.

среда, 4. мај 2011.

Erotika seks chat


Željela njegove vruće BOD, nego su to učinile sve druge žene u gradu.
"U klub Wild sve to dolazi off," odgovorio sam.
"Vi znači sve? Čak i vaše jock remen? Ne, ti ne bi. Biste li?" upitala je.
"Da, čak i jock strap dolazi klizna off. Taj što žene žele, a ja sam tu da daju im žele žele. No, prije toga jock strap dolazi od dame jastuk je punjen s novcem. That i vožnje ovog kabini pomažu mene platiti moj put kroz faksu, "odgovorio sam.
"Oh, pa ti si obrazovan muška striptizeta. Dobar izgled i mozak zajedno. Sada sam uzimajući zanima. Hoćeš li napisati da ste tezu o muško stripping,? Upitala s cerekati.
Bilo je dvadeset i pedeset pet a ja mislio  slobodne zene seks chat sam mogao izvući bez drugog poziva prije moje smjene je završio u pet minuta. Ali to je bio ne biti. Dobio sam poziv na moj radio pokupiti ženu ispred francuskog Cafe na sedmi i Concord.
"Možeš li me odvesti na Sky Castle,?" Upitala je.
"Naravno, ali taj oko sata vožnje i moja smjena završava zene seks chat  u pet minuta. Imam koncert pola sata za napraviti u pet minuta u klubu Wild", rekao sam.
"Čuo sam o tom klubu. Oni su muške striptizete tamo. Kakav koncert radiš tu,? Upitala.
"Vi pogađate, ja sam uzimajući sve to off za dame u bachelorete party radim tamo", rekao sam.
"Ja bih čekati pola sata da se vidi da extra", rekla je ona.
"Stvarno, ti ne bi smetalo čeka? Sva  seks preko chata pića na mene, ako ste igru. You'd spasi me od uzimajući crveno suočeni s kabine tvrtke. Oni ne znaju da sam negdje muška striptizeta, a ja bih kao da bi ga na taj način, "rekao sam.
"Nema problema, ja ne pijem, ali možete kupiti mene koksa, ako želite. Pa koliko vas to vam pokazati u klubu Wild? Upitala.
"U klub Wild sve to dolazi off," odgovorio sam.
"Vi znači sve? Čak i vaše jock remen? Ne, ti ne bi. Biste li?" upitala je.
"Da, čak i jock strap dolazi klizna off. Taj što žene žele, a ja sam tu da daju im žele žele. No, prije toga jock strap dolazi od dame jastuk je punjen s novcem. That i vožnje ovog kabini pomažu mene platiti moj put kroz faksu, "odgovorio sam.
"Oh, pa ti si obrazovan muška striptizeta. Dobar izgled i mozak zajedno. Sada sam uzimajući zanima. Hoćeš li napisati da ste tezu o muško stripping,? Upitala s cerekati.
"Jesu li ovdje, vau prilično nekoliko parkiranih automobila u puno. Dopustite mi da vas otpratiti bar i kupiti piće. Ja ću samo promijeniti u moje odijelo brzo i dobiti ovu stvar ide", rekao sam.
"Zašto ne samo da se sve upravo ovdje i sada",Slobodne zene za upoznavanje 
"Nije dopušteno. Ja sam rekao moram zafrkavati ih malo na prvom mjestu. Taj što odijelo je sve o tome." Rekao sam.
"U redu ići mijenjati. Ja ću biti u redu. Ja ću biti obličje naprijed to viđenje vas. Vidjevši sve vas," rekla je s osmijehom.
"Nadam se da neće biti razočarani. Bilo je glasina da sam ne stvarno grčkog boga znate, rekao sam smijući se.
Sada s mojim striptizeta oprema na glazbu koja je počela igrati je znak da ide u moj čin.Ja plesala preko i bacio moju majicu. Polako sam počeo povući moje tenk vrh gore moj struk ostavljajući moj abs show. Nakon malo više dosadan
Ja polako podiže moj tank top gore moje bradavice i to izdvajali svi put preko moje glave i off. Mogao sam čuti dame vrište mahnito kao što sam neka moje mišiće flex.
Još nekoliko plesnih koraka i da je vrijeme da biste poništili moje hlače. jebanje seks chat  Ja undid hlače gumb i polako povukao ciferšlus dolje. Pustila sam da moje hlače slajd dolje pokraj moje pomorska i onda ih samo tamo održavaju za nekoliko minuta. Tada sam započeo hlače i učinio još nekoliko plesne pokrete. Kao što je glazba igrala glasnije počeo sam neka moj jock strap slajd dolje moj mojih bedara. Prvo sam okrenuo leđa cure i izdvajali moje jock srtap dolje moja stražnjica dajući im eyeful kao što sam wiggled moja stražnjica da tempo glazbe.
Sada je savjet vrijeme. Ja izdvajali moje jock strap vratiti iznad moja stražnjica i plesali do mjesta gdje dame su se okupili. Sada ih okrenuti direktno sam pogodio mojih bedara natrag i naprijed kao što su dostigli svoje ruke i punjene novac dolje moj jock remen jer su nosile nekoliko dobrih osjeća.
Sada je posljednja pjesma za moj čin počeo igrati. Dakle, sada je došlo vrijeme za mene da sam položiti ispred djevojke i mrdati iz moje jock remen za njih.
Kao što sam wiggled moj jock strap dolje na put ispod mog pomorske djevojke su me nadev sa novcem kao što su pomogli moj zadnji malo skromnosti slide off mojih bedara.Jedna djevojka je pitao "mogu držati Jock remen,?" kao i ona me dotače i izvukao moju jock strap dolje do moje kness.
"Da, držati ga uzeti, njegova tvoje", rekao sam joj dok sam gledao klizanje jock strap potpuno izvan mene.
"U redu bacholerate, ovdje je vaša posljednja prilika da iskoristite potpuno gol tip, dok ste još jednu ženu. Ajde, da se osjećam gore, iskoristiti od mene, ja ne mogu odoljeti. Učinite sa mnom što želite. Ja sam sve tvoje ", rekao sam što sam bacio moje ruke leđa iznad moje glave.
Klizna ruke niz moje grudi ona zaustavila na moj struk i rekao: "Volim dotaknuti vaše mišiće." , rekla je ona.
"Idi naprijed i dirati, svoje vaše zadnje prilike za dodir čovjek ima jednu ženu kao" glas povika iz publike.
"Da li um ako sam ga dodirnuti?" pitala je pokazujući na moj penis.
"Idite naprijed na dodir, je taj što sam ovdje. Njegova svoj dan, a ja sam ovdje da vam dati ono što želite danas," odgovorio sam.
Žena razveselila kao bachelorete počeo moždanog udara moje sada lupanje pijetao s njom ruke. Zatim bachelorete zavladala joj ruku oko mog penis i reče: "hajmo se slika od mene hoding njegov penis sa svojim jezikom visi nad njim."
Njena ruka počela kretati brzo gore i dolje moj pulsirajući kurac što kamera klikne daleko.
"U redu, imamo dovoljno slike sada, on je sve tvoje djevojke" bachelorete je rekao kako je pustiti moj penis.
Kao što sam osjetio nekoliko ruku sad groping moja stražnjica i genitalije I gracefuly olakšalo daleko od djevojaka, dok sam im se zahvalio za njihovu velikodušnost. Kao što sam ustao primijetio sam da je djevojka koja je došla ovdje u mojoj kabini je stajao, gdje ona mora imati stečen bliski pogled na sve od mene. A primjećujući veliki osmijeh na licu joj se činilo zadovoljstvo onim što je vidjela.
Svi glasne glazbe dao mi je glavobolje. JA pravedan ištanje da biste dobili moj vozarina joj odredište sada i pozvati ga na dan. Sam je bacio moju odjeću i krenuli na moje cijene odredište.  Erotski oglasi sa slikom Ona osjeća malo čudno vožnje bez jock srtap na, ali sam bio više zabrinuti za moju glavobolju.
"Moraš pravi lijepo BOD." moj vozarina promrmljao je.
"Hvala vam. Da li mislite da je glazba bila malo preglasna,? Sam pitao.
"Da to je bio, ja sam dobio glavobolju od njega", odgovori ona.
"Moja glava cijepanje," odgovorio sam.
"Nema potrebe da pate, uzeti ove dvije tablete, to će vam pomoći, ja sam uzimajući dvije sebe", rekla je ona.
"Hvala, ti si život saver", odgovorio sam.
"Jeste li imali dodatni par Jock trake,? Upitala.
"Ne nisam, ali ja ne želim reći ni da žena koja htjela moje jock strap kao souviener." Odgovorio sam.
"Ti si kidding pravo. Mislim da niste stvarno vožnje bez Jock remen,?" upitala je.
"Volio bih da su se šalite, ali ja nisam i da se osjeća vrsta čudno", rekoh.
Odjednom sam osjetio joj stavljanje ruku na moj patent zatvarač. Pogledao sam dolje da vidite joj ruku vuče moje ciferšlus dolje moje hlače jednom rukom, dok joj s druge strane izvukao moj penis kroz zatvarač otvora.
"Oh, vi ne šalite, ne Jock remen, ali možda ga ne treba sad. To izgleda kao da ste penis smanjio nazad dolje do veličine opet od onoga što je bilo u klubu Wild. Mislim da ne oduševiti vam se sviđa žena nije natrag na Club Wild ", rekla je ona.
"Ako ste me pita da li mislim da imate vruće BOD, odgovor je da, ali pokušajte ne da imaju seksualne misli dok sam u vožnji, tako da taj zašto moj penis je šepati upravo sada", rekao sam.
Ona je dosegla pod njezinu bluzu i grudnjak undid bacajući ga na crtica odbora i izdvajali joj bluzu gore nad njom grudi i pitao "bi tih vam dati seksualne misli za vrijeme vožnje?"
Njezine grudi su prekrasne. Oni su lijepo veličine i vrlo čvrst. Joj bradavice su vrlo velike i vrlo suckable. Nisam mogao pomoći, ali da dobijete instant erekcije. Gledao sam kako ona izdvajali joj bluzu natrag dolje opet i onda povukao haljinu do njezina struka i skliznula off joj gaćice izlažu joj maca za mene.
"Oh pogled na to, lupanje montaža i mislila sam da nisu razmišljali o seksu kad ste bili vožnje. Ćemo morati učiniti nešto o tome lupanje erekciju prije nego što su nezgode ili nešto", rekla je ona.
Suddeny počeo sam osjećaj euforije. Kao što sam pitao što se događa sam mogao osjetiti njezin jezik dosadan osovine moj penis.
"Što to radiš,?" Pitao sam.
"Ja sam trčanje moj jezik gore i dolje vratilo svoj penis, a vi ste molba mene što sam radiš. Kakav muško striptizeta ste. Ako morate znati da sam o tome dati svoj penis dobro sisa. " ona odgovori.
"Ali zašto? Što se događa? I kakav glavobolju tablete si mi dati? Sam počinje osjećati jako čudno." Rekao sam.
"Ja želim odsvirati svoj zamotuljak, tako da možete me bop. Odlučio sam ga izgubiti na vas i vaš način da jako i tako sam vam se malo smekšati", rekla je ona.
"Zašto me?" Pitao sam.
Ja vas pokupila jer želim imati smisla seksualni odnos s osobom koja ne znači ništa za mene, ali je vrlo dobro izgleda. Ti si savršen za taj posao. Možete mi dati BOP trebam i bez žice, bez obveze, onda možemo i otići na naše vesele način ", rekla je ona.
"Što vas čini tako siguran da bih čak želim vam BOP u svakom slučaju,?" Pitao sam.
"Znate li jedan muški bilo gdje da bi zauzvrat dolje priliku razbiti trešnje od dobro izgleda djevica", odgovorila je.
"Ne da budem iskren ja ne, ja osobno uključeni, rekao sam.
"Upravo si odgovorio na Vaše pitanje vlastite kao što sam djevica koja treba joj trešnja boped. A ja trebam tvoj trešnja boping usluga, svi taj. Sad šuti i vozite dok vam dajem popušiti da neće brzo zaboraviti," , rekla je ona.
Bila je u pravu. Imao sam odgovorio joj pitanje za nju. Nema crvenih bloded muški će odbiti priliku razbiti trešnje od žena dobro izgleda. Kao što sam pokušao shvatiti što se događa i sada mogao osjetiti njezin jezik kreće se od osovine moj penis na glavu moj penis. Nakon nekoliko jezika kovitla oko glave moj penis joj usne otišao raditi na meni.Kao što je isisan moj penis glavu gore i dolje sam dobio više i više uzbuđen. Bojala sam se da ću uskoro pucao moje zamotuljak i da bi to moglo biti malo mezzy pa sam shvaćen bih bolje razgovarati s njom.
"Ako se osjeća pravi velika, ali I'm gonna blow moj zamotuljak uskoro i napraviti nered u cijelom ako bi me sisa", rekoh.
"Ne brinite, ja ću ga progutati dolje kada dođem. Čitala sam časopis članak koji je rekao da je gutanje stvari pomaže izraditi moj grudi rasti veći," odgovorila je.
"U redu, ako njegova će učiniti vaš grudi veće sisanje daleko", rekao sam.
Kao što je isisan moj penis sve teže je uzimajući hard rock. To je dobivanje teže i teže da obratite pozornost na moje vožnje. I deicided ja bolje pustiti da ide pop prije nego sam slučajno.
"Pripremite se da ću eksplodirati bilo koji drugi sada", rekla sam joj.
Nekoliko sranje kasnije i ja eksplodirao u usta njezina. Kao što je obećao je progutala svaku posljednju kap.
"To bi trebalo staviti još nekoliko inča na vaše grudi. Hvala, stvarno sam uživao da, rekao sam.
"Samo se nadam da je dobio dovoljno lijevo za mene BOP sada", rekla je nasmijana.
"Daj mi oko pola sata, a mi ćemo saznati. You'r sigurni sada da želite izgubiti koji trešnja. Njegov boli prvi put znate." Rekao sam.
"Znam da boli prvi put, taj zašto sam wan't da se s nekim to ne znači ništa za mene. U svakom slučaju moram ga izgubiti. Osim postaje dvadeset sljedećeg mjeseca, ja sam na planiranje zavođenja nekoga i Ne želim zavesti ovaj tip kao djevica. tako da, siguran sam, ja ću vam dati pola sata, a onda želim da me učiniti ili drugo ja ću reći svima u kabini tvrtka koja se si crno kao muški strpper ", kazala je.
"U redu onda ste na. Ja ću vam učiniti ako je taj što stvarno želite. Ja samo se nadam da mogu izraditi Internet činiti se poput više zabave od odlaska zubaru ili nešto. U pola sata ću povući automobil više i vas žene.
"Ja ne mogu razumjeti. Samo mi je deset minuta prije, a ja sam super osjećaj rožnat opet već", rekao sam.
"Ja sam super osjećaj rožnat previše. Ona mora biti one tablete djevojke mi je dao u klubu Wild, rekla je ona.
"Što zovu pilule," Pitao sam.
"Zvali su ih ecstasy. Dali su mi četiri od njih. Rekli su da traje dvije i dati mu dva i vi ćete oboje biti napaljeni izvan vaše wildest dreams", rekla je ona.
"Oh ecstasy, nije ni čudo da sam toliko uspaljen. Elim vam je rekao mene. Jedna tableta može učiniti ako se osjećate kao jebeni cijeli dan, ali dvije tablete, oh shit, nikad nisam ni čuo za svakoga uzimanje dvije tablete odjednom. Ja 'm spremni navući sada i vi, ako ste za to ", rekao sam.
"Jeste li sigurni? Ste stvarno spremni raditi za mene nakon samo uzimanje odmoriti deset minuta." , rekla je ona.
"Da, siguran sam, kako taj ekstaza djela. Vijak mogu ispitati kritički vanjska strana od vas povazdan ako mi wan't da, rekao sam.
"Sve je u redu omogućava to učiniti tada. Navući sada i mi učiniti lider u paket. Ja sam spreman," rekla je s osmijehom požudan.
"U redu, njegov prikaz vremena. Mislim da je ovo mjesto jednako dobro kao i bilo. Ja ću biti nježna kao što ja mogu. Ćemo uzeti ga lijepo i spor.
"Tako da je sve ovo je za vas? Ja sam samo nekoga da rasprsnuti ste trešnje. Bez emocija, bez osjećaja, bez strasti. Ne, ako ja mogu učiniti", rekao sam.
Ona je otkopčao moju košulju i počeo gristi moje grudi, ali nisam odgovoriti. Sada joj je moje hlače nespreman i počela moždanog udara moj penis, ali sam još uvijek osjećao ništa.
"Žao mi je, jednostavno ne mogu to učiniti", rekao sam.
"Vi niste ni idući u skinuti da vidim što ste nedostaje", rekla je ona.
"Ne, nisam. Ja samo ne znam kako su besmislene seksa," odgovorio sam.
Gledao sam kako je ona skinula bluzu i suknju. Njezin vrlo obdarena grudi ispunjen vrlo moderan grudnjak koji je izgledao kao da je Fredericks Hollywooda. Kad sam pogledao dolje na nju bottons sam primjetio deseign oblik srca pokriva joj maca.
"Vi imate dobar ukus u lingere, vidim da taj Fredericks Hollywooda", rekao sam.
"To je. Kako ste znali,?" upitala je.
"Oh, volim sve njihove lingere, vrlo dojmljiva," rekao sam.
"A koliko ste žena spavali s koje su nosile moje lingere? Sada sam zadivljen, ako bih trebao učiniti," rekla je.
"Oh, samo sam spavala s nekoliko milijuna žena nose ste donje rublje. Da, mi bolje zaboraviti ovo, ja sam samo super loš dječak. Ne želim da me se vaše trešnja. Možda ću biti u takvim žurilo doći do vijak netko drugi sam samo svibanj imati vremena da se pop polovina ste trešnje. Zatim dalje ćete biti polovina virgin.You znam, ja sam zauzet raspored, "
Kao što joj prsti undid grudnjak Gledao sam kako je klizila off joj ogromne grudi. Uz develish osmijeh je pogledala u mene i rekao: "sada mi recite da nemate vremena da ih se dotakne."
Više nisam mogao odoljeti. Uvijek sam imao slabost za velike lijepe grudi. Ne samo da sam ih dira sada, ali sam također bio twirling moj jezik oko nje diva veličine bradavice.Kao što moje oči feasted na mjestu njezine grudi skakuću mojim rukama počeo lutati joj vrlo čvrste i seksi bedra. Sada sa moj penis hard rock Znao sam da sam spreman, ali sad sam morao da joj se spremni.
Ja nježno klizila s jedne strane ispod obliku srca bič koji je pokriva joj maca i to dotaknu nježno i polako. Mogao sam osjetiti da joj je himen bio solidno čvrst. Kao što sam nastavio trčanje moju ruku pod njezinim bič Sam mogao osjetiti njezin bedra početi tresti od uzbuđenja. Znala sam da je sada bio spreman da se deflowered. Ja izdvajali joj oblik srca bič dolje joj bedra i off.
Ja širiti njezine noge pored i onda lagano stavljen naručju natrag preko glave i da ih shvatio. "Ja ću vam žene sada", rekao sam kako sam joj montiran.
Jedva sam mogao koncentrirati kao što sam osjetio njezine grudi rock divlje ispod mojih prsa. JA je zadržao kliženje iz svog malog otvora. Ja sam htjela ići sporo i da bude nježan, ali joj otvaranju je bio samo previše mala. Na kraju sam joj rekao, "to će boljeti, ali samo za nekoliko sekundi."
"Znam da. Samo to učiniti. Učinite to upravo sada. Molimo sada? Upitala.
Ja zahvatila ruke i njezin održava dolje čvrsto i punjena sebe teško u nju. Ona je vrisnula kao i njezin himen počeo se slomiti.
"Je li to sad? Je li gotovo,? Upitala.
"Ja sam samo oko pola puta preko. Dva ili tri više gura i da ga treba", odgovorio sam.
"Da li to onda, samo to učiniti", rekla je ona.
Kao što sam gurnula teže joj himen nastavio break, ali sam mogao vidjeti da je ona bila u bolovima pa sam dao još jednu super teško push potpuno probiti. Kao što sam umočen duboko unutar joj ja mogao osjetiti njezin himen potpuno slomiti napokon. Ja izdvajali iz nje i rekao: "To nikada neće povrijediti opet."
"Vratite se u meni tada, želim da se osjećaju kao što je njezina bez boli", rekla je ona.
Kao što sam ušla duboko u nju ponovno se nasmijala i rekla: "u pravu si, nema više boli, sada se osjeća izvrsno.
"Je li to sad? Treba li sam povući se sada,?" Pitao sam.
"Oh, ne. Molimo vas da ne? Ona se osjeća tako dobro." , rekla je ona.
"Ali ja sam mislio da je to trebala biti besmislena. Mislio sam da si samo htio da vam Samo deflorirati. Obavljati svoju malu uslugu i otići", rekao sam.
"Ne Molim zaboraviti što sam rekao prije. Oh, njegove događa, ja sam cuming. Nemojte prestati sada. Zar ti usudi zaustaviti," rekla je.
"U redu onda, ja ću staviti oko za neko vrijeme, ali ja ne mogu ostati za dvije duge znate. Ive 'je dobio sve one ostale milijune žena koje žele spavati sa mnom", rekla sam.
"Da, da, oh yes, ja sam cuming opet," vrisnula ".
Odjednom sam mogao osjetiti njezin vaginalne zidove stegnuti oko mene. To je bio neko vrijeme otkad sam bio zadnji sa djevicom i gotovo sam zaboravio koliko je čvrsto svoje clits mogao dobiti prvi put.
"Zašto ste prekinuli stiskanja"? upitala je.
Prestala sam jer nisam Superman. Ako sam potisak vise æu eksplodirati unutar vas ", odgovorio sam.
"Ti si samo ćeš pustiti ga objesiti u meni ne radi ništa." , rekla je ona.
"Da, taj je plan za sada barem, osim ako ste spremni za mene da eksplodiraju unutar vas", rekla je ona.
"Ja ne briga, ako eksplodiraju unutar mene. Dovoljno je pokrenuti zabadanje duboko u meni opet i neka se dogodi što god se dogodi", rekla je ona.
"Dobro, ali ti si prilično nemiran o tome kako ste besmisleni seks. Još nekoliko thrusts i Bojim se da čak i može pokazati neke emocije," rekao sam.
"Oh yeah to je to. Donosimo vam mene opet do orgazma. Oh, ona se osjeća tako dobro, nikada ne prestati", rekla je ona.
Kao što sam osjetio njen vaginalni stisak zidovi me ikada nategnuti Znao sam da ne mogu držati na puno duže. Znao sam da ona nije ikada ištanje to do kraja, ali ona bi shvatiti da sve dobre stvari moraju doći do kraja u nekom trenutku.
"Ja sam cuming, ja sam cuming opet", kazala je wailed.
"Im cuming s vama", ja ansewered.
Oba od nas sada iscrpljen, ja joj održavaju u moje ruke ni s jednom od nas govori. Mi smo oboje osjećali mirno ljubavi mira i oboje smo pao brzo zaspao.

"Probudi se, spavali smo cijelu noć", rekla sam joj trese.
"Wow, svoje jutro vrijeme. Nikad nisam spavao taj zvuk prije. Ali ja tako treba da se okupa. Žao mi je ako sam miris sve stinky." , rekla je ona.
"Ne brinite moje nosnice nisu još u potpunosti awakend, ali ja sam na planiranje uzimajući lijepo umočiti u tom jezeru tamo upravo sada", rekao sam.
"Dobro, ja ću vam se pridružiti. Lets go", rekla je ona.
Mi oguljena našu odjeću i waded gol u jezero. No, ubrzo smo shvatili da nismo jedini wading stark naked u jezeru. Kao što smo čuli zvukove od prskanja u vodi smo vidjeli goli par u vodi u isto vrijeme da njihove oči su također došli na naše gola tijela.
"Nažalost, mi bi otišli u drugi dio jezera, ako smo znali da vas dvoje bili ovdje", povikao sam više.
Čovjek sa ženama viče: "nema problema, mi ne smeta dijeljenje ovaj dio jezera sa dva od vas."
Žena je hodio s prema meni i uzeo dobar pogled na moj BOD. I mislim da nisam mogao pomoći, ali da joj brzi pogled preko također. Naravno da sam pokušao ne zuriti, ali ona stvarno je dobro slažu i nije bio u najmanju ruku malo stidljiv oko prikazuje off joj tijelo za mene.
"Više merrier", rekla je s osmijehom develish.
"Bok svima," moj vozarina povika iza naslovnici moje tijelo.
"Da li dvije ljuljačka,?" pitao je čovjek.
"No mi ne", odgovorio sam.
"Oh previše loše", kazao je žena gleda dolje ispod mog struka s diviti osmijeh.
Sada odjednom beoming ohrabreni, moj vozarina izašao iz iza mene, flaunted svoje golo tijelo za sve svoje blagdan oči na požudan i smijali.
"On je muško striptizeta i vidio sam ga uzimajući groped po nekoliko žena u klubu Wild. Mislim da je ormar swinger," rekla je s velikim osmijehom.
"Ne zvuči previše Clintonesque, ali, kako se definirati swinger,?" Pitao sam.
Žena s čovjekom nego je ukazao na moj sada pune erekcije i rekao: "Mislim da taj prilično dobro objašnjenje.
"Žao mi je, ti si lijepa grudi mi uzbuđeni. Biste li se uvrijediti ako sam pitao da li su svi prirodni," Pitao sam.
Uzela mi je ruku u njezin i onda stavio mi ruke na grudima i reče: "Možete li mi reći."
"Oni su stvarni. Njihova vrlo lijepa. Hvala", rekao sam.
"Bolje ga uzeti za kupanje i sada cool prsa-o-metar dolje nekoliko zarezima sada. Vidimo se dva kasnije," moj vozarina reče par, uzimajući moje ruke.
"Dobro, vidimo se uskoro oboje. Idu na sunce kupka za neko vrijeme. Ja ću ostaviti losion sunčajte pokraj divovske stijene tamo u slučaju da želite dva na sunce kupka nakon plivati", rekao je ženi.
"Hvala vam, taj vrlo pažljiv od vas", odgovorio sam.
Voda je vrlo osvježavajuće. Mi plivala za oko pola sata, a razgovarali su o drugim par te o tome što smo mislili da ljuljanje je sve o tome. Rekla sam da sam mogao vozarina razumjeti ako ona htjela to učiniti whith drugog čovjeka samo za usporedbu malo nakon što je upravo izgubili nevinost.
Objasnio sam joj da ako imate samo iskustvo s jednom osobom, uvijek će se čuditi ako netko drugi može biti bolje. Njegova vrsta poput bombona barovi sam objasnio. Nema puno razlike između Milkyway i Mars bar, ali osim ako ste ih kušati i vi uvijek bi čudo.Nakon toga filozofsku raspravu od bombona barovi bio sam spreman za ugodna kombinacija riskirati i sunce okupa.
"Oh, dobro, ona nije ostavite losion sunčajte se za to rock. Legla na trbuh, a ja ću širiti losion na leđa", kazala je.
"Sjajno, hvala ti. Pustiti mene znati ako ja mogu učiniti isto za vas", rekao sam.
Nekoliko sekundi nakon što je počela primjenjivati ​​losion na leđima, ona je iznenada prestala. Ja mogao čuti korake što je zvučalo kao da je ona bila hoda. Ali onda sam čuo stope došao k meni i ja mogao osjetiti krema za sunčanje se primjenjuje na moj natrag.
Ali ovaj put to više osjećao kao moj povratak bio protrlja dolje. Ona osjećala dobro i umirujuće. No, kada joj ruku radili svoj put prema dolje moj povratak u moje dupe, počeo osjećati erotikom.
Ona nježno trljanje zadržao losion na moja stražnjica u vrlo senzualan način. Pomislio sam bih samo pretvarati da ne primjetiti u slučaju da me pokušava probuditi imati spolni odnos s njom. Ja samo ne želim završiti u seksu s njom i ljuljanje par hodanje na nas usred seksa. Tijelo rubb činilo da intenziviraju kako joj ruke preselio dolje na leđa mojih bedara.
Tada sam osjetio njezine ruke nagib moje tijelo na svojoj strani. Kao što joj ruke održana mojih bedara sa rolling back stan na tlo ponovno sam mogao osjetiti njezin jezik počinju kovitlati oko kacigu moj penis. Ja još uvijek pravio sam bio čvrsto spavali figuring da će uskoro prestati, ali ona nije.
Zatim sam osjetio njen baciti joj bedro preko mina i klizanje moj penis brzo unutar nje. To je kada sam znao da to nije bio moj vozarina. Mogao sam osjetiti razliku u iskustvo kako se moj penis osjeća u njoj.
Tada, naravno, znao sam da je moj vozarina bio isključen negdje rade isto. Da poredam od Očekuje se da će moj vozarina će skočiti na prvu priliku da drugi iskustvo nakon što je izgubila nevinost, ali nisam očekivao da ću imati iznenađenje seksualnog susreta dok sam bio nevino sunčanje.
Ali ovdje smo sad. Bio sam već unutar nje. Ona osjeća previše arkward joj odbaciti. A u isto vrijeme ja ne želim dati joj sućut jebati jer joj je čovjek bio zauzet ljuljajući se s mojim vozarina. Ali onda sam shvatio da bez obzira što sam učinio, JA pravedan stvarno ne mogu učiniti ništa što bi bilo u redu.
Tako sam odlučio da napravi samo najbolje od situacije i uživati ​​u pakao iz nje i samo je rekao "u redu, dozvoljava voditi ljubav."
JA ran ruke nad svojim golemim grudima kao što sam thrusted sve dublje u nju. Nisam bio na ljuljanje, ali ona je fantastično tijelo i bili smo već tamo. Ona zapravo nije znao kako da vijak. Sa svojim bedrima potpunu kontrolu brzo sam eksplodirao unutar nje. No, nakon nekoliko minuta sisanja bradavica njezine ogromne grudi, bila sam spremna za više, puno više.
Ona se činilo da pritisnete gumb na svakom koraku sam imao. I usput je bila oplakivanje Bio sam siguran da sam sve svoje tipke uključeno previše. Nakon otprilike pola sata čvrste jebote naš mozak, bili smo na posljednji učinio. S oba naša tijela samo o na vatru odlučili smo da se ohladi s plivati. Nakon nekoliko minuta u vodu moj vozarina i čovjek doplivao na to nas i sve četiri od nas nasmijao i poprskao vodom playfuly jedni na druge.
Na kraju smo odjeveni i nastavio na moje cijene odredište.
"Jesu li ovdje. Koliko ću ti dugovati za taksi zbivati,?" upitala je.
"Pa da vidimo. Ja sam imala tvrtka kabina za dva dana. Kabinu prosjeci cijene od oko sto dolara na dan, ali budući da sam siguran da ću dobiti otkaz ionako kad sam se vratiti u garažu i bile su takve velike zbivati, vaš račun je nula. Ali ja ću uzeti zbogom poljubac kao savjet, "rekao sam.
"Oh, ali ja tako bio obličje naprijed to nadjev svoj tip Vašu jock strap." , rekla je ona.
"Ali ja nisam nosio jock strap. Ja dao ženi u klub. Ali, znate to. A zašto si ti unzippering moje hlače?" Pitao sam.
"Vi znate kako sam se okrenuo na po taksistima bez Jock trake", rekla je ona.
"Ali ovdje, želite to učiniti ovdje?", Pitao sam.
"Da upravo ovdje, osim ako se može voziti na nekom mjestu privatne u žurbi", rekla je ona.
"Eto, ja znam samo mjesto, ali znate oni stvarno će mi vatru." Rekao sam.
"Ne bih brinuti o tome. Moj tata posjeduje taksi tvrtka, zajedno sa željeznicom ceste, zrakoplovne, itd., itd. I tata uvijek daje mi sve što želim, a ja vam želim jer si / ste dobili način o ti ". rekla je smijući se.
"Pa ako ga stavite na taj način, omogućuje svratiti i kupiti novi par jock trake i zakon tata za to." Rekao sam.
"Nema potrebe da ga zakona. On je također posjeduje taj Department Store samo niz ulicu. Oni svi znaju da sam njegova kći ima tako samo pokupiti sve što želite. I omogućuje pokupiti neke outfits za koji odmor Tata će biti davanje nas francuski Rivera ", 

Нема коментара:

Постави коментар