.

среда, 11. мај 2011.

Foto oglasi za upoznavanje


Ne mislim da sam ga shvatio u to vrijeme da sam ga u braku za upoznavanje , ali moj muž zaista braku sa mnom. Ja sam 38 godina, Moje brojke su 34 28 36 i moja visina je 5 metara 2 inča, sa gigantske boobs i magarca Big ispupčen, pohvalio s ogromnim kuka, i ne mogu shvatiti zašto volim show off moje tijelo za svaki Tom, Dick i Harry. Čak sam vruća djevojka ime: AMISHI, što ujedno znači i čisti užitak.

Dečki obavijesti me svugdje idem. Sam promatrao upoznavanje sa slikom ljude gledajući moje velike grudi i izbočenim magarac. Dugo zuri gladnih ljudi, posebice stariji mi uzbuđen i počeo sam haljinu provokativno. Nosila sam chuddidar, suknje i majice. T-majice i chuddidar vrhovima bi duboko rezati ispred  oglasi za upoznavanje da bi prikazati moje 34-inčni grudi. ako sam nosio chuddidar, pant bi biti vrlo široka kako bi se staviti na moje noge i dati jasan prikaz strukture. Gledanje ljudi bulji u moje imovine, uvijek bi me mokro. Budući da sam ostati kod kuće puno radno vrijeme, JA dobiti da rade puno i držati sebe ton. 

Moj muž, Kabeer, ima neka sam ide. On je bio sladak kad smo u braku, i na vrijeme sam mislio da je on ide negdje. U novije vrijeme, njegova karijera u prodaji izgleda kao da se ide nigdje. Prije toga, JA iskorišten moj um, tijelo i imovinu zabavljati svojim potencijalnim kupcima i klijentima u otmjen hotel u Južnoj Mumbaiju. Ovaj zaustavljen, jednom sam dobio dijete i postala zavezana u obiteljskim poslovima.

Bio sam malo nade da će dobiti unaprijeđen, ali je rekao da je novi tip, Achaal, koja ga prikazuje gore. On je žalio Achaal svih vremena. On kaže da ga stavlja ispred drugih radnika. Kabeer kaže da Achaal čini viceva propitivanje njegove muškosti. Kabeer je rekao da ga se smije off pred drugima, jer on ne želi da se čini slab. On ne pokušati ga vratiti. On kaže da je uzimanje veće tlo. Mislim da je zastrašivao. On zna da Achaal će dobiti promociju koju moj suprug je u nadi da će dobiti.

Otišli smo na nadolazeće Office stranke. Voli me da postoji tako da ljudi vide da on ima trofej ženu. Nosila sam vruće rukava crna haljina koja je pokazala moja ramena i leđa.Haljina je zaustavljen i iznad koljena. To je bio zamotan oko moje tijelo prikazuje moju zbijeno magarca i druge imovine.

Hodali smo u stranci. Nisam bio sretan da biti tamo. Pitao sam ga da ići dobiti mi piti, nešto jaka. Stajao sam uza zid. Samo onda sjajan čovjek došao do mene."Hmmmmmm," rekao je gleda gore.

Bio je 6'2 ". Njegovo tijelo je bila dobro definirana. On je imao snažan lice i izgled povjerenja. S dubokim, seksi glas, kako je rekao, "Što mi je činiti, najljepša žena ovdje stoji ispod imele."

Pogledao sam gore i smirked. "Mislim da sam ja."
Nagnuo se i poljubio u obraz. Moj muž ne nosi Kölnu i normalno miriše loše. Ovaj čovjek mirisala nevjerojatno. Moja koljena otišao slaba mirisa njegove Kölnu. "Kakav Köln je to."
"Ja ne poljubiti i reći," rekao je s osmijehom uvrnut.

"Ja sam AMISHI", rekao sam kako sam raširenih ruku. On je nježno uzeo svoju ruku u njegov snažan ruku i poljubi, a zatim se nagne naprijed i šapnuo u moje uho, "ja mogu poljubiti ženu ljepote tvoje sve navečer." Njegov Köln je vozeći mene ispucan. Bio sam našao ga duboko atraktivna. Samo onda je moj suprug otišao natrag više. "Honey", rekao sam, "Upravo sam bio u razgovoru s ovog šarmantan čovjek ..."

"Achaal," moj muž rekao suho.
"Oh, JA nije 'ostvariti. Ja sam tako žao "što sam naveo. Erotski oglasi sa slikom
Achaal oči lit up. "Mislite da ste čuli za mene. Je li vam reći o mladom klinac koji je na vrhu pas koji siromašni Kabeer želje je on? "

Sam klimnuo glavom i da je dugo gutljaj moje piće, živčani o tome gdje se to događalo.Achaal nastavio: "Kabeer, ja ne mogu vjerovati da vam govoriti o meni kod kuće, ali nikada ne govore o svojim prekrasnim ženu na poslu. Ja bi toliko šale na vaš trošak, ali nikad mi je rekao da ste uspjeli dobiti ženu suviše lijepe za svakoga. Ona svibanj biti previše prekrasna za svakoga, ali je sigurno daleko iznad vašu ligu. "

Kabeer pokušao sam objasniti, ali Achaal prekinuta. Bilo je jasno da je u kontroli. Mrzim to reći, ali Achaal imao mi je okrenut na. Achaal pogledala u mene: "Ja sam znatiželjan.Kada ste upoznali, jeste li imaju iste probleme u ljubavi? "

Pogledao sam na Achaal. Kabeer i ja rijetko vode ljubav više. "Ne razumijem."
Achaal nastavio: "Trouble vođenje ljubavi. Vaš suprug je trbuh štapići out dalje nego njegov penis. "

Nasmijao sam se i dotaknuo Achaal ruku.  Erotski oglasi sa slikom  "To je novije problem", rekao sam.
Moj suprug izgledao ponižen. Možda je to jer sam gotovo završio moj piti, ali sam zapravo pokušava impresionirati Achaal.

Achaal nastavio ga gura. "Ja sam se šalio s tajnicima koji Kabeer mora biti manji od šest inča teško. Oni su rekli da je nemoguće. Oni su rekli da je dobro-obdarena je jedini način da se objasni njegova atraktivna supruga. Let's riješiti to. AMISHI? "
Sam bio obličje at njegov plave oči. "U pravu si, Achaal."

"Honey!" Kabeer, rekao je. "Oh baby, Achaal i ja samo šaljiv okolo." Achaal okrenuo Kabeer. "Pa ja sam siguran da ste u načinima kako se liječiti dama. Ja mogu vidjeti da je ona završila joj piti. "Kabeer gledao zapanjen. On nije htio da hoda. "Dušo, molim da me još jedno piće. Achaal i ja ću biti ovdje. On će se brinuti za mene. "S tim sam zaključana moja desna ruka u Achaal's. On je uzeo svoju ruku van i stavio ga oko, držeći moje struk sa svojom jakom rukom. Achaal rasli krmi, "Ti ju je čula, olovka kurac. Idite da joj se napuniti. "Kabeer sulked daleko sa mojim praznu čašu u ruci. S mojim mužem iz mjesta, Achaal okrenuo k meni i rekao: "Volio bih da vam pokazati veliku pogled na grad." On je održao svoju ruku, a ja uzeo svoju ruku. On me odvedu. Nekoliko ljudi buljila, znajući da sam u braku s Kabeer.

On me odveo na vrata koja glasi, "pomoćnik upravitelja za prodaju i operacije." Rekao sam: "Oh, to je promocija Kabeer da se nada." Achaal smijali. "Imam posao. Kabeer to ne zna, ali on će raditi za mene počinje u ponedjeljak. "

Moram priznati da sam bio dvostruko uključen znati da bih se ne samo s toplom Gvido, ali s Kabeer šef.

Mi hodio u, i Achaal zatvorenih vrata. On je završio svoje ruke oko mog struka, a ja sam završio moje oko vrata. On me poljubio duboko, a ja neka se duboko stenjati. Njegov bi bilo duboko i strastveno. Tada je poljubio moj vrat i grickaju moje uho. Počeo sam stenjati. Poljubio uha i šapnuo: "Vi ste se vrlo loša djevojka."

"Da, ja sam."

"Da li da uključite?"
"Da."
"Recite to."
"Ja sam prokleto vruće."
Achaal me ispraviti. "Ne, govoriti u detalje kada sam vam reći da."

Shvatila sam samo ono što on znači. "Ja sam okrenut na jer sam jebeni moj muž je šef."

"Jesi li ti moja drolja?"
"Da, Achaal."

Uz to Achaal raspakirali moje haljine. On je delikatno skinula moj grudnjak. Moja maca je bila tako mokra. Počeo sisa na mom tits. "Mmmmmmm dijete, da."

On je skliznuo moja čipka gaćice off. Njegova snažna ruke me pokupila i mi postavljena na njegov radni stol. On je tada gurnuo mi noge razmaknute. On je spustio glavu i osjetio sam njegov jezik na moj klitoris. Istina je da je godina otkad sam imao moj pojede maca, pa čak i dulje jer sam imao bilo kakve dobar seks. Njegov jezik trčao krugove oko moje klitoris.

"O Bože, da Achaal. Vaš jezik osjeća tako dobro. "On je tada počeo trljati svoj jezik iznad moje klitoris. "Oooooooooohhhhhhhhhhhh. Mmmmmmmmmmmmmmm. Sveti Bog, da. "
Ja sam položio tamo u ekstazi, na zadovoljstvo osjetio sam između mojih nogu. Moji su sokovi teče u moj već mokro maca. Već sam osjećao više užitka i bio je više uključen nego što sam ikada osjetio Kabeer. Bio sam samo oplakivanje, govoreći Achaal kolika je što mi osjećamo.

Sam bio uzimajući blizu orgazma. Počela sam suprot moj hips u njegovo lice, yelping u visoke pitch da su ljudi u dvorani se mora čuti. "Achaal, da, da, da, da, da. Ja sam cuuuuuuummmmmmmmmiiiiiiiiiinnnnnnngggggggg. Oh yeah. Baby. Bogu. "

Moj disanje usporeno, sam ležao na njegovom stolu uhvatiti moj dah. U međuvremenu, on je skinuo odjeću da bi se otkrilo svoje Adonis tijelo. Upravo sam buljila u njegov 8 + debeli palac od bijelog mesa.
On je legao na vrhu mene, glava mu kurac na otvorenje moje vrlo mokro maca. "Ja sam ne na pilule," Rekao sam mu.

"Da vam je stalo?"
"Ne, želim pravi čovjek je veliki penis u meni."
"Tvoj muž nije dovoljno dobar?"

"Ne. Njegov slabašan kurac nikada ne bi mogao to učiniti. Trebam pravi čovjek. Molimo, trebam te u meni. "
Osjećao sam se njegov veliki penis cijepanje moja maca apart. Nikad nisam bio s nekim tako veliko. "Ohhhhhhhhhhh. Achaal, vi ste tako veliki. Da, dijete, da. "

Počeo je gurati dalje. Stavio sam ruke na njegove jake bicepse.  Erotski oglasi sa slikom Osjećao sam se tako sigurno i zaštićeno. On je gurnuo dublje u mene, da me punjenje s polovicom njega.

"Oh, zadržati ide. Spread moja maca s vašim veliki kurac. "Tada je on zaglavio cijelu stvar duboko u meni. "Ahhhhhhhhhhh, sveto jebeni govno. Da, yesssssss. "Osjećao sam se kao njegov penis mi je cijepanje na dva dijela. To je ozlijeđen tako dobre. Tada je počeo Achaal zabadanje teško, guranje moj tanak okvir na stol ispod ovog elektrana. On je čupanje pa samo mu je glava unutra, onda je teško ometanje u meni.

"Da, dijete, jebati mene. Pound moja maca. Pound je. Pound je. Ja sam tvoja da učine ono što želite s. "Bio mi je kucalo teže nego što sam ikada bio jeben sa najvećim penis sam ikada imao. Znao sam da sam bio uzimajući slomljena u za mnoge vruće puta naprijed.

"Jebi me Achaal, jebati mene."

On je vikao, "Ja ću da se sperma. Ja ću pucati moja sperma duboko u trbuhu. "
"Mmmmmmmmm. Da, Achaal, da. Molimo vas da to učiniti. Pucaj duboko u meni. "Počeo suprot svoju kukova. Bio sam cumming opet, previše. "Aaahhhhhhhhhhhh, ja sam cummmmmmmiiiinnnnnggggg."

Tada sam osjetio ga iskrcati puno sperma duboko u moja maca. On je pucao četiri puta opterećenja koje Kabeer imao. Moja maca je bila s kaplje sperma. On je gumiran glavu na moja maca, hvatanje neke sperma koja je kapanje. On je doveo do usta, a ja gladno ga jeli gore.

Dobili smo odjeveni, i Achaal i sam našao Kabeer. Ja Francuski poljubi Kabeer, ostavljajući ga kušati naše sokove u ustima. "Gdje si bio?", Upitao je zbunjeno.

"Neka je samo reći da ja mogu vidjeti zašto ste zastrašivao po Achaal. On je sasvim čovjek. "Na putu kući, on je molio za detalje. Rekao sam mu da će sve biti otkriveno na vrijeme.

U ponedjeljak ujutro su najavili Achaal promociji. Kabeer izgledao devastiran. On me vidio po sobi. "Što ti radiš ovdje?", Upitao je. On je izgledao zbunjen. Zatim Achaal hodao "AMISHI, drago mi je da to možete učiniti." On me poljubio na usne.



Sam hodio daleko sa mojim maca mokrim o moj novi ljubavnik i muž rogonja.

Нема коментара:

Постави коментар