.

уторак, 26. април 2011.

Slobodne zene


Ivan je usamljeni dječak. Gangly a ne atraktivno. Tanke u većini mjesta vrsta široke u bokovima, a ne više od £ 130 na 5'5''. Nije netko djevojke sanjali o što su spavali. Samo jučer Ivan je imao 18 th rođendan. Nažalost, za Ivana nije imao party. Nema pijenje, nema glazbe, ništa. Malo je ljudi čak i shvatio John postojala. U stvari on je imao samo jednog prijatelja. Njegovo ime je Brett. Sada Brett je bio vrlo popularan dječak. Brett je bio 6 '£ 220, što ga čini prilično velik. Brett je bio quarterback za srednje škole momčad, vrlo mišićav, preplanuo, širokog brada, biserno bijeli zubi čineći veliki osmijeh, a njegova obitelj je bila vrlo imućan. Sve djevojke ga htjeli. Zašto je on bio prijatelj s lošim Ivan je bio misterija. Oni su samo imali sličan ukus u stvari činilo. Oni su imali zabavu zajedno barem tako nitko ne misli o tome na hard.
Bilo je 03:00 kada je John probudio. Bio je tužan. On je zaista želio zene za upoznavanje imati veliki rođendanski party jučer, ali nitko nije sviđao. To je njegovo tijelo je bio siguran u to. Zašto moram biti tako mala i tanka. Ako sam bila djevojčica bih se smatrati atraktivnim. Ivana je još bila djevica, i nije u stvari želite imati seks sa ženama. Iako je Ivan često san o tome što bi moglo biti kao da se žena umjesto i voditi ljubav s muškarcima .. Možda čak i dobar njegov prijatelj. On bi trebao biti rođen djevojke koje su mogle biti moguće. Uz to Ivan nanijet off na svijetu iluzija sna još jednom, i stvari koje je očajnički želio istina.
To je bio lijep dan danas, Ivan mislio je u sebi. Ja bi trebao slobodne zene oglasi  ići vidjeti što Brett radi, možda i željet će visiti. Možda ići sa mnom u centru grada. John i Brett je volio ići na sve male trgovine tamo. Vi često može naći mnogo zanimljivih stvari u tim grozan, prašnjavim mjestima obično trčanje stariji stranih ljudi. Kineski većinom, ali nekoliko drugih. John Brett birali broj, prsten, prsten. "Hello", rekao je glas na liniji. Ročište Brett glas napravio Ivan osmijeh, on je stvarno volio način na koji njegov glas zvuči "Hej Brett što si radiš danas?" "Nije puno samo sjedio ovdje pušenja neki lonac gledajući nogomet", rekao je Brett. "Želite li ići u centru grada, check out neke trgovine sa mnom"? "Naravno Johnny dječak, sada"? "Da upravo sada, ja sam prilično sam jebeno dosadno" Ivan mu je rekao "Dobro, ja ću Vam u susret tamo dolje u 15, ja sam samo trebate završiti ovaj zajednički prvi", rekao je Brett kako je exhaled. Easy dovoljno John misli. Brett ne obično okrenuti prema dolje poziv družiti sa mnom.
Za loše za Ivana on nije posjedovao automobil pa je on morao bicikl njega. Petnaest minuta nakon što je njegov razgovor s Brett, bez daha Ivana stigao na svoje uobičajene mjesto sastanka. Kutu od 4-og i glavni. Nema značajnih razloga zašto je ovo svoje mjesto, samo je klupu tako da tko god je bio prvi imali mjesto za sjedenje čekati druge. Kao što je John izvukao se na njegov bicikl, Brett je već bio tamo. To je ne čudi budući da je Brett vlastiti automobil. Corvette svih stvari, njegovi roditelji nisu u stvari ga plijen. "Hej John" Brett ga prinese više. "K vragu Brett uvijek me tuku u taj prokleti bogati dečki automobila"."Aww Ivan nemojte biti tako ljubomorni, znate ja ću vas odvesti gdje god vam je potrebno ići ako vam samo dati mi riječ" Ivan nasmijala na ovo, to je istina, Brett je bio dobar prijatelj.
Četiri sata, a 8 trgovine kasnije John i Brett sjeo na rubnik za odmor. Ivan ne kupivši ništa, jer ima vrlo malo novca divio Brett's kupnje. Imali su se zaustavio na shop sport kolektora gdje Brett je kupio stari Red Sox šešir potpisuje Babe Ruth. To je bio nevjerojatan posao, to samo trošak $ 300 dolara, što je za Brett nije bilo ništa. Brett osjećala loše, međutim, Ivana se ne vlasništvo bilo novaca za kupiti ništa. "Ok još jedan dućan, a ja moram ići mršav" Brett ružiti John. "Dobro lonac glavu, omogućuje hit ove kineski dućan, čujem da je neki cool stare sranje tamo. Dinastije Han's najfinije artefakata ". To je malo puno za ime misli Johna, glupi muškarci Kina trebala držati uz nešto malo kraće da je lakše zapamtiti.
To je bio jedan od onih tradicionalnih starih dućana. Oni hodio u, zvono na vratima zazvoni u pozdravu kako su ušli, također upozorenje za vlasnika. Debeli sloj prašine na mnoge od stavki unutar, očito netaknuta ili očistiti godinama. Među njima su i stara kineska oružja, dugo koplja s noževima, stara odijela oklop pokriven uglavnom u hrđu."Sveti sranje pogled na ovu stvar, mogla sam rezati glavu očistiti John! Ukrasti! Njihov bi se krv posvuda "Brett je jedan od koplja s dugom oštricom na kraju off stajati i počeo ga ljuljanje oko zaigrano". "Brett je sklepati nakon pušenja sve što pot youll 'kraj gore me ubija na nezgoda". To je ubrzo doveo preko shop zadržati. "Molim vas, molim vas dečki ne biti oprezni da se ozlijediti!" "Žao mi je dečko, ja ću staviti ovu stvar dolje samo opustiti".Brett je rekao vrlo istaknuo Kinez.
Kineski čovjek je imao unuka kod njega jako znatiželjan što je dva čudna dječaka su radili s tim koplja. Ona je nekoliko malih koraka bliže dječaka kao što je igranje s kopljem. Nakon iznenadne naredbu njezin djed veći dječak je otišao staviti koplje natrag u strahu da su u nevolji. Brett nije vidio da dolazi na sve. On je oko okrenuo okidanje.Koplje i svoje velike oštre oštrice pada na putu da bi se djevojčice glavu. "Nooooo" Ivana misli kako je lunged za to, grabbing ona frakcija inča prije nego što bi glava ovo slatko malo Kineskinja.
Svi su bili bez riječi. Starac je otišao na zgrabite i čvrsto zagrliti svoju voljenu unuku. John i Brett nije mogao govoriti. Njihov je strah od odlaska u zatvor u njima za ono što se dogodilo gotovo. Starac se iznenada okrenuo i zagledao u Ivana. "Hvala vam vrlo mnogo gospodine, vi spasio joj život" S ovim starac izvadio neke male staklene boce umotane u viti uz napomenu sklopljena među njima. "Vi uzeti ovo kao poklon od mene za spas svog života, nema naboja". Deset minuta kasnije dečki su se natrag u svoj kutak i dalje ništa reći. "Lets nikome reći o ovom Ivan" "Dobro Brett, ne trebam to pustiti svatko znati da je umalo ubio djevojčicu danas", rekao je John Brett. "Što je taj čovjek vam ionako Ivana?Oni izgledaju kao par naočala pucao ili nešto ". "Nemam pojma čovjeka, njegove vjerojatno samo smeće anyway, sve ostalo je bilo". "Slušaj Ivana, ja cijenimo ono što je loveći kopljem da prije nego što se moglo dogoditi. Želim vam da su to Red Sox šešir sam kupio. "Ne znam Brett taj šešir cijene 300 dolara što je puno novca". "Nemojte raspravljati sa mnom i samo ga uzeti ste zaslužili to", rekao je Brett Ivana. "
Uz to, John je uzeo šešir i dva prijatelja otišao kući odvojeno za neke mirnom vremenu razmišljajući o događajima dana. Ivan je dobio doma kao sunce je postavljanje, otišao u svoju sobu i propisani. On nije bio u mogućnosti da obrađuju stresa i dobro se nosio na njega brzo. To nije dugo prije nego što je zaspao.
03:00. Ivan je vidio svoju budilicu. "Ja ne mogu vjerovati da sam spavala tako dugo", rekao je John u pijan glasom. Zašto je, dovraga, moje noge, tako tijesan je mislio? John dosegla dolje i ribu iz džepa razlog za noge nemir. Dvije staklene boce .... Ivan unwrapped kanap odvajajući ih te ih postavljanje dolje na njegov stol. Pažljivo se odvija na umu, jer je izgledao kao da bi mogao uzdrmati u bilo koje vrijeme. Ivan završio ovaj pregled pergament pažljivo. "Zelena da vam dati ono što želite, plavi vratiti stvari na način na koji su bili". Ivan bi normalno samo ih baciti, ali iz nekog razloga, pogled na stari kineski momci oči možda mu je rekao da ne previše. "Što sam dobio za izgubiti anyway zar ne? Nemam prijatelja nema novca koji se brine ". Ivana pregledao zelene boce i pitali se što će se dogoditi. "Je li to ide da mi jači i više mišićne"? Uz to ga je otvorio i oboren u 1 progutati.
Efekti su gotovo trenutne. Ivan nikad nije osjećao toliko boli. To samo pogodio ga iznenada, kao kamion ide 70. Što je još gore to sve bilo usmjereno u svom trbuhu i genitalnog područja. On nije mogao stajati ga je izvukao svoju majicu i hlače što sam gola. Bol je gotovo nepodnošljivo unutar njega, kao što je bio idući u eksplodirati.Njegovo djevičansko kurac spaljen kao da je na vatru. gledajući ga, bilo je moguće. Ona je započela kako bi se smanjio! "Što FUUUCK se događa!"? Johns vrišti nije donijelo nikakvu olakšanje. Njegov penis smanjio daleko, nestaje u potpunosti, njegovim testisima sigurno unutar njegove skrotum pridružio njegov penis na sličan način. "Što je happpeeeniing da meee ... .."? bol smanjivala nešto. John osjetio osjećaj širi među njegovim nogama, a neznatno kopiranje mesa. U isto vrijeme on obavijesti prsa proširiti, kao da su rasle grudi, i on je. Oni su se zaustavio na 36C lijep čašu veličine. Onda čim je počeo, to završilo. Polaganje njihov gol sa svojim novim grudima i tupa bol među nogama, Ivan je bio miran. Ležao je tamo dosta za neko vrijeme oporavka.
Sati i puno emocionalni nemir kasnije, John postignut dolje sa desnom rukom na trenje bolan između nogu. On nikada nije imao osjećaj kao što je ovaj prije. Polako ruci je otišao dolje istražiti njegovu ćelavom područje koje mu penis nestala u. Tuga ga napuni dok on to primijetio. Dva usne i drugi ulaz otvoren u moje tijelo. "Ja sam maca!" John shrieked. Prva stvar John misao, ona mora imati je da zeleni napitak. Je li ono što sam zaista željela je biti djevojka "? Njihova je ni zbog čega drugog, osim što je bio trik nekih vrsta. Zašto bi to starac njezin trik nakon što mu je spasio život unuke? John odlučio pitati čovjeka sljedeći dan. Za sada, iako je htjela istražiti njezin novi tijelo. Nakon svega što nikada nisu imali priliku da se dodiruju jedan prije.
John's skin je na vatru, ona je kroz mnoge nove osjećaje u tako kratkom vremenskom razdoblju. Što je to kao da su grudi, da imaju vaginu, i doći do njih dodir za prvi put. Sve odjednom. To je bio fantastičan. John je započeo trljajući joj vagina s desnom rukom koja je već tamo dolje. Ne razumije kako se nositi s ženom dijelova Činio je što njegov muški mozak bi joj je rekla kad je bila čovjek. Ona je umetnuta prst polako u svoju novu maca vrlo sporo. Ona osjeća vrlo toplo i vrste uske. U međuvremenu John koristi joj s druge strane za masažu bradavica na njenom novom lijevoj dojci. Ona ga pasu na prvi, to stegnut malo. To u kombinaciji s prstom u nju maca prouzročio da se nešto dogodi.Njeno tijelo odjednom dobio vrlo toplo, teško joj bradavice, a ona je jako mokro između nogu prije nego što je to znao. "O, moj Bože", pomisli Ivana. To je najviše božanski osjećaj da sam ikada doživjeli. "Moja maca se osjeća tako dobro, da ja volim da moj prst u njega, to guranje unutra i van." Ivana i dalje sebe prst za neki iznos od vrijeme prije nego je uspjela da postigne orgazam. Kasnije bi znala to nije pravi orgazam, u odnosu na stvari koje dolaze svojim putem.
John onesvijestila nakon što je ovaj novi doživljaj. To je sve previše za svoju novu tijela i slab um za obradu. Noć se brzo pretvorila u dan kada je John probudio. BUZZZ BUZZZZ John's mobitel je bio postavljen na vibriranje očito i napravio odvratan zvuk ispod neke plastike koja je sletjela na njemu. Ustala podstavljene preko telefona s njom u njezinu seksi novo tijelo, bokovi njišu naprijed-natrag (da je bilo Mans standard molio da bude pognut i imati neki hard tijelo je umetnuta) dok je išla na neugodnost i odgovorio: "Hello.Oh hi Brett što je gore? Uh da li bolesni se uskoro vidjeti. "Ivan obješen na telefon. Damn mislila, Brett ju je pozvao u svoju kuću više gledati nogometna utakmica koja je na danas, Packers vs Vikinzi i dim neki ganja. Zaboravila sam ovo tijelo za drugi. Što bi Brett reći? Ja ne mogu neka znaju da će ismijavati me. Možda on bi trebao to je vrlo čudno.
Ivan je otišao u kupaonicu da bi bila spremna, ona je tuš kada, još uvijek malo čudno s ovim tijelom, ali što ste se odlučili dati ga probati fer. Njihova je nešto vrlo prirodno i poželjno o tome imaju. Neiskusan kao što je bila u pranju ženskom tijelu, ona je samo lathered joj cijelo tijelo i isprati. Uživajući mlaz vode na nju podigli nipples, ona zastrašujuća ga isključiti i izlazak iz nje. Njihov će biti vremena za zabavu s njima kasnije večeras kad sam se kući mislila uzbuđeno za sebe. Tanka linija tekućine ponestaje joj vaginu na tu misao. Ivan zgazi pred ogledalom da četkom joj kosu. Bila je šokirana kada je prvi put sama pregledan. Ona još uvijek izgleda poput nje, njega ili bilo što drugo.Poput Johna, ali nešto je drugačije. Izgledala je malo kraći možda 2 cm ili tako. Njena kosa je utrostručio u dužinu, a sada je sve do ramena. Dugo crnka boje koje se činilo da reflektiraju svjetlo jako lijepo. Njihova je također nešto o njoj crte lica, nekako više ženski je bilo teško shvatiti za siromašne Ivana. On je također primijetio da nije imao dlake na licu, a nema potrebe za brijanje. To je ipak plus jer je prezirao brijanje joj lice ionako. "Ja mogu vezati kosu ovaj za sada i nosite šešir da Brett mi je dao, ali ono što sam ja idući u obaviti o tim sisama? Oh! Ja mogu nositi jednu ili dvije od mojih starih majica mogu koristiti za nositi kad sam bio mali, oni su uske i treba ih držati dolje lijepo ".
Nakon što je Ivan stavio na uske undershirts držite joj tits ona obučena normalno.Koristeći neki string ona imala u kući, zavezao joj kosu u konjski rep i održava se na vrhu glave i stavi kapu na Red Sox. "Nije loše ako ja ne kažem da ja osobno. Znam da sam promijenio, ali će se primijetiti Brett više ženski pogled na mene? Ili da sam malo kraće?Nadam se da Bog ne da ne treba svatko znao sam postala žena slobodna  nekako. Ja bih vjerojatno dobiti zaključani u neke državne laboratoriju ". Uz to, Ivan je otišao izvan dobio na njegov bicikl i jahali na Brett's. To nije dugo prije nego što je bio na Brett vrata i kucaju.Boom Boom odjekivao vrata. "Uzmite zajebavati ovdje Ivanu, ja sam se sjeban da se vrata". Damn on mora imati previše je pio, on je zvučao prilično daleko otišao misli Johna. Dobro za mene ionako manje vjerojatno da ćete primijetiti sam malo drugačiji.
John je otišao i našao Brett u dnevnom boravku, polaganje na njegov kauč. "Hej John bout vrijeme imaš ovdje, ti jeben su udaranje Pack magarce. 14-0 možete vjerovati da je sranje "? On kao da jedva biti u mogućnosti da biste dobili riječ iz njegovih usta, kao što je bio potpuno pijan ili kamenovan do sada, John nije mogao reći koje. "To je shitty, Vikinzi sisanje. Kako zajebavati su premlaćivanja paket ionako Brett "? "Nemam pojma čovjek Imam bio vlasništvo tvrdo vrijeme plaćati pozornost ionako sam prilično sam izgubiti. Hej, ako želite piva ili somthin ima puno u hladnjak, ići dobiti em dude ". Uz to, Ivana s koje je dobio seksi hoda preko noći hodio prošlosti Brett u kuhinju. To je nešto Brett nije propustiti. On nije bio siguran što je to bilo, ali nešto je drugačije s Johnom i on čudno je pobudila razmišljam o tome.
Dva sata, mnogo piva i 2 zdjele lonca kasnije. Brett vrlo izvan nje, jedva svjestan u stvari i John gotovo kao loš sjedila tamo. Igra preko samo glazbom. Dva su završili na kauču zajedno dim lonac. Dijeljenje zdjela je put to ići s Brett. Dva prijatelja sjediti rame uz rame. Ivan mnogo više svjesni onoga što se događa od Brett okreće i gleda ga. Moj bog je bio prekrasan. Ive 'nikada stvarno primijetio kako dobro izgleda on. JA stvarno priželjkivanje JA mogao vidjeti iz njegova košulja. Što je, dovraga, ja mislim misli Ivana.Ovo je moj prijatelj Brett, MAN. Ja nisam gay zašto se osjećam ovako ... Tijekom ovih uznemirujućih misli Johna tijelo počinje reagirati kao što se divi Brett tijelo. Bradavice kaljenje, joj zbijeno maca neiskorištenih vlaženje. Konačno John shvaća, ona mora biti ovo novo tijelo. Hormoni moraju mijenjati što me privlače muškarci sada. Njegova tako čudno, ali ja ne mogu sebi pomoći. On je tako seksi, ja stvarno priželjkivanje JA mogao dobiti ga između mojih nogu, to bi osjećati tako dobro.
John Brett gledao je na pola puta je polaganje s John je sjedio na suprotnom kraju kauču u ovom trenutku. "Je li on još budan"? John polako koljena prema dolje na podu i dijapozitiva gore tako da je ona bila blizu Brett kukova na kauču. "Brett" Ivana šapuće glasno. Ona je tada ga pokes tiho u stranu sa svojim malim tanka ruka. Nema odgovora."On doista mora biti izvan". Ivana, u ovom trenutku izvan kontrole odbacivši njegov dobar osjećaj, uglavnom zbog alkohola i lonac polako se počinje slajd Brett košulja svoj prijatan, ugodan žena tijelo. Do njegova košulja je otišao, otkrivajući vrlo lijep postaviti kormilar sve vrlo definirano. Do dalje neke vrlo, vrlo seksi mišiće prsa. Dovoljno velik da bench press 3 od mene, mislila je. Ivan nije znao zašto, ali ovo je što joj jako mokro. Brett je još uvijek ne odgovara, polaganje tamo mrtav na svijetu. John dostigne svoju malu žensku ruku dolje prednjoj strani njezine hlače i trlja joj maca. Ona treba osloboditi neke od seksualnih frustracija iz ovog gleda na boga Mans tijela. Kako ona nikada ne bi mogao imati to shvatio kao čovjek bio je izvan nje. Samo gleda u njega ju žele orgazam.Nakon nekoliko minuta trljanja joj maca joj je um počeo razmišljati o više. Imam maca, Brett ima nešto staviti u njega. Ja tako ne želim Brett's penis duboko u moja maca. Ivan je imao mnogo misli koje bi inače njezina poremećena ali se činilo tako prirodan sada.
Polako je uzeo njezinu ruku iz njezine novootkriveni zadovoljstvo lonac. Ona je obje ruke i vrlo polako otkopčan Brett's gaćice te ih raspakirali. Čak i više polako počne ih vuče prema dolje. "Wow nema donje rublje, kako sretan sam"? Konačno, nakon što se činilo kao vječnost, nagrada joj je objavi. Najljepša stvar je ikad postavljen na oči. Brett's penis.Očima gledati. To je morao biti pet inča dugo kao što je bio. Dovoljno je malo teško, kao da je prijedlog od spuštanja gaćama je to uzbuđuje. S jedne strane, John ga dotakne, omatanje joj male prste oko nje. Ona se osjeća tako divno u ruci Pitam se što bi se osjećati kao u drugim dijelovima mog tijela. By instinkt John snižava joj glave na Brett je polu hard penis. Polako je dijelova usne prihvaćanje ovo čudo života u njezina usta. Ona omogućuje da polako gurati joj usne, osim što bi to moglo da je on to gura u njoj maca.Palac nakon inčni to ide u. John omogućuje njezin jezik okus to, to istražiti i osjetiti njegovu teksturu. Oko bazu njegov penis glavu ona traje njezin jezik uz procjep savoring okus njegove kože, želeći mogla kušati njegova sperma. Brett's penis odgovara gotovo odmah takve ljubavi pozornost. Raste unutar usta, širenje, kaljenje. Njegov penis je morao biti barem 9 "dugo. John nije više mogao držati sve u usta i morao povući daleko.
Sjedila je leđa i dive koristeći svoje ruke da ga trljati gore-dolje. Zamišljajući ga u njoj, zabadanje i na kraju ejakulacije. Ove misli uzrokovane Ivana jeza. Međutim, ovu misao još uvijek činilo da remeti Ivanu malo, ali ženski hormoni, u kombinaciji s alkoholom i lonac utopio se one neželjene zabrinutost. Sve što je ovdje bitno je to remek-djelo čovjeka i taj je život davanje mesa pol strši sa svojim torzo. Razmišljajući sa svojim novim mokro razrez John's strpljenje je nosio tanka. Ona nije mogla zaustaviti bilo koji više. Polako je izdao Brett's penis, i ustao. Ona je skinula šešir Red Sox, pao na pod.Odvezujete joj kosu i ostavljajući pada na njezina ramena. To je uslijedila ostatkom njezina odjeće i uske t-shirt držite joj zrelih nove sise. On bradavice sprung na život, snapping iz bradavice teško, prosio da se usisan u. Njeno žensko tijelo bolan biti jeben, dala u. Njeno tijelo je u zapovjedništvo sada nije joj svjesnog uma. Ona se nalazila na kauču Brett pokušava biti oprezni jer ona nije mogla da ga ometa koliko iz straha od njega buđenja, te sprječava joj da dovrši djelo. S ciljem joj sparno mokro maca na njegov penis ona smanjena. Dolje, dolje i na njega. Polako se rastali joj usne i skliznula u samo djelić centimetra. Ugodno jaukati pobjegao John usnama. Polako inčni po inču, neiskusni maca klizila prema dolje. Polako i vrlo enjoyably ona je ubrzo u potpunosti zabio na njegov penis. Osjećaj je bio neopisiv. Nakon što je ovaj debeli penis duboko unutar joj maca je nešto ona nije mogla shvatiti. Kako se to moglo osjetiti tako dobro i tako zar ne? Polako je ustao i vratio palac dolje. Seksi i pozeljno  "Mmmhmmmmm" Ivana moaned, ne s namjerom da se pustiti da pobjegne joj usne tako glasno.
Brett činilo da promiješati, od pokreta i nagli užitak u svojoj baby maker penis. "Sarah, što radiš?" on promrmljao. On mora misliti da je neka djevojka on koristi za zajebavati. Želeći iskoristiti ovu počela ga jebeni. Gore i dolje vrlo ritmičku i odmjeren. Uživajući osjećaj Brett's penis gura u potpunosti u njezinu vlažne kanal. "Da, da" John skoro počeo deranja se popunjava s ovu lijepu stvar, gura svoje tijelo prema dolje teško na to, pokušava dobiti što više u njoj moguće svaki potiska prema dolje. Njezina sokovi počeo prikazivati ​​na njega. Svaki put kad je došla dolje na kurac da bi mogla osjetiti joj maca sok na magarca koji su pokrenuti na svojim nogama. Brett mora imati snove utapanja sa svim ovim tekućinu na njega. Odjednom Brett otvara oči i gleda u Johna. Dio njega bio je John razumijevanja, njegova * * muški prijatelj, ili barem trebala biti muško, prijatelj. Ostatak od njega, velika većina vidio ženu, ružičasta prorez gutanja njegova tvrdokorna ubod.
Brett iznenada dođe njegov snažan ruke oko vrlo mala slaba Ivan i ustane, kleknite je dolje, nikad jednom spadne njegov penis iz svog sestrinstva tunela. joj polaganje na leđima, on dobiva na svoj misionarski stil i počinje joj jebote kao što je to posljednji fuck on ikada imati. "OHmygod, ohmygod" Ivan moaned. Brett's penis pistoning i iz nje maca kao munja. Djevojka sok prskanje posvuda kao Brett funti u nju. John doseže joj ruke oko Brett glavu ga vuče u neposrednoj blizini i guranje joj jezik u usta. Brett vraća poljubac gladno, pozdrav njezin jezik sa svojim vlastitim. Nikada nakon zaustavljanja zabadanje u John's čudo od maca. Ivana ne razumije što se događa s njom. Ona se osjeća čudan osjećaj u njezinu vaginu. Njezina vagina zidovi napeta, kao što su oni pokušavaju uhvatiti Brett's penis, kao što oni ne žele ga da pobjegne. Topao osjećaj ispunjava John.Odjednom s njom clasping maca zidovi grabbing na Brett's penis, ona se osjeća da je nešto teško pogodio u leđa joj sperma tlakom. Ona ne zna što, ali da se osjeća dobro.Odjednom, ova topla lupanje osjećaj eksplodira u njoj maca. Njen prvi pravi orgazam.Osjećaj da nikad ne bi vjerovao moguće.
Nekontrolirano joj maca počinje grč. Cijeđenje, i objavljivanju oko Brett's pistoning teško na. Muški dio mozga signale Brett da je ovo vrijeme. On je u zamjenu izgubi kontrolu da bi bilo moguće u ovom trenutku. On slams u John's maca, penis joj vrata maternice. Tada kao da je planirani su od Boga, On eruptira u svoje pravo kako joj maca stezaljke dolje na njegov život daje štap, uzrokujući mnoge debeli konopci sperma za raspršivanje joj dubina. Malo je u mogućnosti da pobjegne joj žedne utrobe. Njezin cerviks pića u njegova sperma na njezinu utrobu kao što je bio u pustinji umire od dehidracije. Gutljaj, progutati.Orgazam trese ih oboje, kao i Brett drži njegov hard na duboko John dajući joj utroba koja najdragocjeniji dar.
Ivan kontrolira svoje želje i svoje novo tijelo kao žena zaboravila za kontrolu rađanja i nikada nije prestao da mislim da ona sad može dobiti trudna. Pročitajte sljedeći dio kako biste saznali više o Ivanu i Brett, a novi dodatak uskoro doći.

Нема коментара:

Постави коментар