.

уторак, 5. април 2011.

Online oglasi


Mi smo bili govori već mjesecima. Upoznali smo  upoznavanje online, ali su tisućama kilometara daleko jedni od drugih, a da ne spominjem da zamotan u našem svakodnevnom odgovornosti. U svijetu singlova orijentirane web stranice na kojima odnosa dolaze i odlaze sa depresivno pravilnosti, nekako smo ostali zajedno. Telefonski online  razgovori su isprekidani, ali e-mail ne ... mi smo čavrljali skoro svakodnevno, o svemu što vas zanima, od mondene svakodnevnog života intenzivno erotičan. Iako smo oboje u braku s drugima, mi smo našli utjehu u mogućnosti da netko reći o sebi, bez brige osude. Mi smo plesali oko predmet zapravo sastanku u osobi dok na kraju je to šuga samo da je morao biti izgreben. Mi smo dogovorili susret za vikend ... Ja sam rekao mom mužu da ću biti daleko za vikend u žena povući, a vi ste rekli svoje supruge neke jednako uvjerljivim priču.Kao što stojim na terminal zračne luke čeka za vas da dođete da me pokupiti, JA držati podsjećajući sebe da bi mirno ... ali ja sam nervozna kao pakao. Mi smo djelovali iz našeg susreta mnogo puta, ali sada da je to zapravo događa, kako će to ići? Ja skenirati gužve, u potrazi za online zene  lice samo sam vidio na slikama sve do danas ... i onda tu ste, s tim osmjehom sam sanjao za tako dugo.
Mi smo oboje odjednom osjeća malo sramežljiva, a mi pokušavamo staviti jedna do druge na jednostavnost po tome small talk kao idemo na mjesto koje ste priredili za nas provesti vikend. To je prijatelj mjesto, ti objasniti ... vrlo diskretan prijatelj. Vučenje gore od Ispred kuće malen, što zgrabite svoju torbu iz prtljažnika svog automobila i vodi me gore hoda i na naše malo skrivanje. Daje mi brzi obilazak male studio apartman, te ukazati na WC, u slučaju da želim osvježiti nakon moje putovanje.
"Dobra ideja" I osmijeh "Ja ću biti u malo" Erotika filmovi
Brzo sam se tuš i stavite na malo broj sam kupio posebnu, samo za vas, a onda, uzimajući dubok dah da smiri živce, JA uzeti jedan zadnji pogled u ogledalo i potez da vam se pridruže u dnevnom boravku / spavaća soba. Kao što sam izlaz prah sobu, vidim da ste počeli vatru u kaminu ... Vaš povratak je za mene kao što sam izaći i ja uzeti trenutak da se dive očima od vas, tako visok i lijep. Okretanje na zvuk mog pristupa, ja mogu reći je pogledati u oči da sam postigla željeni efekt s moje malo čipke ansambla.Gola želja na vaše lice iznenada čini sve u redu, a ja ne želim čekati još minutu da se zadovolje one poziva koji su doveli me do sada samo da bude s vama.
I osmijeh i hodati polako prema vama ... dostizanje iz ruku i stavljajući ga na svoje grudi, s blagim pritiskom sam vas gurati prema krevetu. Gledajući u mojim očima, ne možete suza vaš pogled daleko. Možete osjetiti krevet hit stražnjoj strani nogu i sjesti. Kao što ste gledati s osmijehom zahvalan, ja izazovno raspakirajte moje seksi malu crnu haljinu i polako pustiti da padne na pod, ostavljajući mene stoji pred vama u čipkan roza donjem rublju ste imali divio u slike sam ti poslao ... tvoj oštar unos dah mi omogućuje znam vam se sviđa ono što vidite. Onda je tvoj red ... Ja povući jaknu off, to pada na pod, a zatim povucite t-shirt gore nad glavom. Guranje vam horizontalni, ja zahvatila noge, kliženje moj grudnjak trake dolje prvi jednog ramena, a zatim ostale. Jedan prst pretražuje pod čipkan materijal pronaći moje bradavice, dok je s moje druge strane sam doći oko poništiti kopča. Nema više zatočeni u svojim kavezima Lacy, moje grudi rasprsnuti besplatno, moje velike ružičaste bradavice uspravno, a moja koža prekrivena guska bumps. Naginje se prema naprijed, moje teške grudi objesiti vaše lice, a ja oh tako polako ih premjestiti niža, kao što vam podići glavu prema njima, usta zalijevanje s potrebom da se moje bradavice između zuba, zarobljavajući ih tamo, dok je tvoj jezik trlja vrh ... ali sam ih samo premjestiti izvan vašeg dosega. "Uh-uh ... sve u dobro vrijeme" Ja sam šapat, što se stavi nazad, vaš penis naprezanje u materijalu traperice, čekajući nestrpljivo biti pušten na slobodu. Moja prekrasna grudi počinju svoje putovanje prema dolje još jednom ... inčni po inču su došli bliže čeka usta. Oni ispunite svoju viziju i da jedva čekam, ali se ne usude kretati u slučaju da vam uskratiti opet ... napokon, bradavica je brushing gornju usnu. Ja ga voditi i pokrenete svoj jezik iznad njega, što mi je stenjati tiho. Potaknuti, ti sisati na nju, zube je gripozan lagano ali čvrsto, jezik flicking natrag i naprijed preko mog uspravne bradavice. Moj stenje postati još glasnije ... onda odjednom je otišao iz vaših usta. Prije nego što uzdiše svoje frustracije, moje druge bradavica ga zamjenjuje, a vi željno raditi na ovom jednom.
Ja uzeti za ruku i stavite ga na moj sada mokro bradavica i koristite prste online devojke  za slanje maleni drhti od zadovoljstva koja je kolala kroz moje kože. Gdje sam sjedio na trbuhu, vi osjećate vlažnost širi iz iza čipkan gaćice sam nosio kao što sam ja sebe utrljati protiv vas, moje oči zatvorene u zadovoljstvo. Odjednom sam se odmaknuti i vi sjesti na koljena da me gledaju. Ja polako trljati penis kroz vaše traperice, a zatim povucite svoje čarape i cipele, polako unzipping traperice i postupak povući ih i vaše gaćice prema dolje i van - da bude bačen u cijeloj sobi. Kao što sam hover nad tebe, moja duga kosa škaklja bedrima i trbuhu što vi osjećate me nježno praćenje put preko bedara. Želite li me gledati tako da se premjestiti moj kosu na stranu i, znajući ono što želite, ja ga zvrčka i preko mog ramena, tako da možete vidjeti sve. Moji prsti pronaći svoj montaža i ja nježno miluju savjet, tamno crvena sada, pulsira s tvrdoće, čeka dodir moje mokro usta. Jedne strane, ostavlja svoj penis, a vi me gledati skliznuti unutar moje mokro gaćice ... onda možete vidjeti ništa kao što sam uzeti vaš penis u moje vruće, mokro usta. JA uzeti to sve u polako, polako, dok ne osjetite da moje usne četka za kosu na bazi. Dok je cijeli moj usta ti kukuljica, moj jezik je flicking gore i dolje Vaš vratilo. Sam se vratiti gore, moj jezik nalaz savjet jer slajdova u prorez, brzo, ali čvrsto. Vi mislite da ćete se sperma ali držite se, jer vi ne želite da se ovo završiti.
Moja ruka je cupping vaše loptice ... JA uzeti usta daleko od svog pijetao i sisanje ih u, jedan po jedan, moj jezik praćenja oko i oko njih. Zatim se vratio na svoj penis, zadirkivanje vas da vidite koliko više možete uzeti. Vi stisnuti svoje šake, kopanje vaše nokte u dlanove, držanje, boreći se poriv da puca učitavanja na moj spreman usta. Moje bradavice su trljanje bedara, i dalje vlage iz vaših usta, a moja ruka je trljanje moj klitoris bijesno. Konačno, možete uzeti ne više, a vi me odgurnuti, hvata zrak, prsti grčevi.Gledam gore na vas i osmijeh, znajući koliko blizu sam ti uzeo. Blizu lud s požudom, ustanete s kreveta brzo, mi grabbing i bacanje me dolje na krevet. Ja smijati, ne znajući što ćete učiniti, ali sretni da preuzmu kontrolu. Možete uhvatiti slab, mokre materijal moje gaćice te ih otkinuti mene, što mi je na izdisaju zvuk kidanje čipke, moj dah dolazi brže sada. Zakopavajući svoje lice u mojim vrućim vlažnim nasip, jezik glave ravno u moje uspravno klitoris, usne sisa na nju. Vi gristi nježno i ja plakati, a jezik i trljanja trljanje na moj klitoris. S jedne strane nalazi bradavicu i vi ga patiti i da me izdisaj u zadovoljstvo. Uz vašu druge strane, trljati moje otvaranje, mi sad dosadan kao što sam vam prije zadirkivali. Pokušavam se potisak na vas, kako bi prste uronite duboko u mene, ali me ne pustiti, guranje moj hips natrag dolje stan na krevet. Možete zadržati online matorke  trljanje prstom oko otvaranja moja maca bez mene ulaska, što mi je stenjati u frustracija. Taman kad sam doći do točke gdje mislim da to nikada neću učiniti, te potisak svoje prste u duboko.
"Oh Bože!" Ja vikati, dah eksplodira od mene kao što pumpa svoje prste i od mojih maca.Vaš jezik je još uvijek flicking preko moje klitoris i ja gurati svoje lice dublje u mene kao i moj hips potisak prema naprijed kako bi svoje prste ići još dublje. Možete staviti još jedan prst u oko i da ih uviti kao što ide unutra i van, vozeći mene divlje. Odjednom vas osjetiti navalu sokova vruće izliti na svoju ruku jer moja vrhunac slama u mene. Ja kriknuti, moje prste isprepletene u kosi, gurajući jezik dolje teže na moj klitoris. Moje cijelo tijelo tresu s topline orgazam ... ali na kraju sam pustio kosu i povući svoje lice u susret mina. Kada naše oči su zaključana zajedno opet, ja žestoko ljubim vas, naše jezike hrvanje i naše usne gnječenje zajedno. I doći dolje i zgrabite svoj penis, koji je sada zujanje s nestrpljenjem ... ja premjestiti moje ruke gore i dolje Vaš vratilo kao što sam sisati moje sokovi od tvoj jezik. Oslobađanje vas a vi pritom više na leđa, ja zahvatila bedara, moja kaplje maca lebdeći tantalizingly blizu svog podigli penis dok ne osjetite da moja maca usne poljubac vrh vaš penis, moj vlažnost još više uzbudljivo. Tu ostaje, sa mnom se drži nad tobom drhti na noge. "Ja želim svoje ruke na mom tits", kažem vam, a vi sretno pridržavati. Kao što violina i ugađanje moje bradavice, ja nježno i polako sebi niže na vaš penis ... je potrebno uzrasta, a vi osjećate svaki centimetar biti dobrodošla u moj zbijeno, mokro maca dok sam uzeti sve vas. Mi vikati zajedno, a ja vam olakšati povratak iz mene. Svaki drugi je čisto zadovoljstvo, kao da vrijeme stoji. Ja podići i ja niže na vas kao što izmasirati sada uzdah grudi, vrijeme ubrzavanja opet kao što sam povećati moj ritam, grčevima gore i dolje na penis osjetljiv. Morate se zaustaviti još jednom, želeći da mi sperma opet prije nego što učiniti. Mi smo zaključani zajedno, znoj kaplje prsima, plače druženje zajedno kao što sam rock i rock i rock na vašem debljine dužine.
Onda smo oboje se osjećaju moja maca stezanje na vas, moj sokova teče dolje i van na vaše loptice eksplodiraju kao što sam još jednom ... i onda sam otišao! Ja lift off you ... "Ne usuđuješ sperma još" Ja režanje, prevrtanja na moje prednje. Ustajem na sve četiri, moje dupe podigao u zrak. "Jebi me, jebi me online  i tvrdi:" Ja stenjati na vas kao što ustati, noge osjećaj kao žele. Ti me srušiti krevet prema vama, uzimajući pregršt moje kose.Okretanje glave prema vama, gotovo zlobno me poljubi, krade moj dah ... "Reci mi, želite to" vi kažete u usta ... "želim to", kažem ... "Što želiš?" Pitati ... "Tvoj penis ! Želim svoj penis "Ja cviljenje kao što uronite u moje čeka maca. Ti me jebati tvrdi, ostavljajući ići od moje kose i grabbing moj hips i teško ih koristite za ovna moja maca teško na vaš penis.Moje ogromnim tits su lepršav natrag i naprijed i ne možete im odoljeti ... ste nagnuti preko mene i iskoristite ih, ugađati moje bradavice, prisiljavajući me teže i teže na vas. Ja teško mogu stajati ... osjećaj moje mokro sočan maca trljanje gore i dolje na vašem hard rock penis počinje da me vide zvijezde. Možete dobiti prst mokro s mojim sokovima i koristiti ga u krug moj šupak ... ga zafrkavati, okrugle i okrugle, pritiskom na nju, ali ne sasvim ulaska dok sam squirming sa zadovoljstvom, zajapuren i zadihan. Vi jednostavnost prst u moje dupe, samo duljinu prsta i uviti oko ... znaš I like it, jer se možete osjećati mene ugovorni oko vašeg prsta.
Vi gurnuti malo više u meni, sve dok zabadanje vaš penis i iz mojih maca ... online parovi onda sam ga osjetiti opet ... vala na val užitka kao moja maca clenches oko osovine, to gripozan, nagovaranje sperma od vas. Ne možete držati leđa više ... s vama plakati vrhunac, svoj vruća sperma squirting duboko u mojoj pulsira maca. Svršiš za ono što se osjeća kao zauvijek, a mi smo oboje trese sve više s valovima ekstaze. Na kraju vas izvući iz mene i ja cviljenje na gubitku. Mi kolaps zajedno, zadihan, tresući i znojav. Držim glavu pillowed na mojim grudima i omotati ruke oko mene, držeći me čvrsto. Ubrzo smo oboje besciljno off spavati omotano oko jedni druge.
Neko vrijeme kasnije smo probuditi, rashlađen u noćni zrak i otimati pod pokriva.Ljubljenje vrhu moje glave pitati tiho "Vi u redu?" Uzdišući tiho, ostavljajući moju ruku ukrasti preko sredini da se shvati ti čvršće za mene, osjećam se malo uzbuđenje na zvuk svog glasa ... to oh tako seksi naglasak na osobi ovom trenutku, a ne preko telefona .... "Mmmm, sam ' m bolje od ok baby "I šum natrag na vas kao što sam mentalno učiniti math, figuring out koliko sati smo napustili prije nego što ste me stavili natrag na avion za dom. Nekako, vidim puno zraka milja i puno tih odbrojavanja u našoj budućnosti ...;. 0) 

Нема коментара:

Постави коментар