.

субота, 7. мај 2011.

Foto hot slobodne zene


Čuo sam normalna koledž strane izvan mog vrata spavaće sobe. Glazba igrao. Ljudi je govorio. Ja na slici ih hodanje okolo u mojoj dnevnoj sobi, piće i ležerno nosi na sa zanimljivim razgovorima o sportu, školi i što god drugo imaginaran svoje interese.
Planirao sam ući u ovu stranku, ali ne kao i bilo koji od hot slobodne zene  drugih. Kao što sam gledao dolje na moj polu-golog tijela, ja sam rastao uzbuđen pri pomisli napokon bitak u mogućnosti ispuniti svoje najintenzivnije fantazija.
"Pa Marta, jeste li spremni?" Moj prijatelj, Jenny, raspuklo vrata da izgledaju iznutra. "Vi izgledaju apsolutno fantastičan. Siguran sam nekoliko dečki su idući u imati tvrdo vrijeme. Vrlo, vrlo teško vrijeme, ako znate što mislim."
Znao sam točno što je htjela reći, ali samo je nacrtao u dubok dah i gledao dolje na sebe još jednom. 'To ne bi bilo tako loše, ako sam bio više normalne veličine,' ja mislio to ja osobno. erotski hot zene  Ako sam imao stan prsima ili čak i prosječno veličine, to ne bi bilo gotovo pa zastrašujuće. Ali sam znao da moj double-D cupped dinje prikazuju u erotskom kupaći kostim bi privući pozornost sviju. Dvije uske trake od tkanine pao s mog ramena i preko mog boobs. Oni su se pridružili jednako slab panty oko mog struka. Bilo je dovoljno da se pokriju svi važni dijelovi, ali jedva. Vidio sam sjenica isplažen sve više. Mislim da je pune dvije trećine moj veliki boobs foto hot oglasi  ležao izložen. Čak i gore, ležali su izloženi u svom prirodnom stanju, jer erotske kupaći kostim ponudio nikakvu potporu. Dodatni koža ležala izložena iza mene, znao sam, za kupaći kostim nije trebalo trake preko centru mojih leđa.Što je još gore, na dnu je malo više od bič.
U stranci sam trebao ući nosio ovaj  seks chat slobodne zene slab izbor odjeće. Svi drugi će biti u potpunosti odjevena, ali ja bi kožu zabada iz svih krajeva. Oni će primiti se vidjeti gotovo sve od mene, ali oni ne bi trebali primijetiti ili reći ništa o tome. Ovo je bio moj fantazija. To je ono što sam sanjala o tome na one hladne, usamljene noći.
"Pa?" Jenny prekinuo moje misli.Slobodne zene za upoznavanje 
"Mislim da sam spreman," Pogledao sam joj nevoljko odgovoriti. Osjećao sam se moj puls utrke.
"Pa onda, idemo," Jenny ušao i mene uhvati za ruku kao da želi mi dati hrabrosti da konačno proći s njim. Nitko stajao u hodniku na suprotnoj strani otvorenih vrata, hvala Bogu, ali mislim da to nije stvarno tvar. Oni svi su išli da me vidi svejedno. Sam bacio moje duge, tamne kose preko mog ramena i oprezno slijediti.
Osim za jedan poseban pozvali, prema Jenny, sve mi je znao. Nekoliko su prijatelji. Drugi su bili kolege. Ja sam već priznat kao jedan glas moj štreberski laboratorij partner iz kemije klase. Jenny je rekla pozvao desetak ljudi koji su se složili da mi pomogne živjeti moje malo divlje fantazije. Srećom, nisu svi bili ljudi, kao što sam prvi put očekuje. Jenny me iznenadio ranije, kada je rekla sve, ali jedan od dečki stigli s datumom. Prijateljice i dvije žene očito osjećao kao zainteresirani za sudjelovanje kao i muškarci.
«Hajde Marta!" Jenny je gotovo me povući u hodnik. Iako sam potječe cijela ideja, ja sam još uvijek osjećala strah i mnogo neugodnosti. Moje srce kuca k'o lud. Osjećao sam se ja sve mokro od znoja. To je jedna stvar da razmišljaju o erotske fantazije u umu, ali je sasvim drugo da nositi jedan u stvarnom životu.
Gledajući dolje na sebe jedan posljednji put prije nego hodanje vanjska vrata, moj bogat tits izgledao veći nego ikada prije. Nisam mogao vjerovati što sam bio događaj.
"Oh! Zdravo Marta," Čuo sam muški glas koji je rekao za mene. "Gdje si bio? Zauzeto studira?"
Pogledao sam gore da vidi Brian hoda prošlosti, vjerojatno idući u kupaonica. Znam da me vidio previše. Znam da je vidio moje velikim sisama, ali on nije spomenuo ništa o njima. On je jednostavno išao na prošlost kao da sam ostao potpuno odjeven.
"Da, studiranje", sjetio sam se da odgovor. Ja skoro uguši na moje vlastite riječi, ali onda iznenada osjećali su se znatno opuštenije. Konačno, netko vidio moje tijelo izloženo. Još važnije, čovjek nije vidio, i on je djelovao kao da on to nije vidjeti. Opušteno povjetarac prošlo kroz mene kao što sam ušao san moje mašte. Mislim da je puno kao što je davanje prezentaciju pred brojnom publikom. Čim sam stigao do faze, strah ode. Brian je slomljena led.
"Studiranje!" Još jedan muški glas mi je dao tvrdo vrijeme. "To je u petak navečer! Vi niste trebali učiti u petak navečer! Gubi se ovdje i iskoristite sebi pivo."
Stajao sam ispred vrata moje spavaće sobe i bio vani u hodniku. Ispred mene je stajao tri osobe, čekanje u redu za korištenje susjedni kupatilo. Onaj koji je upravo govorio je John, dobar prijatelj od mina koje sam znao iz back home. Kratak pogled iznenađenja emulirana iz njegovih očiju, ali onda je brzo povratio svoju staloženost. U pozadini moga uma, ja shvatio veličinu moje tits ga iznenaditi, ali onda se sjetio plan.
"Pa, ti me znaš," Ja sam mu odgovorio, pokušava vratiti svoju staloženost. "Uvijek sam bio student studier, ali ja sam spreman za piće sada."
Ona brzo rastao puno lakše jer smo ventured niz hodnik da se pridruže stranci. Još uvijek pomalo čudno i nespretan, naravno, ali sam brzo postao naviknut na moj kraj-golotinju.Jenny me povukao zajedno u dnevnoj sobi kao da se bojala bih mogao pokrenuti natrag u mojoj spavaćoj sobi.
Pogledao sam okolo iznenađen vidjeti toliko ljudi. "Rekli ste da je samo desetak!"Šapnuo sam svoju zabrinutost za Jenny.
"Postoje samo desetak:" Ona odgovori. "Postoje samo desetak parova." Ona mi je dala mali osmijeh, ali nisam um. 'Više veselijim' sam mislio na sebe. Bio sam više iznenađeni na koliko ljudi dogovorili da igraju ulogu u život moj divlji malo mašte, a onda sam mislio o tome koliko ljudi su idući u biti nagrađeni s očima moje blizu gola boobs.
Glazba i dalje igrali, ali sam primijetio opće razine buke u sobi smanjiti čim smo hodali u. Mnogi ljudi prestao govoriti, pogledao moj erotske stanju skinuti, ali tada se činilo da se sjetite fantasy i brzo nastaviti svoje razgovore. Oni su trebali nastaviti. To je namjere fantazije. Bio sam biti odjeveni kao bezobzirnog drolja za večer, ali svi će me tretirati kao da ništa nije od običnih. Ja, naravno, očekuje neke probleme i nekoliko trenutaka nespretan. Neki od ljudi, znao sam, ne bi mogli zadržati svoje oči moje tits i magarca. To bi bilo tako teško za njih kao što je bio za mene, ali sam shvatio većina njih će igrati iz mašte točno kako sam htjela.
"Let's get piće," Jenny nudi, još uvijek drži moju ruku.
"Odlična ideja", složio sam se. JA stvarno potreba piti, vrlo žestoka pića. Već sam dva hica mi je snažno tuklo divljih Turske u spavaćoj sobi, ali ja stvarno mogao koristiti dva ili tri više, iako sam također morao biti oprezan. Budući da je kratka, gotovo petite djevojka, uvijek sam morao biti oprezan oko pijenje previše. Nisam ih mogao staviti daleko poput Jenny.
Hodali smo prema kuhinji i piće kabinet ali ja to nikada napravio. Nekoliko mojih prijatelja i kolege studenti, rekao halo na putu. U jednom trenutku Roger, moj biologije laboratoriju partner, pozvao me u razgovor. Četiri od njih govorio zajedno, i mogao sam čuti da su razgovarali o jednom od više komične profesora na Sveučilištu.
"Što misliš?" Jedan od moje prijateljice me pitao, pa sam im se pridružio. Razgovarali smo za nekoliko minuta. Anksioznost je počeo da me napustiti. Skoro sam zaboravio skinuti moje stanje, sve dok jedan od njih spomenuo posebno smiješno pojava.Nasmijao sam se o tome, a onda je počeo razmišljati o mom tits žongliranje kad sam se nasmijao. Odjednom sam postao samosvjestan opet.
"Slušaj", prekinuo sam. "JA stvarno potreba da biste dobili piće. Ja ću se odmah vratiti."
"Nema veze!" Čuo sam Jenny iza mene. "Donio sam piti da vam je poseban piti sam ga čine sebi -... Dobro, uz malo pomoći, to jest"
Odrasla sam znatiželjan o njezinim riječima kako je ona predao mi čaša za vino. Tajni, skriven način, rekla je ona "posebna piti", naravno, napravio mi sumnjate da je nešto događa.
Uzeo sam čašu vina da ga pregledati bliže. Pitala sam se neki više. Jasno, to nije vino.Staklo održava nešto drugo, ali nisam mogao reći što je to. To je održana bijela tekućina, gotovo kao što su mlijeko, ali ne sasvim dovoljno gust. To izgledao malo kao bijeli ruski, ali sam mogao vidjeti da je sastavljen od dva različita konzistencije. Dio je to izgledalo skoro kao voda. Suspendirana unutar njega su globs neke vrste guste, bjelji tvar.
"Što je ovo?" Pitao sam.
"Vidjet ćete!" Jenny odgovorio u svojoj tajni, skriven malo glasa. "Dovoljno je uzeti gutljaj i siguran sam da ćete prepoznati okus od mnogo puta prije."
Njezine riječi zbunjeni mene, pa sam ga prvi put mirisala. To nije miris na sve kao i bilo koje vrste likera sam prepoznao. Umjesto toga, to je osebujan, mošusni miris poretka.Znao sam da sam ga mirisala negdje prije, ali nisam mogao sjetiti gdje.
"Idi naprijed i okusa," Jenny prodded. "Ne brinite, neće vas povrijediti." Pomislio sam da je neka vrsta novog piće djevojke je izmislio. Oni su uvijek pokušavali su doći do novih izumi iz slučajnih miješanja različitih likera u pokušaju da se stvori jedinstven okus.Pomislio sam kao što bi i ići naprijed i probati, ali ja ohrabrila za jak udarac.
Donio sam staklo do mojim usnama. Razgovori oko mene zaustavio. Ljudi gledali. Nešto se događa, znala sam, ali nisam mogao odgonetnuti što je to. "Jednom ste mi rekli u privatnom još malo o aspektu your fantasy", Jenny govorio u šapat kao što sam pio.
On kušati slane i bio je malo toplo. Imao sam ga prije probao, ali ne sasvim mogao sjetiti gdje. Tada sam mislio o Jenny's riječi i pokušao razmišljati o tome što sam jednom imao joj je rekao u privatnom.
"O, moj Bože!" Nisam mogao pomoći, ali plakati naglas. Odjednom sam shvatio. To sve je napravio savršeno smisla. Posebne piti! Topla tekućina! Bijela, oblačno tvar! To je sve zajedno došao u instant.
"To je pravo!" Jenny je potvrdio ono što sam već znao.
"O moj!" Rekao sam više tiho kao što sam donio moj ruku na moje usne u nevjerici.Pogledao sam opet na staklo. JA obavijest ruku tresla kao što je to održava.
"Što je to?" Randy je korak bliže i pitao s osmijehom.
"Što je Martha? Ima li nešto nije u redu s vašim piti?"
Mogao bih reći da je on znao.
"Jeste li podoba vanjska strana još?"  Slobodne zene za upoznavanje  Jenny nagne bliže i šapnuo u moje uho. "Recite mi, što je u vino stakla imate u ruci?"
Znao sam što je to, ali nisam mogao vjerovati. Nisam mogao vjerovati Jenny bi napraviti takvu stvar! Više nevjerojatno, nisam mogao vjerovati ona mogla dobiti momak to učiniti.Ili zapravo, ja mislio to ja osobno, nekoliko dečki po izgled količine u čaši.
"Oprostite," Ja sam odustao od grupe giggling muškaraca i žena. Mislim da je većina od njih ne zna, ili barem neke od ljudi moraju znati. Pitala sam ako bilo koja od njih poklonio.
Uzeo sam Jenny za ruku i njezin je dovelo do kutu sobe, gdje nitko drugi nije mogao čuti."Ovo je trud!" Rekao sam u nevjerici.
"That's right," Jenny potvrdio.
"Ja sam drži čašu muški hrabrost u ruci!" Ponovio sam.
"A ti samo uzeo piti ljudskih, muške sperme", rekla je natrag, glasnije nego što sam mislio je to potrebno. "I vi još uvijek imate vrlo malo lijevo, osim ako vam se ne sviđa?"
"Ne!" Rekao sam kao što sam instinktivno povukao čašu kad joj je ruku došao u blizini."Ne, ja kao što je to u redu."
"Mislio sam da će," Jenny onda mi je rekao. "Sada, vratite se na i nastaviti razgovor sa svojim prijateljima. Pogotovo razgovarati s Ivanom, jer on je jedan od ljudi koji su doprinijeli."
Pogledao sam na staklo i onda sam gledao preko na John. Vruće peckanje uzbuđenja naplaćuje kroz moje tijelo. Mislio sam o tome kako erotske bi bilo slučajno piti čovjeka cumm pravo ispred sebe, a onda shvatio sam već imao.
"Mislim da će," zaključio sam, i otišao natrag do mjesta gdje sam stao prije nego što Jenny mi je dao piti.
"Što je to sve o?" John pitanje.
"Oh ništa", odgovorio sam između udisaja. Shvatio sam bio teško disanje. Moj puls trk.Moje ruke još uvijek kao što je potresao održan vino stakla. Trebam piti, ja mislio to ja osobno, a potom učinili.
Vidio sam ga odustati kao što sam uzeo još jedan gutljaj, slanje još vruće peckanje kroz moje tijelo. Nikad nisam posebno volio okus muškog cumm. Ja više uživao što je učinio za čovjeka kad sam ga proguta. Još uvijek se sjećam prvi put sam dao čovjeku popušiti.Sjećam se njegova grunts i stenje, a čista, erotski jeza ga je dao kada je izbačen u moja usta. John odustati napravio mene osjećaju na isti način.
Razgovor prebacio na drugu profesor na sveučilištu, profesor Duke.
"Što svinje!" Lisa, rekao je. "To mu je potrebno pola klase samo da se prozivka."
"On je jedini profesor koji imam traje prozivka," William dodao je. "On čini da se osjećam kao da sam još u osnovnoj školi."
Pokušao sam ostati uključeni u razgovor kao najbolje što sam mogao, ali konstantnom okus slanog muške sperme na mojim usnama je napravio moj umu drift. To me želite kušati svježe. JA je zadržao zamišljajući moje usne oko Ivana kurac, a onda svaki drugi tip je penis u sobi.
JA je uzeo trećine gutljaj i primijetio William odustati previše, što samo me čuditi ako ja mogu biti mu piće također. By Jenny riječi, a količina sperme u staklu, znala sam da je morao doći iz više od jednog čovjeka, a William bi napravio odličan kandidat. Nisam mogao pomoći, ali dobili uzbuđen pri pomisli da topla tekućina u moja usta bila ista tekućina koja, ne dugo prije, je zaključana u svojoj orasima. JA je uzeo još jedan gutljaj te ga gledao bliže.
Grupa raspala oko pet minuta kasnije, svi osim Ivana i mene. Nas dvojica smo stajao sam kad me je pitao.
"Usput, Marta, kako vam se sviđa tvoj piti?" Primjetio sam da se ponovno održava osmijeh na njegovom licu kad je pitao.
"To je vrlo okus", rekao sam mu. "To je stvarno vrlo ukusno! JA priželjkivanje JA mogao imati neki više." Po ovom trenutku sam imao gotovo ispraznio stakla.
"Što je naziv tog pića anyway?" John je želio više detalja.
Nisam znala što reći na prvom mjestu. Ja ne znam zašto je čak me pitao, s obzirom na činjenicu da je već znao. Pomislio sam da je bio težak za mene smesti, pa sam došao na ideju da se jednostavno ga osramotiti natrag.
"To se zove muške sperme", rekao sam mu jednostavno, a potom dodao je.
"Ljudska, muške sperme."
Ivan nikad flinched.
"Volite li jesti muške sperme?" Upitao je umjesto toga, vrlo sondiranje opušteno i casual.
"O, da, jako puno," Pokušao sam ponovno. "Volim okus, znate. Pokušavam jesti muške sperme svaku priliku i dobiti."
On još uvijek nije ustuknuo. Nisam mogao vjerovati.
"Ja primijetiti da proguta skoro sve to," On je mirno govorio umjesto.
"O, da," Pokušao sam jednom zadnji put. "Uvijek sam progutati. Znam neke djevojke koje ne, ali ja uvijek činim. Valjda sam samo ljubav okus od njega."
U ovom je napokon dao reakcija. Njegove oči rastao širok i njegova usta otvorena.Primijetio sam kap znoja kapati niz čelo. Imao sam osvojio.
Ivan govorio više nema. On je jednostavno okrenuo u tišini i krenuli natrag u burence piva. Pomislio sam da je potrebno piti, vrlo žestoka pića.
Ja trenutno se našao sam, ali s obzirom moje stanje skinuti nisam sama ostanem dugo.Moji muški prijatelji brzo primijetili i šetao gore da bi razgovor. Prvi i onda došao drugi.Uskoro, pola tuceta ljudi me okružuju. Svi su bili privučeni, znam, s mojim velikim sisama. Iako nitko od njih nije gledao izravno, mogao sam osjetiti njihove oči na moj dekolte kao što su povremene poglede. Bilo je puno poput odlaska na plažu ili nošenje low cut bluze raditi. Muškarci uvijek je povremeni pogled na moje tits. Jedina razlika je sada iznos na zaslonu.
"Kako je vaš posao ide?" Frank me je pitao. "Još uvijek konobarica dolje na Timbers, zar ne?"
"Svakako sam," Rekao sam dečkima. "Tri noći tjedno. Novca nije velik, ali sam napraviti dobre savjete, pogotovo kada nosi nešto malo otkriva da posao." Svi su se nasmiješio.
"Te bi trebao dobiti posao kao konobarica," Frank mi je rekao. "Ili možda na jedan od onih plesnih klubova. Kladim se da ti stvarno mogli napraviti neke velike savjete koji način."Znao sam što je značilo i morali pristati.
Razgovor postupno pomaknuo natrag u školu i onda u četvrtak navečer epizodi ER.Ubrzo, našao sam da je gotovo normalan razgovor s ljudima, iako sam i dalje ostao u potpunosti svjestan svojih izložena stanje. Primijetio sam ga u muškaraca previše. Neki od njih, kao što su Frank i Ivana, mogla nastaviti razgovor dok se činilo da ignoriraju moje blizu golotinju. Drugi rastao sramežljivi i stidljiv. U razgovoru s njima je gotovo posao.
Više sam razgovarala, više uzbuđena sam dobio. Mislim da prljavi mali razgovor sa John pomogao. Možda čak i staklo sperme previše, kao da se nešto slično alkohola. Nakon nekog vremena sam počeo fantazirati o kliženje off gornjoj polovici kupaći kostim i ide okolo u toplesu. Za kratak trenutak, čak sam mislio o klizi niz moje dna. Bilo bi tako uzbudljivo razgovarati s hrpa potpuno odjeven muškaraca, dok je u gol, ali sam brzo dobio držite o sebi.
Razgovarao sam dugo vremena s prijateljima. On je otišao na i na za dvadeset ili možda trideset minuta. To je bio samo mene i dečki, jedan slabo odjeven mlada dama u razgovoru s desetak potpuno odjevena mladića. Nisam ni vidjeli ženu ili djevojku, a onda shvatio Nisam vidio bilo koji od žena za dugo vremena. Pomislio sam da bi na kraju dobili ljut na njihov suprug i dečko je pozornost na moje tits, i doći do njih povući daleko, ali nitko nas prekida sve.
Razgovarao sam s prijateljima. Držali smo na razgovor o sve vrste zanimljivih predmeta kao što bismo učinili na normalnoj stranci. Oni su samo predmet nismo govoriti o je jedan predmet siguran sam da je na sve njihove misli: moje tits. Svi dečki ponašala poslušno na zahtjev moje mašte. Jenny me iznenadio s leđa, me kuckanje na mom golom ramenu. "Ja sam netko ovdje sam Želite li susret" Pozvala.
"Nije sada!" Pokušao sam ga odgurnuti. Htjela sam ostati s momcima. Sam bio vlasništvo dobar vrijeme.
"Ali, mislim da ste stvarno idući u ištanje to susret ovu osobu," Jenny govorio zavodljivo.
Okrenuo sam se. "Što misliš?" Ona spooked moj interes.
"Pa," počela je polako. "Sjećaš li se što drugo što mi je rekla u privatnom o vašem malo voyeur fantazije?"
Mislio sam o tome za samo sekundu. Ovaj put sam dobro znao što je htjela reći.
"Da li znači?" I pitanje u šoku.
Ona je klimnuo glavom za označavanje tihi "Da."
Drugi aspekt moga malo voajerski fantazija je bio čovjek. Jednom sam rekla Jenny u privatnoj da sam poželio da je bio čovjek u stranci, čovjek u istom stanju kao i mi, ili možda s čak i manje. Naime, rekao sam Jenny sam htjela da bude lijep momak, kao što možda čak i neka vrsta Chip i Dale-plesačica tip.
"Jesi li ti to ozbiljno?" Sam htio biti siguran.
Jenny klimnuo glavom ponovno.
"Onda, gdje je on?" Odmah sam rastao zanima. Ja sam ustala na prstima kako bi sebe kao visok kao drugi.
On nije bilo teško uočiti, iako nisam ga vidjeti izravno. Umjesto toga, vidio sam skupinu žena sve stoji zajedno u krug na suprotnoj strani sobe. Ja mogao lako pogoditi tko je bio u sredini. To je bio razlog zašto nije supruge ili djevojke došla nam prekinuti. Oni su imali svoje zabave.
"Ako ćete nas izgovor," Jenny me uzeo je u ruku. "Dopustite mi da ga predstavimo. Siguran sam da ćete ga žele vidjeti koliko on želi vas vidjeti."
Vidio sam meso. Vidio sam gol tijelo u prostor između tijela. Mogao bih reći da je tijelo čovjeka. Također sam mogao reći da je iz vrlo mišićav čovjek, veliki koma, možda ga je čak iz stvarnog života Chip i Dale-plesačica. On je izgledao dobro građen i mogao sam reći da je preplanulost. Nisam mogao pomoći, ali pitam se o tan linije.
Tada sam vidio njegovo lice. Stajao je jači od bilo žena, kao što je oko 6 metara u visinu.Vidio sam lijep glavu crne kose i obrva preplanula. Vidio sam plave oči i dimpled brade.Izgledao je prekrasna.
"Korak po strani Girls", najavio je Jenny.
Oni su, iako su samo to učinio nevoljko. Oni su odvojeni škrto kao što smo bliže.
Fantazija Rekao sam Jenny uključeni golog muškarca, ali nisam izdržati mnogo nade za punu golotinju. I više je realno očekivati ​​da vidite čovjeka u kratke hlače ili možda bič. Na samom najbolje, ja sam mislio da bi moglo biti nošenje uske mini kupaći kostim kratak ili možda čak i jedan od onih prozirne ribe neto bikinije. Ja bi uživali bilo koji od tih stvari, ali ono što sam zapravo vidio je čak i bolje. Moj najluđih fantazija je došao točno

Нема коментара:

Постави коментар