neusiljeno je slouched na moj kožni kauč čitanja ovog jutra novina.
Minute sam hodao u, on okrene glavu na mene lice, grinning.
Sam pao moj obrok do poda, još uvijek dumbstruck. Kuntal ustao.
Ja sam potrčala prema njemu, flinging svoje ruke oko njegova mišićava ramena. Ja skočio i omotan moje noge oko njegova hips kao rukama zagrlio mog struka i izvukao me bliže prema njemu. Isprva, samo smo se održava svake druge, a ne riječi. Bio sam bez riječi.
Moj glas je došao da mi je jednom imao sam progutala suze.

"Što ti radiš ovdje?!" I pitanje, moje oči prijeteći da će pocijepati bilo koji drugi.
"Ispalo je da tata nije imao toliko stvari da se upakiran nakon svega. Mama je učinio najviše za njega, ali on je inzistirao sam ići tamo. Mislim da su samo htjeli vidjeti svoga sina." Smijao se u moje oči kao što je on govorio. Gledao sam natrag u kuntal čokolade smeđe oči i shvatio koliko je on značio za mene. Pa, kuntal je uredu kolega, i dečka. A ja, Hot, ds, rožnat AMISHI sam njegova FUCK LUTAKA. On je namignuo mi je. Ja leant u, stavljanje moje usne protiv njegove. On je stavio ruku na moj vrat kao i ja s ogrlicom njegove kose s mojim prstima. On moaned nešto protiv moje usne. Naša poljubac postao više strastveni kao naš jezike dotaknuo. Naše usne preselili zajedno, slanje zadrhti dolje moje kralježnice. On je povukao me bliže k njemu i, još uvijek me nosi, mi leant protiv najbliži zid. On je uklonio iz svoje ruke oko mog vrata i struka i počeo dizati mekom pamučnom vrhu koji sam nosio. On je podigao iznad moje glave i bacio ga na pod. Pogledao sam ga tada. Njegovo raspoloženje se promijenilo. Mi se nasmiješio jedni druge i onda, odjednom, on je uhvatio moj vrat s obje ruke i izvukao moje usne na njegove. Naša poljubac je postao brz i uzbudljiv, zbog čega nam se i postati bez daha kao što smo pokazali koliko smo htjeli jedni druge. JA mogao pomoći malo jaukati koji su došli iz moje usne kao on sisao na moj dnu usne. Ja žurno otkopčao njegove crne košulje, izvrsno svaki gumb apart. On je slegnuo ramenima košulju od oko ramena, tako da je pao na pod s mekanom tup udarac. Ja pomiluje njegove neodoljivi tijelo, iz njegove tonirana želuca njegova mišićna oružja. Vješto unclipped moj satena grudnjak i nit moje ruke kroz nju. On je doslovno bacio ga preko sobe. On je pritisnuta prsa na moj, šalje zimice preko mene kao naš golu kožu povezani. On nas je preselio off zida i mene nosio na kožni kauč. On mi je propisano na njega, naslonjena na meni, ljubi mi vrat kao što sam moaned u uhu. On je sisao na osjetljivu kožu, ugrize nježno.

On polako seli svoje usne do mog uha, sisanje i lizanje uške moj iza uha. Zatvorio sam oči u zadovoljstvo. On se koristi svojim jezikom lizati dolje moj vrat, dosegnuvši mojim grudima. On je poljubi moju kožu nježno. On je putovao do mojih grudi, ljubeći sve oko sebe i na kraju, moje bradavice. On tvrdi lizali preko njih, što mi je stenjati glasnije. On je stavio svoje usne oko njih i sisao na njih, te ih vuče i potičući ih, čineći ih uspravno. On je izbacila svoj jezik brže i brže na njih. Voljela sam gledati ga dok je on to učinio, to stvarno mi je okrenut na to vidjeti njegov mokri jezik pogoditi moj hard bradavice. On je nastavio da se zadovoljstvo mi je da povučete svoje mokro usisavanje jezikom preko njih, što me žele vrištati. Nakon desetak minuta čistog užitka, bio sam na početku ozbiljno dobili uključen. Ja sam ga izvukao od mojih bradavica uspravno i povukao ga na mojim usnama.

"Želite li više, dušo?" On je šapnuo tiho u moje uho. Erotske slike Ja praktički moaned da.

Ustao sam, ostavljajući kuntal sjesti. I neka ga dobiti udoban, prije nego što sam sjedio u njegovom krilu, noge širiti oko struka te ga okrenuti. Počeo sam zadovoljstvo mu je ljubio svoje soft vrat i milovati moje nokte dolje svoje napregnut tijelo. Sam mogao osjetiti ga uzimajući uzbuđen ispod njegove hlače kao što sam sisao na svojoj koži. Dobio sam od njega i kleknuo na pod, pa sam bio u istoj visini kao i njegova struka. Ja unbelted svoje traperice, undid zatvarač i postupno ih srušena do njegove zglobove. Podigao je noge tako da sam mogao povući ih sve daleko. Također sam uzeo njegov čarape off kao dobro, tako da sam mogao moždani udar njegove osjetljive noge. On je volio da.

On je nosio jednostavan običnom crnom boksera i nastavio sam ga strip dolje, tako da je potpuno gol. Bio sam iznenađen at kako brzo postao je izazvao ovaj put. Njegov ogroman penis bio je u potpunosti izgrađena i jasno je potrebna za dobar provod. Počeo sam ga zadirkivao. Nježno gladeći mu jaja s mojim prstima, ponekad nježno cijeđenje i trljanja.On moaned sve više i više. I onda se preselio na stroking njegov penis sa svojim dugim prstima. Znao sam, da mi je htio staviti moj cijeli ruku oko nje, ali nisam bio idući u izraditi ovaj kratki noći. Ja pomiluje glavu njegov penis, škakljanje njegova 'licu mjesta' koji je smješten upravo ispod glave.

Nakon što ga je toliko dosadan da je mogao uzeti bilo koji više, sam neka cijeli moj ruke kliziti po njegov penis i polako počela da ga sklepati. Igrao sam sa svojim loptice s moje lijeve strane kao što je on počeo da stvarno uživati ​​u njemu. Sam ubrzao svoj rad, što ga je stenjati. On koristi svoje ruke milovati s mojim grudima, zamjene između masirati cijelo moje grudi i stimulira moje bradavice.
Mala kapljica sperma je počeo curiti iz njegova hard penis, što je značilo da je on očito bio uživaju ovaj. Njegove oči su zatvorene, a on je previše zauzet u svijet užitka da se primjetiti da sam imao preselio bliže među njegovim nogama i bio je inča udaljen od stavljanja moje mokro usne oko njegove ogroman penis.

Ja pratiti moj jezik preko lopte i da je napokon uhvaćen njegovu pažnju. Mogao sam ga čuti šaputanje, "To je to, dijete", iznova i iznova. Ja usisan svaku loptu, očito mu pleasuring. On moaned.
Pogledao sam gore na njega da ga vidim kako izgleda potpuno opušteno, jasno je uživanje. Putovao sam moj jezik svoj osovina, to škakljanje s mojim mokrim jezikom, dok sam stigao do glave. Ja lizali oko strane udaranje svoje mjesto, što ga čini još više stenjati. Sam otvorio usta, leant dolje na njegov tvrdi penis i spustio usta tako da se savršeno skliznula u moja usta. Sam ga zadovoljstvo po malo sisa i lizanje okolo sa mojim jezikom. On je promrmljao mi je "brže .." Sam slušao i preselio usta gore-dolje duž osovine, branje gore tempom kao on moaned teže i teže. Znao sam da je bio blizak cumming pa sam spreman. 
Sam proveo oko pet minuta, brzo ga pleasuring po sisanje, lizanje i ljubljenje njegov ogroman penis prije nego što sam osjetio toplo tekućina hit krov mojih usta. Sam mogao kušati slane kaplje tekućina u mojim ustima. Ja proguta puno i ja gledao kuntal lice eksplodirati u zadovoljstvo. On ga je volio kad sam to učinio. Ja očistiti ostatak sperma gore sa mojim jezikom. Znao sam da kuntal bio promatranje s osmijehom na licu. I nasmiješio i namignuo mu prije nego što sjedi pored njega na kauč.

"Kako je to bilo, dijete?" Rekao sam mu, gladeći prsa s vršcima prstiju opet.
On je bio zadihan i jasno bez riječi, ali je uspio reći: "Jebeni nevjerojatna! Hvala vam toliko." On je poljubio obraz. I neka mu se oporaviti dok sam razjasniti nered koji sam napravio uz palačinke. Ja zbrinuti palačinke i staviti jela u perilicu prije povratka u dnevni boravak. Kuntal nije bio tamo. Zbunjeni, i nadjenu mu ime. On nije odgovor.

Hodao sam prema spavaćoj sobi, otvorio drvena vrata i pogledao u pravcu našeg kreveta. Kuntal sretno ležao na njemu, očito još uvijek rožnat. Nasmijao sam se, znajući da sam bio u za gozba sada. On je potapšao mjesto pored njega, signalizirajući da je on mene htio.

I nasmiješio i sretno položi pored njega. Bio sam još uvijek u toplesu, sa samo moje hlače i na kuntal samo nosio njegov boksači. Kuntal preselio svoju ruku tako da lagano mogao ugurati moje bradavice prije klizna ruku prema dolje moj hlača gumbe. On je preselio, tako da je sjedio na moje noge. On je moj undid gumb i poštanski i polako izvukao traperice dolje. On je uzeo moj čarape off i masira mi noge. Bio je iznenađujuće na masaže. On je uvijek uspio pronaći da je mjesto koje mi je poslao visoko sa zadovoljstvom. Ja moaned glasno kada ga je pronašao i on nasmiješio. "Vi ćete uživati ​​u ovom .." On je rekao, seksualno.

On je stavio svoje meke usne na moje noge i počeo ljubiti, pa sve do nogu. Kada je stigao do moje bedro, on je prestao. On me zadirkivali za dobivanje tako blizu da moja maca, sisa malo, a onda se povukli natrag dolje. Učinio je to što oba bedra moja maca vlažnija i vlažnija od drugog. On je polako podigao svile gaćice te ih uklanja iz mog tijela.On je lagano otvorio moja maca usne i zviždala. Zbunjeni, ja pogledao u njega.

"Blimey, ti si već kaplje, beba" Ja giggled kao on pomiluje gore i dolje moja maca.

On je smješten jedan dugačak prst unutra moja maca i ja odmah osjetio. Njegovi prsti osjećala tako lijepo kada su duboko u mom maca. Krenuo je polako na prvi, mi dosadan i što mi je dobiti vlažnija prije nego što je izvukao. Njegov prst su pokrivene gustim bijelim sperma.
"Vi kao što je to, zar ne .." On je rekao, kako je klizila prstom back in sam klimnuo glavom kao što sam bio fizički riječi. "Želite još?" On je pitao i ja još jednom je kimnuo.
On je dodao još jedan prst, istezanje moja maca širi i širi. On je počeo da se brže i brže, što mi cijelo tijelo pomaknuti.

On se koristi palac za poticanje moj klitoris, koji se osjećao kao da sam samo bih bio struja. Užitak je bio previše. Počela sam vrištati i jaukati kao on je dobio brže. On je dodao još jedan prst, istezanje moje malo zbijeno maca čak i šire. Nakon što je prodoran svoje duge prste u mene za desetak minuta, on je otvorio moje noge šire. On leant njegova prekrasna licem prema dolje i vukao njegov stan jeziku svi put gore moja maca, lizanje sve moja sperma. On wiggled njegov jezik sve više moje osjetljive klitoris, to flicking, uzrokujući mene toliko užitka. On je skliznula jedan prst na moje mokro maca kao što je on poljubio moj klitoris. On je počeo sisati na moj klitoris, to čupanje i naglo ostavljajući ići. On je tada zaustavio i pitao sam se što je radio. Gledao sam kako je on pljunuo sline sve dolje moj već mokro maca. Topla tekućina skliznula prema dolje dok se ne postigne moj zbijeno magarca. On poslao gore mi trnci.

On je nastavio sisati, ljubiti i lizati moj klitoris dok osjećaj orgazma mi je prišao. Ja gurnula glavu teže u moja maca, čineći njegov jezik pritišćite jako na moj klitoris. Počeo sam vrištati bez kontrole. Mogao sam čuti kuntal šapće: "Dođi na bebi, to možete učiniti." 
JA mogao uzeti više, ali sam nosio na što sam znao da sam bio blizu.
Odjednom, bez upozorenja, i squirted topla bijela tekućina van, udaranje kuntal. Ali on rado preklopnih je sve gore. Osjećaj je bio nevjerojatan, nema riječi za to opisati.
Mi smo položili tamo oko pet minuta, loveći naš disati prije kuntal skliznula mu prst natrag u mene. Skočio sam kao njegov prst je uhvaćen moju G-točku. On je znao da je pronašao svoje mjesto i on je počeo da ga dodirnite teže iznutra, što mi je mokro jednom. Moja maca je bila još osjetljivija nego prije.

Moje oči su zatvorene sa zadovoljstvom, ali znao sam da je o tome da se gurati njegov ogroman penis u moje rastegnut mokro maca. Osjetio sam ga skliznula sve način, ide sve dublje i dublje.
"Vi to želite sve način?" On je pitao.
"Fuck me hard." Rekao sam, u potpunosti uključen.

On je slušao i prodrli mi je teško od iza. Preselio sam tako da sam bio na sve četiri, a on klečao iza mene, jebote moja pička tako teško. Njegove lopte protiv smacked moja maca kao on me pijan. On je otvorio moje dupe guzovi koliko oni će ići i počela svrbiti malo zbijeno magarca moja rupa sa svojim osjetljivim jezikom. Osvaja sa zadovoljstvom sam počeo trljati svoj klitoris, dodajući da je fenomenalan užitak. Kuntal volio kad sam igrao sa sobom.
"Oh baby, to je to. Igrajte se s sočan klitoris kao što sam pojebati od iza."
Počeo sam vrištati kao kuntal zabili mi sve teže i teže, što me žele plakati sa zadovoljstvom.
Ali onda kuntal izvukao.
On je gumiran njegov ogroman penis uz moju maca, trljanje na moj klitoris, što mi je cika sa zadovoljstvom.
"Želite ovaj svoj malo zbijeno magarca?" Pitao me, još uvijek mi je dosadan.
Sam klimnuo glavom, sasvim opušteno.

On je otvorio moje dupe guzovi iznova, ukazivanje Erotske slike  moje uske rupe prije spanking mi je teško preko moje dupe. On mi je spanked dok sam ga zamolio da me jebati.
On je gurnuo svoj veliki penis u moje dupe i ja sam osjećala rastezanje.
Vrisnula sam tako glasno. Gurnuo je sve na putu u. Počeo me jebu do magarca tako tvrdi da je krevet trese ispod nas.
"O, da beba. Fuck me teže. Sperma u mojim zbijeno magarca za mene. To je to!" Vrisnula sam. Ja nije briga hoće li susjedi su me mogli čuti.
On moaned u zadovoljstvo, a zatim izvukao.
Vruće tekućine curila iz mene, kapanje svi put dolje moje mokro maca.
Mi oboje pala na krevet, potpuno knackered. 

Нема коментара:

Постави коментар