.

понедељак, 11. април 2011.

Zene slobodne

Ja indeksirao natrag u krevet da se ujutro nakon što je moj suprug  i ja trazimo slobodne zene otišao na posao i pokušao spavati. Ležala sam tamo neko vrijeme bacanje i tokarenje. Sinoć smo imali prisustvovali koktel party u Country Club i dobio sam malo sloshed. Moj um je otišao natrag u događaj i ja recollected ovaj karizmatični i velika potražnja kolega imao sam razgovarao s, po dužini, na zabavi. Pogledao me s onim plavim očima svoje, a ja kao da se topi. Njegovo ime je kovao u mojoj glavi. "Oh! Jeste li pribrati mu sve u redu, možete se kladiti sam učinio. "Dao mi je smiješno osjećaja u želucu i bedrima. Nasmijao sam se tiho u sebi. "Pitam se? Pitam se? I Would? "" Da bih. OH! Yeah! U treptaj oka. "" Pitam se što on radi upravo sada? "Mislio sam. "Pitam se, ako je doma?" Moj um je bio ide brže kao što sam prevrnuo na stranu kreveta i posegnuo za telefonski imenik u noć. Paging kroz nju sam ga se nalazi u knjizi, dobio broj. "Što ako sam ga nazvao?" Zašto ne? ", A zatim posegnuo je za telefon. Mind utrke - to je zazvonio - jedanput, dvaput, tri puta.Njegov glas boomed u moje uho, "Bok, ovo je Dave." Moj dah uhvaćen za drugi. "Hi there - Zapamti me?" Je li ovo Robin "" Da! "" Možete se kladiti Sjecam se ti?. Stvarno sam uživao našeg razgovora prošle noći. "Bio sam razmišljati o sebi i mislio bih nazvati." "Drago mi je što ste učinili." On chuckled. "Gdje je Old Man?", Upitao je tiho. "Oh! Otišao na posao. "Trebate neke tvrtke? Kao da se više? "Upita on bez oklijevanja. Bio sam zapanjen malo njegova drskost, ali nije komentar. On mora znati što sam učinio želite neke tvrtke. "Weeelllll, možda. Što ya dobio na umu? "Moja bedra počeo rasti uzbuđen čeka njegov odgovor. "Weeelllll, mogli doći ovamo, ili sam mogao otići tamo i da bismo mogli shvatiti nešto napraviti od tamo. Ne mogu mi? Što mislite ya? "Hummm! Zvuči zanimljivo za mene! Siguran sam da bismo mogli shvatiti nešto, zar ne? Daj mi svoju adresu. "On chucked na drugom kraju linije. On je dao mene kao što sam nervozno ih je napisao. Po ovom trenutku sam osjetio trnci struji u želucu. "Što radiš?" Pitao sam: "Ja sam u braku dvije godine i već gleda? YEAH! Ja sam dosadno i tražite nešto. Niste shvatili što je to još uvijek. "Vidimo se u malo vremena." Ja dahnu i objesio telefon.Uzbuđeno sam obučen, stavljajući na suknju i bluzu, zgrabio  zene slobodne ključeve automobila i zaključao ulazna vrata. Odvezao sam se na Dave's apartman meditira o onome što sam bio događaj, utrke kroz moju glavu. Znao sam što sam bio radiš sve u redu, i ljubio svake minute od toga. On me je upoznao na svojim vratima, ja ušao i kao što je zatvorio vrata iza mene, on mi je uzeo u naručje i poljubio me čvrsto, ali nježno na usta. Ja stenjali i rastopljeni u naručje. "Oh YUM!" Ja sam uzdahnuo kao usta izdana mojih usana. Ipak pritisnut protiv njega Osjećao sam se njegov hard penis drobljenje protiv moje mons Veneri. Volio sam dojam da je puno. Njegove ruke skliznula niz moja leđa i okružen moj hips, vuče mi kao bliski kao što smo mogli dobiti zajedno. Tada sam znao što je to "nešto" je idući u biti i ljubio ga. "Umm! Oh yeah! Baby! "On je šapnuo u moje uho, kao što sam se preselio moj hips masiranjem njegov hard izbočina protiv mene. Znao sam da moj prorez je uzimajući stvarno mokro - Osjećao sam se usne moje vagine kao što su postali natečene u očekivanju. "Drago mi je vam se zove." Šapnuo je. "Ohhh! Da! Me too. "Sam dahnu. On nije gubio vrijeme, on se okrenuo i uzeo me za ruku i odveo me do svoje spavaće sobe. Veliki king size krevet je okrenut prema dolje, a svjetla su isključena. On mi je okrenuo da mu je lice opet i on mi je nježno otišao natrag i ja legao na krevet ispred njega. Sam dužan, okrenuo moje tijelo i položio glavu na jastuk, scooting nad da će mu dati prostora za laž pored mene. On je to učinio. "Ahhh! To je puno bolje, zar ne? "On je uzdahnuo. "Oh Yeah!" Tako! Što imate na umu? "On našalio. Nasmijao sam se naglas i staviti svoje ruke oko njegova vrata. On mi je okrenuo na leđa i opet me poljubi nježno kao što smo postavili zajedno. Ja zadovoljno udahnuo, "Ja znam što želim raditi! Kako o vama? "Želio bih da se neke braku maca!" On je udahnuo. "Htio bih dobiti neke penis.Kako o tome? "Prošaptala sam. Njegove ruke pronašao mi grudi i sve tako nježno me miluje. Bez ijedne riječi, njegove ruke su lutali niz moje strane, više od moje bedro i nogu na rub moje suknje. Preselio sam se malo da ga primi kao on vodio toplo vratiti se pod moje suknje uz mojih bedara. Našao je moje gaćice i ruku ode pod elastična bend me dodiruje nježno. Zatim sam osjetio njegov prst tiho manevar kroz moje stidne dlake. Ovaj stado mene apsolutno divlje. To je bio dugo vremena otkako je netko učinio za mene, ni moj muž nije to. "Bog!" Ja nježno uzdahnuo sam: "Oh! Čovjek, da se osjeća tako prokleto dobra! "" Kao da? "On je pitao:" Oh! Yeah! Nemojte prestati. "Ja dahnu. On giggled tiho kao što sam se preselio pod pritiskom njegove ruke. Osjetio sam prste sondiranje kroz moje stidne dlake i klizanje protiv otvaranja. "Bog! Baby! Ti si tako mokar. "Šapnuo u moje uho. "Znam! Bio sam na taj način na putu ovamo. "Sam uzdahnuo. "Tako mokri!" Šapnuo je kao svoje prste skliznuo lako preko mulj. Njegov prst masira klitoris protiv moje, a ja whimpered na njegov dodir. Moja ruka je dolje na dodir njegov penis skriveni unutar njegove hlače. Kao što sam trčao svoju ruku preko njegove ograničene organa i testisa, on je nastavio milovati unutar moje razrez. "Moj Bože!" Pomislio sam: "On zene slobodne srbija  mora biti stvarno obdaren." Oh! Bog je tako velik, tako da masti! "Misleći u sebi nešto više", bio sam spreman za toliko. "Biste li me povrijediti?" "Što da bi se osjećala kao?" Moj um trk.Više sam mislio, hotter sam dobio. JA je dobio hotter nego pakao samo razmišljam o tome. "Mislite li želite da se neke od toga?"  Zene slobodne za upoznavanje  Uzdahne. "Ummmmm!" Ja writhed u apsolutni užitak. Više pokret prstima i sporije gladeći njegove ruke na moj klitoris su mi vožnje desno do zida. Poljubi me čvrsto kao što je prešani ruku u moje prepone, njegov prst pritiskom dalje unutar mene. Moja ruka masira mase u njegove hlače jer je squirmed na moj dodir. I moaned, osjetio mojih bedara ustati off madrac u susret svome sondiranju. "Ahhhhh!" Ja whimpered. "Vi kao što je to, ha?", Kazao dahnu. "Oh! YEAH !!!!" "Želite da se osjećaju bolje?" On je uzdahnuo: "YESSSS!" Ja whimpered. "Imam nešto što se može učiniti ako se osjećate još bolje?" On je šapnuo. "Ako je to moguće!" Mislio sam u sebi. Njegove ruke došao iz moje gaćice i on je izašao u krevet, pao mu hlače, majicu, i čarape, majica, i brzo uklanja njegov džokej gaćice. Kao što je uklanjanje svoju odjeću, počeo sam nakon odijelo, bacanje moju odjeću na podu oko kreveta. Ja dahnu kao što sam gledao njegovu punu teško lučni natečene izbočina pad naprijed iz svoje gaćice i vidio sam prostor svog člana velikodušan. "Bože moj." Mislio sam da sam sebi: "Oh! Moj Bog. "Dobri Bog, Dave!" Ja sam uzdahnuo. Hodao na krevet i ležeran dolje pored mene, naša tijela sada gola i otvoriti jedni prema drugima. Njegova mast, dugo orgulje lučni između nas, na vrhu još veći kacigu u obliku grebena. Ja zaokružen njegov velikodušan član u mojoj ruci malen i on okoćeno kad sam ga stisnuo čvrsto. Njegova ruka opet napuni moje   prepone i njegova cijela ruka počeškala stidne dlake delikatno.Njegova usta pronašao mi grudi i sisao bradavice nježno. Tada me je poljubio opet.Pomislio sam, "Isus! To se osjeća tako prokleto dobro. Bog! Što penis. Ja nikada nisam imao tako nešto da je prije. "Moj um je vodio širom otvorena sada. Nisam mogao prestati sada, čak i ako sam htjela. Moj muž  zene slobodne srbija ne bi propustiti jedno vrijeme, zar ne? "Ja sam razmišljala. Dave pogledao u moje poluotvorenim očima sada i poljubio mi usne tada moj vrat, a zatim upitao: "Daj mi komad oženjen maca?" To je tamo, koristite ga. "Ja chuckled. "Želite li nešto o tome?" Dave uzdahnuo kao Dokotrlja na vrhu mene i ja otvorio moje noge da ga prihvati između njih. "Oh! Baby! DA! DA! "Pomislio sam. Ja whimpered kao što sam vidio njega kleči između mojih nogu otvoriti. On je uzeo njegov penis u ruku i to u cilju moje mokro vagine. "Bog! On se osjeća dobro između mojih nogu. "Mislio sam kako sam predvidio sljedeći potez. Dave stenjali i skliznula njegov veliki penis prema gore i dolje unutar moje željan raskol, vlaženje glavu. On je pogledao duboko u oči, pognut i mene poljubio i šapnuo: "Stavite ga gdje ga želite, baby." Bez oklijevanja sam dosegla između naših tijela, pruži usne moje vagine otvoriti, a režirao svoj teško, prekrasno čvrstih penis na preplavljena otvaranja, klizna masivni glavu u Splitu preko rodnice, i masiranjem moj klitoris kao što je učinio. Ovaj poslao drhtavice se moja leđa i neprestano u unutrašnje utore od moje vagine. "Tu?" Dave pitao, "Je li to gdje ga želite?" "Oh! YEAH. Yeah, baby! "Ja dahnu. "Ima! Tu! To je to! Da! Stavite tamo! Učinite to sada. "Baaaabbbbyyyy!" On je vrisnula i lunged njegove kukove prema meni. Moje tijelo je skočio kao zakrivljeni, kaciga obliku, s prirubnicom glavom potrčala u i našao ljepljive mokro fisura, pružio je širok apart, i nestao unutra, nježno, ali čvrsto. Moj napumpana vagine progutao čujno kao mokri ljigav rupu podmazani njegov prodoran vratila u dubinu.Dublji - dublje probed. Osjećao sam se moja željan vagine oticati kao što je to heaved dalje u mene, a zatim je položio ničice na vrhu moje grčevima tijela. "Ahhhhh! Baby!Svemogući Bog, BABY! Učinite to, to teže, baby. Bog! Vaš penis je toliko velik! "Ja shrieked. Sam otvorio moje noge i širi ih omotan oko Dave's back dopuštajući mu da traže ukupno utočište u meni. S jednim potiskom, on heaved to sve do balčaka i glasan roktati došao iz duboke unutrašnjosti grlu. "Oh! Mama. OH! MOMMIE! "Vrisnula sam glasno kao glavu pokopan sve do dna. "Oh! BABY! K vragu, to je nevjerojatna. Što ispunite me tako dobro, baby! "Mislio sam kako je to dobro osjetio i squirmed ispod njega, pritom se prihvatiti dugo masti vratilo kao daleko kao moguć. On je zaustavio njegov sondiranja potisak i tada sam osjetio ga napraviti nekoliko prekrasnih mišića akcije duž osovine u meni. Nisam potez, leži ostavljajući mu vratila masaža granica moje utočište s tom akcijom. On probed i manipulira u meni, poticanje i izvan punoj dužini. Jedan na otvaranju, a onda natrag u svim način. Opet - opet - Opet - opet, ne zaustavlja. Sve više i više - brže i brže. Krevet creaked pod našim kombinaciji težine. Stroking - stroking pistoning u meni. Moj um je bio lutanja, maštanja, trkaći mahnito. Ja whimpered naglas."DAVE OH! DA beba! Više! Više! ! Napuni me, baby "Znala sam da moj vrhunac je bio uzimajući u blizini - ja mogao osjetiti da rastu jako u meni. On je savinuta svoje stražnjice convulsively i osjetio sam njegov penis lupanje sa svakim potiskom. "Bog! To je vozeći mene desno do zida. "Mislio sam u sebi. "Što je penis. Čovjek! On zna ono što mi se sviđa. "Grunts i stenje, otežano Zene slobodne za upoznavanje   disanje kao što smo imali spolni odnos intenzivno i onda lagano. Moj um upija puni učinak onoga što se događa kod mene. Dalje i dalje, osjećao sam se struji strast u meni doći do praga apsolutnog oslobođenja. Znao sam da je dolazi, osjetio sam njegov intenzitet oticanje unutar mene. Moj disanje postaje otežano - struji duboko u meni - orgazam dolazi. Znala sam da dolazi. Dave lunged i izdvajali natrag nekoliko inča, zatim vratio masnoće penis dubine opet, kao što sam shrieked van."Oh Baby!" Bog! Što zbijeno maca imate. "On je uzdahnuo. Kada je rekao da sam heaved u nekontroliranom strast, moj orgazam je eksplodirao s ogroman erupcije, kupanje njegov penis u mulju i maca prdac pustiti s val zvuka. Vrisnula sam glasno, osjećaj moj orgazam pustiti oko njegova čvrsto organa. "Oh! Mama! OH! Mama! Ja sam tamo beba!On dolazi - dolazi - dolazi "Moja bedra podizanje protiv njegove klipnim. Granica moje vagine fiksne čvrsto uz cijeli njegov vratilo. Dave moaned glasno kao što je on osjećao me jeza pod njim, i on je osjetio moje oslobođenje od moje uzdržljiv revnost eksplodirati.Ipak je hranjenje na mene, i dalje bacajući ga mi duboko. Nije zaustavljanja. Brže - brže - brže - Sada mi je tijelo potpuno izvan kontrole, koji je režirao njegov penis. "Baby! Baby!Moj Bože, Baby! Do It, Baby! Dobiti ga beba! YEAHHH, Baby! "On shrieked. On je nastavio milovati moje vagine, unutra i van, unutra i van. Moj disanje je duboko i glasno. Više intenzivne sada. Moje tijelo uzdah prihvatio njegovu lunges. Stroking duboko u njegov penis, rukama ode pod moja stražnjica i mene izvukao do svoje rastuće štap, šamaranje ga duboko u meni sa svakim udarci. Moje tijelo osjetio još jedan orgazam dolazi opet, nije mogao zaustaviti. Deranja naglas - totalno divlji - oglasi slobodne zene disanje duboko i tvrdo - kosa pokrivena moje lice, usta širom otvorena, "Give It To Me, baby! Nemojte prestati! Nemojte prestati! MOLIMO !!!!" "Da!" Mislio sam, "Opet. On mi pomaže doći opet. DA! "Osjetio sam prste na usne moje vagine kao što su širenje mokre usne osim osjećaja njegove osovine zlobno istraživali moje dubine. To je to učinio! "Bog!" Moj dah je došao u kratkom nasilnim heaves kao što sam objavio još jedan nasilan orgazam. Vrisnula sam u uhu, "Bog! Još jedna beba! Još jedan. Don't Stop beba! To učiniti! "Pogledao sam u njegove oči kao što je on povikao glasno:" Ne mogu ga držati bilo koji više. "On dahnu naglas i exhaled nasilno. "DA! DA! DA! Give It To Me, Baby! Dođi u mene! "Vrisnula sam naglas.On je to učinio - Osjećao sam se njegov vrući ejakulacija voda duboko unutar moje vagine kao što je pulsirajuće s mojim vlastitim orgazmom. Jedna - dvije-tri - puta njegov penis pucao njegove vruće sperme u mene. Osjetio sam da me poplava. Dave nastavio pistoning njegov penis unutar mene kao što je eksplodirala nasilno, kao krevet potresao pod našim kombinaciji strasti. Dospio sam još jedan nasilni orgazam i povikao glasno kao što je izdana. "Uzmi ga Baby!" oglasi slobodne zene Njegov teret disgorging u meni. Bili smo oboje zadihan thunderously, znoj rolling off našim licima i naše vlažne vlažni tijela su stisnute kao što smo propali, s njim na vrhu mi je, njegov penis i dalje pulsira, i prijatan unutar moje zasićenih maca. Osjećao sam se naša u kombinaciji tekućina koja teče iz mene listova kao što smo dozed krenuti u potpuni zadovoljstvo. Kad smo se probudio još uvijek su čvrsto zaključani zajedno. Mi poljubi i ja osjetio njegov gromovit alat polako ponovno uspinjemo u meni. "Još?" Pitao sam. Dave me poljubio, "Da li?" "Oh, yeah!" Opet njegov penis i skliznuo mi masira za dugo vremena, kao što smo u kombinaciji naše jauk i jecaje, ja opet climaxed dvaput i njegov penis eksplodirao u meni opet i opet smo propali u obična zadovoljstvo. Mi smo još uvijek zadovoljavaju dva puta tjedno kao što je njegov vlastiti posao i mogu napraviti svoje vrijeme. I "NE" moj muž nije primijetio veličinu moja maca dobivanje šire još. 

Нема коментара:

Постави коментар