.

среда, 25. мај 2011.

Dobre gole zene za upoznavanje


Moje ime je Stephanie, ja sam 24 godina star, biseksualnih žena bez stalnog ljubavnika.Prije nekoliko tjedana sam bio na cross-country putovanje vlakom (yeah, znam, nitko ne vozi vlak više) i uživajte u prirodi valjanje prošlosti. To je bio samo oko tamno kad sam osjetio prirode poziva i na čelu za kupaonicu. Kao što sam raspoređen dolje malo hodnik, pokušavajući uskladiti valjanje osjećaj vlaka, čuo sam odjeljka vrata otvoriti i zatvoriti negdje iza mene. Dospio sam u kupaonicu i izdvajali vrata otvorena. Sam skliznuo moje ruke unutra, na zvrčka na prekidač svjetla, ali prije nego što sam ga pronašao ruku otišao oko mene a ja sam bio gurnut u sitne, tamne sobe. Lice nuzzled protiv moj vrat i šapćući i rekao: "Neću vas povrijediti. Sam ste primjetili u naprijed automobil,  gole zene za upoznavanje JA nađi prema da budete sasvim izuzetna žena.
Kukove i dupe su izuzetno simetričan, i grudi su veličanstveni ... i bez grudnjaka ... da ste avanturistički djevojka doista. "Osjećala sam se drugi krak zmija oko mene i dvije ruke blizu iznad moje grudi ... trljanje bradavica. Bio sam malo prestrašen, ali čudno miran ... iz nekog razloga sam osjetio da nije bilo opasnosti ovdje. Toplo tijelo pritisnuti lagano protiv mene, rukama kružio mojim grudima ... onda skliznula dolje na dnu moje košulje.Osjećao sam se moje košulje se izdvajali i glatke ruke cupped moje grudi, prstiju i palca stegnut moje bradavice, donoseći oštar "OHHHH" usklik od mene. Sam pao malo, moje dupe guranje nazad, i osjećao sam se trljati preko mog trbuha suknja-pokrivena obraze.Mali uzdah pobjegao iz moje zarobljava / ljubitelja i gole zene za upoznavanje  osjećao sam se izbočiti se gurati teže.Lice nuzzled bliže .... Usnama tiho skliznuo više od moje uho ... "mmmmm, ti si tako lijep" rekao je tiho glas. Usne se preselili iz mog uha, niz vrat, a na natječaj kožu na otvaranju na moj T-shirt ... osjetio sam peckanje polako proširila kroz moje tijelo. Jedan od ruke moje lijeve dojke i otišao za trenutak, onda sam osjetio da se kreće preko kuka, spuštanju trljati moje pokriven magarac. Ja stenjali niska, sporo "Ohhhhhhh" ... ne stvarno je počinio na činjenicu da sam htjela više, niti na toplinu koja je rasla između mojih bedara. Mislim da mora biti više očito nego što sam mislio jer ruku nastavak putovanja do rub moje suknje, to hvatanje i to povlačenjem gore ... to okupljanje na moju struku. Maleni bič gaćice nije ništa učinila da osujete dira moje dupe guzovi, ruka poleglim protiv moje gole obraz i utrljava u malim krugovima, na kraju klizanje preko pukotine između obraza.
Moj disanje postaje brže i dublje ... moje uzbuđenje je dobre zene za upoznavanje zgradu, a zatim rukama i mene napušten. Čekala sam trenutak, pitajući se što je sljedeće, zatim čuo karakterističan zvuk zatvarač se ruše ... bilo je pokret iza mene. "O, moj Bože" Mislio sam "nešto!" Bio sam spreman da se okrene i pogledati kada u rukama povukla na moju košulju, povlačenjem preko moje glave. S jedne strane se vratio u moje tits, kreće od jednog do drugog ... vuče, milovanje ... osjećao sam se moje bradavice raste. Tada tijelo gurnuo protiv mene opet i teško, hot penis pritisnut protiv moje dupe. Osjećao sam se s druge strane slajd između nas, vuče moje tange na stranu, i proklizavanje penis u moje dupe ispucati. Kao toplo tijelo smješteno na prostoru između moje obraze ruku uvukao oko na prednje, kliznom pod mojim bič pojas, i dolje u moj obrubljen stidne dlake. Ja ljuljala moje bokove, osjećaj penis i ruke i kreće na mene. Prsti umočen preko moje stidne nasip, rastanak mi je već natečen maca usne, i pronalaženje vlažnost iznutra. Bio sam zapomaganje tiho ... ikakvih pretenzija prigovora je otišao davno. Usne došao natrag u moje uho ... čudno, gotovo lilting glas, rekao: "Ja želim vam toliko, recite mi svoje ok da skliznuti moj kurac u svoj savršeni pička. Ispričao mi je svoju što želite previše. "OHHHH YESSSSS" Htio sam kriknuti, ali umjesto toga samo tiho rekao ... "Fuck me!" hrapavo je glas rekao: "pognuti, stavite ruke na sudoper." Osjećala sam se obje ruke na mom golom dupe guzovi, moje gaćice su izdvajali off, onda jedan slajd dolje da moja maca, šireći moje usne kao vruće glave gurnuo penis protiv njih. Penis preselio oko, mene otvaranje i preselio u ruke moj hips ... nježno me vuče natrag ... potonuće penis duboko unutra.
"Uummmmmm" Ja stenjali kao što sam osjetio klizna početak. "OHHHH GODDDD" Mislio sam, "teže", ali nije rekao ništa ... umjesto toga sam počeo rock naprijed i nazad, kontrapunkt guranja u penis. Ipak sondiranje haski, glas mi je rekao da proširila moje noge šire ... a zatim "trljati klitoris,  zene za druzenje  znam da je njegova teška i zahtijeva dodatnu pažnju." Želim vam da uživate moj kurac koliko sam uživati ​​u vašem pička ... ja vam želim cum kao tvrdo kao JA će sperma. "Ja sam rekao kako, moj prst radio grozničavo na moj pumped up klitoris. Moje tijelo preselio brže penis odvezli dublje i teže ... bila sam gulping zrak i hvata sa zadovoljstvom ovog anonimni seks. Osjećao sam se jednom rukom polako se kreće od hip, up na moj magarac. Prst, ili možda palac, kružio oko crinkled rub moj šupak šalje drhtavice kroz moje tijelo i režanje "Aggggggggg" iz duboko u grlu.  zene za upoznavanje Očigledno da je željeni rezultat, jer trenutak kasnije thumb preselili u središte i uvijene malo, tip gura unutra. "Fuckkkkkk ... oooooooo ... ohhhhhhhhhhh ....
Fuckkkkkkkkk "Ja moaned, moje guranje akciji koju ona vožnje dublje. Thumb počeo slajd unutra i van, odgovara kretanju penis klizna moja maca. "Mmmmm
yessss, tvoj šupak pa je jebeni zbijeno. "" Ja ću ga otvoriti, a zatim voziti moj kurac duboko u sebi. "Osjećao sam se s druge strane ostaviti moj bok i drugu znamenku pritiskom uzduž prvi. Dva prsta odvojena, potezanje moj analni sfinkter otvoren. Ja gritted moji zubi kao mješavina boli i užitka je otišao kroz moje tijelo ... penis kao da se ide još dublje i teže nego prije.
Suze ispunjen mojim očima, bio sam ne siguran ako su od toga da bude sretan ili ranjavanje ... ali sam imao namjeru pokušava zaustaviti invaziju bilo orfice. Onda to me je pogodilo poput tona od cigle ... orgazam, tako snažan da nisam mogao stajati. Nagnuo sam se nad sudoper, osjećaj kao krpena lutka ... šepati, unmoving, osim grčeva prolazi kroz moje tijelo i jerking moje noge ... počeo sam jecanje polako, ne može kontrolirati svoje emocije u tom trenutku. Polako penis klizila iz moje namočen maca, glavu d gore klizna usne dok se ne dotaknu prsti koji su bili istezanje moj šupak. Konačni povući poslao još jedan potres od boli kroz mene, ali dodir vrući penis glavu protiv naborano otvaranja ga assuaged. Zatim penis, sklizak s moj djevojka-cum, gurnuo unutra."GODDDDDDDDDD,
jebati vaš kurac duboko u moju guzicu. "Budi moja kuja" glasom prošaptala kao nagli potisak vozio penis duboko, donoseći niz whimpers od mene. Onda je grubo počela voziti in i out ... i sam bio humping leđa ... koji žele više boli-zadovoljstvo da sam primio. Vozio sam tri prsta u moju maca, pokretni i sondiranje. Gotovo odmah sam osjetio još jedan orgazam približava ... "jebi me, jebi me, jebi ohhhh godddd moje dupe" je sve što sam mogao reći ... iznova i iznova, dok sam pogodio sa zadovoljstvom. A pijetao je učinila upravo to, drži moj hips i jebote moja stražnjica kao da nikada nije jebeno prije. Kao što sam malo moje usne da bi od vrištanja sam mogao reći da je penis je bio spreman ... spreman za isporuku svoje tekućine. U tom trenutku glas, viši bacao i melodičnost, prosiktala out ... "meni sisati." Sisati moj kurac, dok sam pucati moj teret. "Penis izvukao s iskakanje zvuk i okrenuo sam se, pao na koljena kao što sam se preselio . Hvatalo vruće, gladak štap sam ga zaribati duboko u moja usta. Penis počela džem i iz mojih usta, gagging mene kao što je vozio dolje u grlu. Ja zavladala glatke, dupe guzovi, potezanje do bilo pubes trljanje protiv mojih usana. Osjetio sam trzanje i oteklina, i znao da je sperma bila na putu.
Kao brana razbijanje ... cum potopljena van, u pratnji duge, niske, grintav zvuk. I proguta brz, ali osjetio da je sperma squishing od strane mojih usta, trčanje niz moje obraze.Onda je izvadio penis ... još uvijek pumpanje spurts sperma ... prskanja moje lice i prsa.Penis počela sušiti kao što sam usisan i lizali ga čistim. Ja sam obrisala sperma kapi od moje lice i prsa, ona liže s mojim prstima. Bez upozorenja, ustao sam i moje ruke omotane oko tijela
da samo me uništenom ... i iznenada ... totalno neočekivano ... Osjećao sam se grudi i bradavice tvrde, odskakanje protiv mina! Ja napete u mraku i napravljen u obliku ženskog lica. Tu je veliki uzdah i glas čuo sam promijenio malo ... uzimanje na više žensko drvo."Molim ... molim vas nemojte biti ludi sa mnom" glas molio. "Ja sam pre-op trans-spol. "" Ja sam na mom putu za posljednju operaciju. "" U dva dana ... ovo "i ona izdvajali moje ruke dolje na penis joj ..." više neće biti tamo. "" U dva dana ... ovo "... ona stisnutu moj ruku čvrsto  zene za druzenje  na nju penis ... "će biti moja pička." Ti si zadnji djevojka ću ikad zajebavati s ovim kurac ... vi ste savršeni kraj moj život kao čovjek ... ti si više nego savršen svaku žensku koju sam ikad poznate "" Žao mi je "i ona sobbed malo" Ja nikad ne bih ti povrijediti, nikada učiniti ništa što ne želite. "sam se nagnuo naprijed, stavljanje moje usne tiho na njezin ..." Shvaćam ", prošaptala sam. JA je zadržao jednu ruku na nju penis i skliznula jedan preko glatke konture njezine nove grudi. Sada sam shvatio sve ... strpljenja, želja da se molimo, glatka zaobljenja ili tijela, neobičnim glasom. Ljubio sam joj opet, malo teže, a ona je odustao od mene. Kao što sam stajao tamo u mraku sam čuo šuškanje odjeće, zatim tužibaba zvuk zatvarač klizanja. Pogledao sam u tami, "Nadam se da vaš život će biti sve što želite da bude." Okrenuo sam leđa joj: "Želim imali smo više vremena."
"Možda ćemo jednoga dana ponovno susresti." Možda ", rekla je ... volio bih da". Prešla sam oči i guši mali sob. Osjećao sam joj kretanje prema gore iza mene ... poljubi mi vrat i back up. Ništa drugo je rekao ... Čuo sam vrata otvorena iznenada, i okrenuo na vrijeme da vidi bljesak blijeda koža, plava kosa i crveni ruž nestaju u dim hodnik. Osjećao sam se kao što su trčanje nakon što ju je, govoreći joj ja sam htjela biti s njom, ali sam znao da to ne bi bilo dobro, bilo za jednu od nas ... bar ne sada. Čekao sam minutu ili dvije i izbacila na svjetlo. Ogledalo otkrila razbarušen kosa, sperma i pruge na prsima, trbuhu i licu. JA je uzeo pregršt papira ručnici i da ih koristi za čišćenje od moje čelo dolje do moje unutrašnje bedrima. Pogledao sam oko sebe i našla moje gaćice i majicu visi uredno na vrata kuka. Kliženje na gaćice, izvukao sam moj suknju prema dolje i to ispravljeno. Ja yanked T-shirt preko moje glave i pogledao u ogledalo, ravnanje kosu.Primijetio sam dvije male kapi sperma još uvijek na mom obrazu ... ja sakupio na moj prst, bulji u njih žalosno, prije nego što sam isisan moj prst čist. Okrenuo sam se svjetlo, izašao na hodnik, i polako natrag u svoje sjedalo gdje sam proveo ostatak noći u grčevit spavanja.
U jutarnjim satima, kada smo stigli do naše odredište, pogledao sam na svakom ženske da sam mogao vidjeti. Tu je niz lijepih, plavokosa djevojke ... ali nije bilo znak prepoznavanja od bilo kojeg od njih. Kao što sam hodio kroz stanicu sam čuo moje ime se zove na privatni sustav jednosmjernog poziva. Otišao sam brzo Service Desk i sebe identificiran. Službenik postigne iza pulta i dao mi jedan crvene ruže, s malom karticom u prilogu. Pogledao sam na karticu ... to je, jednostavno, "drugi put-drugo mjesto, nadam se, ljubavi moja! ... Gene-Gina, a e-mail adresu." Hodao sam polako kroz stanicu, udišući miris od ruža ... Ja nikad ne bih miris ruže još bez sjećanje na ovu avanturu noći vraća k meni.

Нема коментара:

Постави коментар